Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2003, 21:05
Dminor
Dminor is offline
Hoe zit het daarmee bij jullie? Kunnen jullie goed met ze opschieten of vind je ze eng? Als dat laatste het geval is: hoe ga je er mee om?

Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 21:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 21:46
morlock
morlock is offline
Nou, het is mij in ieder geval meegevallen
heb gemerkt dat haar ouders niet bijster veel verschillen van die van mij
Kan zeker niet klagen
Oud 28-01-2003, 21:47
Thomas
Thomas is offline
Die is wel goed te noemen. Het zijn niet mijn vriendin, maar met haar broertjes kan ik het wel goed vinden. Haar ouders zijn ook gewoon ontzettend aardig. Geen problemen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 07:56
Verwijderd
ik ben de 1e die ze allemaal makkelijk hebben geaccepteerd, ook zijn oma(die is me toch een partij moeilijk met vriendjes en vriendinnnen zijn ouders ook wel hoor maar zijn oma erger) ze mochten me allemaal meteen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 09:53
Verwijderd
Zijn ouders lijken best op mijn ouders, kan het best goed met ze vinden. Zijn zusje is super leuk, dus dat klikt ook wel
De rest van z'n familie kent me ook, tantes & ooms dus, vind ik wel leuk; ze weten meer van me dan mijn eigen tantes & ooms! Dus aan zijn familie heb ik meer familie dan aan mijn eigen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 10:32
berteltje
berteltje is offline
Ik had nooit zoveel contact met de ouders (maar ja, dat heeft er ook weer mee te maken dat ik et nooit langer dan een maand uithou)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:06
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm kheb geen contact met haar ouders...

haar ouders zijn jehova en die proberen onze relatie nou juist te dwarsbomen dus ga maar na....

dat is ook de reden dat ze nu een kamer aan het zoeken is....

ik ga dus niet met die ouders persoonlijk om, daar heb ik ook geen trek in want het is gewoon gehersenspoeld volk

tegenover mijn vriendin is het wel altijd lastig want ik kan mijn mening over haar ouders niet ronduit in haar gezicht knallen want ondanks alles houd ze nog wel van hun... naja kortom een verdomd lastig pakket en ik hoop dat ze binnenkort een kamer heeft!
Oud 29-01-2003, 16:11
lenkje
lenkje is offline
euh nou ja eigenlijk heel goed !!!
hij heeft 3 broers, lekker druk ja , maar de oudste is 1 van mijn beste vrienden, de andere twee kan ik ook goed mee opschieten. Zijn ouders zijn aardig, spreek ik niet zo vaak, maar vinden me geloof ik wel interessant , 1e vriendinnetje he..heerlijk !
kus
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:21
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
nou... dit gaat dan over de tijd van toen ik nog een vriendje had...
de relatie was echt harstikke goed met rest van de familie, soms kon ik zo een uur kletsen met zn moeder en ik ben daar ook wel es een dag geweest dat hij dr nie was em dat ging ook goe!!
soms vond hij zelfs dat zn moeder mij inpikte... nouja dat dacht ie dan maar dat sloeg eigenlijk nergens op naar mijn idee
en dan zn broer tsja daar kon ik t ook goed mee vinden, altijd aardig ff kletsen enzo en aangezien ik daar altijd zeker een weekend was (lange afstandrelatie) was t geweldig dat ik me daar zo thuis voelde, twas n soort 2e huis. en nu t uit is mis dat dus ook best wel eigenlijk maarjaa...
met zn moeder meel ik nog aardig vaak en af en toe spreek ik zn broer ook nog op msn...
dussem dit was de perfecte schoonfamilie vond ik!!! ( tot nu toe ook de enige maar...)

xxx margreet
Oud 29-01-2003, 17:03
Verwijderd
Ik heb nu geen liefde, maar bij mn laatste ex was de relatie met zn ouders best goed. Ook met hen mee op vakantie geweest enzo, wel eens daar geweest terwijl hij weg was, dat soort dingen. Ik heb me echter nooit volledig op mn gemak gevoeld bij hen, ze waren zo totaal anders dan mijn eigen ouders.

