Ik heb pas een Pentium 4 3.06 i.c.m. een Ti4600 van Leadtek (wil er niet over gaan patsen trouwens ) maaruh; in ieder geval zoek ik dus grafische beste en meest overdonderendste spellen van dit moment om mijn CPU en GPU eens tot de max te drijven. Zodat ik dus ff een goede indruk krijgt van wat ze aankunnen. Ik wil bij wijze van spreken de antialiasing, de vele polygonen en Bump mapping van mijn scherm zien afspringen. Ik dacht zelf al aan (onder andere) Battlefield 1942.
The Messiah schreef: Ik heb pas een Pentium 4 3.06 i.c.m. een Ti4600 van Leadtek (wil er niet over gaan patsen trouwens ) maaruh; in ieder geval zoek ik dus grafische beste en meest overdonderendste spellen van dit moment om mijn CPU en GPU eens tot de max te drijven. Zodat ik dus ff een goede indruk krijgt van wat ze aankunnen. Ik wil bij wijze van spreken de antialiasing, de vele polygonen en Bump mapping van mijn scherm zien afspringen. Ik dacht zelf al aan (onder andere) Battlefield 1942.
Nog meer sugessties?
Wil je een harde/Vreetende-Game? Download Doom3 Alpha Demo eens. Je zult waarschijnlijk op de hoge reso. lichte probleempjes oplopen (weet niet zeker). Er zitten wel 100 BUGS in dat spel, maar probeer.
Blizz: Gaafe!!, Maar ik wel weten wat jou systeem specs zijn.
Courage schreef: Wil je een harde/Vreetende-Game? Download Doom3 Alpha Demo eens. Je zult waarschijnlijk op de hoge reso. lichte probleempjes oplopen (weet niet zeker). Er zitten wel 100 BUGS in dat spel, maar probeer.
Blizz: Gaafe!!, Maar ik wel weten wat jou systeem specs zijn.
Kan je misschien een URL doormailen naar me hotmail van die alpha versie plz? Ik kan met google namelijk niks vinden.
Simcity draaide niet bij mij, mijn muis knipperde en ik heb een microsoftie(=iemand die ALLES van computers afweet) moeten inhuren om hem aan de gang te krijgen
bij mij knippert sc4 ook sinds kort, ik dacht eerst dat het door twinview kwam, maar dat was niet zo, heb 't er toen maar vanaf gegooid bout spel kost teveel tijd