Hey, hoe is ie?
Ik heb ff een probleem.
Kijk, ik ken een bepaalde meid al geruime tijd. We zijn veel met elkaar om gegaan. In het begin vond ze me echt heel leuk, maar naarmate we meer met elkaar omgingen verdween haar 'liefde'. Haar reden was dat ik niet knap genoeg was (daar kwam het op neer).
Nu zijn we wel de hele tijd met elkaar omgegaan als vrienden zijnde. Echter, haar gedrag impliceert niet dat zij een vriend van me is.
Ik was vanavond bij een etentje bij iemand thuis, en toen deed ze gewoon de hele tijd of ik er niet was. Ze heeft niks tegen mij gezegd of me aangekeken. Pas op het eind, toen de anderen weg waren wilde ze iets zeggen. Belachelijk.
Maar toen gingen we naar de studentensocieteit, en later op de avond vroeg ik of ze zin had om eens te komen eten. Ja dat wilde ze wel. Ik zei dat gewoon om aardig te zijn. En het is wel gezellig als er iemand op mijn kamertje is behalve ik, omdat ik toch altijd alleen zit. Ik zou met een vriend die daar ook was uitgaan, en ik vroeg die meid of ze ook mee wilde. Daar had ze wel zin in zei ze.
Nu had ik mijn rugtas bij me, omdat ik daar drank in had zitten voor dat etentje, had ik die meegenomen naar het pand van de societeit. Ik en die kameraad wilden nog ff naar de 3 gezusters, maar het is vervelend om dan een rugtas bij je te hebben.
Nu woont die ene meid vlak bij mij, en ze zou toch zaterdag komen, dus ik vroeg of ze misschien mijn rugtas mee wilde nemen, en zaterdag meenemen.
Zo koppig en eigenwijs als ze is wilde ze dat niet. Ik bedoel, als je toch vrienden bent doe je dat toch gewoon? Maar nee, dat stomme wijf wilde dat niet. En toen gingen we weg.
Nu zit ik te twijfelen of ik haar nog wel bij mij wil hebben te eten, dat ik al die moeite voor haar doe om te koken.
En of ik haar er wel bij wil hebben tijdens het uitgaan zaterdag.
Want ik vind dat geen stijl van haar.
Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 21:02.
|