Ik zou het trouwens echt heel erg moeilijk vinden als ik door zijn familie niet geaccepteerd zou worden, ik weet niet of ik daar goed mee om zou kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 17:03
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
is prima, enorme leuke en lieve mensen... gaan zelfs met ze mee naar noorwegen van de zomer.. ja wel
Oud 29-01-2003, 17:45
Studentje
Studentje is offline
Ik ben volledig geaccepteerd binnen de familie van mijn vriendin.
Oud 30-01-2003, 11:10
Verwijderd
Ik kan er eigenlijk wel goed mee opschieten,
ik denk ook niet dat ze een hekel aan me hebben
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 11:12
Optima
Optima is offline
ik ken de ouders en broertje al 2 jaar en kom er regelmatig over de vloer. Toen mijn vriend weg was met vakantie ben ik er nog wezen slapen omdat ik gewoon goede band heb met zijn moeder. Ook zijn grootouders zijn als het ware mijn opa en oma ( ik heb er geen meer). Toen het voor het eerst uitging ( nu weer aan) miste ik ook zijn famlie heel erg. Het is er gewoon altijd ontzettend gezellig, vader maakt grapjes, broertjes is een mafkees, moeder houdt ook van studie nederlands. Eigenlijk de ideale schoonouders... we zitten gewoon op dezelfde golflengte

ze zijn ook al bij me op kamers geweest en doen ontzettend veel vor me. Ik ben ook altijd welkom, maar voel me wel erg ongemakkelijk als ze dingen voor me willen betalen
Oud 30-01-2003, 13:28
luckyleo
luckyleo is offline
Alleen nog moeder ontmoet en die lijkt me wel aardig en ze doen aardig, alleen denken we over bepaalde dingen niet echt hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:15
MazeMouse
MazeMouse is offline
De laatste keer schenen haar ouders mij totaal niet te mogen. En dan voornamelijk omdat ik te min was....
(ik zal nog eens een kak vriendin nemen want ze heeft me gedumpt vanwege haar ouders....)
Oud 30-01-2003, 15:29
Tactic
Tactic is offline
Ik kan best goed met de verzorgers van mijn vriendin, maar zij hebben 1 klein stukje familie waar ik (sinds een bepaald incident wat zij ONTZETTEND buiten proporties hebben opgeblazen) niet geweldig mee kan.

Het kwam er op neer dat ik de schuldige was van iets wat ze zelf hadden begonnen. Geez, hoe hypocriet kun je zijn. Heb nog diverse keren geprobeerd een gesprek op te zetten, maar dat werd weggewuifd. Ook excuses aangeboden (voor iets wat ik helemaal niet heb gedaan, maar goed), om het goed te maken... Maar dat werd ook weggewuifd.

Nou ja, sterf dan ook maar. Mag je van mij in je eigen sop gaar koken. Sindsdien van mijn kant : negeermodus.

En ze komen overmorgen logeren bij mijn vriendin thuis. Wat een lol. Ik zie er al naar uit (not).

Zal er waarschijnlijk op uitlopen dat ik 'r 2 dagen niet zie.

Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:38
B17V
B17V is offline
bij mij gaat t redelijk jah...
Oud 30-01-2003, 16:39
B17V
B17V is offline
kheb de meeste leden van de familie al ontmoet
Oud 30-01-2003, 17:17
46and2
46and2 is offline
Op het moment geen vriend, maar bij mijn laatste vriend kon ik vrijwel met iedereen uit zijn familie opschieten.. lijkt me best vervelend als dat niet zou zijn
Oud 30-01-2003, 17:45
Elisaaa
Elisaaa is offline
met zijn vader, moeder en broer kan ik het heel goed vinden en zijn opa en oma vinden me he-le-maal het einde ( tsja.... )
Maar de vriendin van zijn broer mag me niet zo heel erg graag geloof ik. Maar dat is ook een beetje een arrogant kakmens. Zo een die ik nog nooit in dezelfde kleren heb zien lopen enzo. Ze doet altijd een beetje afstandelijk en uit de hoogte, maar ja daar trek ik me nooit zo veel van aan. De rest van de familie mag háár namelijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:55
PlasTuut
PlasTuut is offline
Met de moeder van mn lief kan ik echt heel goed opschieten, das echt een onwijs leuke vrouw, ook zn vader is heel oke....en zn broertje ook nog eens....wow wat een geluk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:02
lieve
lieve is offline
Den 1ste keer dat ik samen met hen op een feestje was, heb ik er niet zoveel contact mee gehad. Want het was dan ook op een feestje van de voetbal. En wij zaten zowa bij de jongeren.
Maar ik kende zijn ouders al van voor wij een relatie begonnen en onze ouders kennen elkaar ook. of
Maar toen ik de 1ste keer naar hem ging, had ik toch zo'n beetje schrik. Terwijl het helemaal niet nodig was...
zijn ouders zijn OK.
Kan ik gewoon mee praten zoals met elke andere volwassene...
Maar het probleem zit bij mijn ouders, allé... mijn ma!!!
Mijn ma wilt niet dat ik een vriend mee naar huis breng, VOOR we 3 maand samen zijn . Dat is keivoos!!!!
Oud 30-01-2003, 21:26
David
David is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Hoe zit het daarmee bij jullie? Kunnen jullie goed met ze opschieten of vind je ze eng? Als dat laatste het geval is: hoe ga je er mee om?
kan er goed mee opschieten .

maar ik ben ook zo,n lieve jongen dat dat bijna niet anders kan

* uch *
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:59
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm nou mijn "schoonouders" wonen in Frankrijk...
Ik heb ze 2 weken geleden voor het eerst ontmoet.
Natuurlijk was ik net dat weekend ziek
Ze leken me erg aardig. Zijn zusje is ook erg aardig, maar
daar e-mailde ik al mee voordat we elkaar ontmoetten.

