| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
ik zou in de toekomst, over veeel jaar, 10 ofzow, als het zou kunnen nog wel leraar handenarbeid, tekenen of kunstgeschiedenis willen worde, maar dan eerder zoiets als 10 uur in de week op die school.
![]() voor extra geld bij mijn armoedige bestaan als professioneel knutselaar
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga dit jaar naar Zwolle voor leraar Engels. Misschien moet je eens gaan praten met je decaan dat je leraar wilt worden. Misschien willen ze wel een dealtje sluiten. Niet geschoten is altijd mis...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Volgens mij veranderen mensen ook van mening zodra ze hun opleiding doen. Bovendien is het lerarentekort het schrijnendst op de basisschool (en al helemaal het mannelijke lerarentekort ). Bijna niemand gaat nog naar de pabo (hulde voordiegenen die dat wel doen). Mja... ik zou ook best wel eens leraar kunnen worden in de toekomst... maar wederopm op het middelbaar onderwijs... Kleine kinderen zijn heel leuk, maar je moet stevig in je schoenen staan tegenover de ouders en kinderen. Zeker als de kinderen klein zijn en de ouders ze meer in bescherming nemen is dat pittig...
Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 16:19. |
||
|
|
||
|
Citaat:
dat je dat kon lezen ![]() nee maar als je nu op de pabo kijkt (mja ik heb het zelf niet gechecked gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen) zitten er twee jongens op 18 meiden in een jaar.
|
|
|
Verwijderd
|
Tampert: weinig mensen die pabo doen? Of weinig mannelijke mensen die pabo doen?
In het eerste jaar zitten er op de HRO (en R'dam heeft nog 3 andere pabo's ) al iets van 150 eerste jaars. Vind ik niet zo weinig. In mijn klas zitten 17 studenten, waarvan 4 jongens. Het percentage jongens in mijn klas is hoog. ![]() Bij Duits waren we met z'n zevenen, waaronder drie jongens. In verhouding al meer dus. Op de lerarenopleidingen voor het middelbaar onderwijs is het wel ongeveer fifty-fifty. Op de pabo idd niet. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 15:40 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 13:56 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: SGP moet verboden worden Rabbi Daniel | 63 | 19-05-2003 01:32 | |
| Psychologie |
Zinloos geweld/schokkend Snippie | 29 | 01-02-2003 16:28 | |