In de meivakantie gaan mijn vriend en ik daar een week heen.
*bibber*
Daar ben ik dus wel enorm zenuwachtig voor want eigenlijk ken ik die mensen nog totaal niet.
Oud 31-01-2003, 15:33
Rah Digga
Rah Digga is offline
Ik heb een lange relatie gehad (6 jaar), ook samengewoond &
werd niet geaccepteerd door zijn zeer conservatieve ouders &
familie. Vanwege mijn "moderne" denkwijze en huidskleur.
Erg moeilijke situatie geweest, vooral omdat ze voor
mijn ex wel heel goed waren & hij dus continu tussen 2 vuren
zat. Hij heeft uiteindelijk voor zijn ouders gekozen..en ik voor
mezelf.
Nooit spijt van gehad
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:20
Verwijderd
Nou ja heb niet echt een goede relatie met ze. Ze mogen me wel, maar ik heb verder geen band ofzo met ze. Een band die mijn vriendje wel met mijn moeder heeft, maar ja mijn moeder is ook heel anders, die blijft maar praten/ vragen stellen als hij hier is. Dat doen zijn ouders niet, maar ja zijn ouders zijn ook heel anders! Maar zijn ouders zijn niet onaardig hoor, je kan echt rustig bij ze in de kamer zitten wat drinken!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:44
Piccola
Piccola is offline
Zijn ouders zijn echt te goed voor deze wereld Maar zijn vader laat zich eigenlijk ook gewoon gebruiken enzo.. Zijn moeder heeft verder nog gewoon dr eigen mening enzo Maar ze zijn zo vreselijk lief en goed enzo Zijn zus is ook een leuke meid! Zijn ouders zijn gescheiden.. De nieuwe vriend van zijn moeder is een leuke man en de nieuwe vriendin van zijn vader is een bitch die hem dus gewoon gebruikt! Zijn stiefzusje heb ik nog niet echt zo veel gezien..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:10
grmbl
grmbl is offline
In mijn laatste verkering/relatie/whatever waren zijn ouders gescheiden, zijn moeder had een hekel aan me, zn zus kon ik het wel mee vinden, zn vader was (en is) egt een schat van een vent en met zijn vriendin kon ik het ook goed vinden. Ik was sowieso meer geaccepteerd in de familie(ooms, tantes, opa's en oma's) van zijn vadar dan bij zijn moeder
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 21:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb maar 1 ex waarvan ik de ouders een beetje kende, maar dat is inmiddels best lang geleden en zn ouders waren allebei alcoholist dus we zaten meestal bij mij thuis.
En van een andere ex leerde ik z'n zus pas nadat het uit was kennen, via heavinly hier van het forum..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 08:35
Soezen
Soezen is offline
Ik vraag me soms wel af of me ze me wel mogen, maar het blijkt eigenlijk wel. Maar met zijn Zusjes kan ik echt heel goed opschieten, bijna vriendinnen style!
Ik heb helmaal geen problemen met ouders of familie van mijn vriend. Allemaal even aardig!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:08
mood indigow
mood indigow is offline
zijn broertje was al een vriend van mij.
zijn moeder is heel aardig en kan ik ook goed mee opschieten.
zijn vader is een btje vaag. maarja
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:34
Gup
Gup is offline
Mijn schoonpaps en mams zijn echt geweldige mensen.
Toen mijn vriend me 2 jaar geleden dumpte, miste ik hun dan
ook heel erg. Maar gelukkig zijn we nu alweer 1 1/2 jaar samen!
Met zijn mams kan ik heel goed praten en knuffelt me ook heel veel... (kan ik thuis niet met mijn moeder) En zijn vader vraagt na 2 dagen al, wanneer ik weer eens langs kom . En hij heeft een schat van een zusje, is echt een vriendin van me geworden... En zn broertje is ook heeeeel liev en soms een beetje irri, maar dan wel leuk irri .

Zelfs zijn opa en oma zijn supers!

Ik had het echt nie beter kunnen hebben.....
Reageren

Regels voor berichten