Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1)hoe vaak per week eet je een kant-en-klaarmaaltijd?
# nul keer 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? # eten dat al klaar in een bakje zit dat je alleen maar hoeft op te warmen, lekker makkelijk. 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? # als ik geen tijd zou hebben lijkt t me wel makkelijk 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? # die van de Albert Heijn zijn best lekker.
|
![]() |
0 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? vies smerig vliegtuig eten 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? nooit 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? slecht
||
Citaat:
|
![]() |
|
Is kant-en-klaarmaaltijden zo'n populair onderwerp? Ik heb hier een jaar geleden ook al eens een enquete ingevuld over kant-en-klaarmaaltijden.
1.Ik eet niet elke week kant-en-klaar maatlijden. Zelden eigenlijk. 2.Aan zo'n bakje in de supermarkt met aardappeltjes, een beetje groente en een stukje vlees of een bakje bami. 3.doe ik eigenlijk nooit. 4. wel goed geloof ik.
|
![]() |
1)hoe vaak per week eet je een kant-en-klaarmaaltijd? bijna nooit
2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? aan een kleffe hap van AH 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? snel klaar te maken 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? beetje klef maar het ligt eraan wat voor iets te koopt! |
![]() |
|
heel weinig, misschien 1 keer in de 2 weken denk ik 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? effe in de magnetron smijten, effe wachten, en klaar 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? is makkelijk en snel 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? slecht
|
nooit 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? Eten in plastic 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? Daar kies ik niet voor. 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? Heb dr ooit 1 gehad, smaakte eigenlijk best goed. Maar of de kwaliteit ook echt goed is?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
1 a 2 keer 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? niet voedzaam, kan best lekker zijn (eigengemaakt is meestal lekkerder), maar erg handig als je geen zin hebt in echt koken 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? Geen zin in echt koken 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? [i]Redelijk. Sommigen zijn echt ranzig (Hot&Steamy), anderen zijn wel lekker (Die nieuwe zakken, oa zalm met tagliatelle) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door pinkjade (21-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
-->1 keer gemiddeld.. 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? --> aan de zakjes van Knorr (dacht tenminste dat dat het merk was) met bami, spaghetti, nasi wat je alleen ff in water moet laten koken. 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? --> het is vrij goedkoop, en k heb niet altijd zin om echt te koken (ben studente) 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? --> 't is eetbaar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
2 of 3 keer 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? Lekker snel en meestal niet al te gezond -- en dus lekker :-) 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? Doen mijn ouders :-p 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? Goed
|
![]() |
0 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? een plastic pakje, in 3 vakjes verdeeld, en in elk vakje iets anders 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? die kies ik niet. ik heb ze wel eens bij mijn vader gehad, die vind ze lekker 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? gaat wel, maar ik vind gewoon vers eten lekkerder! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1)hoe vaak per week eet je een kant-en-klaarmaaltijd? nooit 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? ik kies er niet voor 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1)hoe vaak per week eet je een kant-en-klaarmaaltijd? 0 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? Een hap eten uit blik of chemisch plastic verpakking dat je eventjes moet opwarmen in de magnetron of dat meteen eetbaar is. 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? Daar kies ik niet voor. 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? Heb er nog niet genoeg gehad om daarover te oordelen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
1 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? maaltijden die binnen 5 minuten klaar zijn, alleen opwarmen dus... noodles bijvoorbeeld. 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? omdat ik nooit tijd heb om te eten... moet meestal werken onder etenstijd of heb sport ofzo en ik kan niet koken! 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? niet echt super, maar het is best te doen
|
Verwijderd
|
0 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? magnetrons, vrijgezellen ![]() 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? makkelijk als je geen tijd of zin hebt 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? niet zo lekker als vers gekookt |
![]() |
|
Verwijderd
|
1)hoe vaak per week eet je een kant-en-klaarmaaltijd? 0x ![]() 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? Aan zo'n maaltijdjuh dah je alleen ff in de oven hoeft te frotten ensow.. 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? Kies ik niet voor. 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? Bagger |
![]() |
|
1) ongeveer 1x per maand
2) een plastic bakje met verschillende vakjes voor groente/vlees/aardappels, thuis gooi je het bakje in de magnetron, en binnen een paar minuten kun je eten 3)ik niet, mn moeder ![]() 4) niet verschrikkelijk slecht, met veel appelmoes is het meestal goed te doen, maar ik eet ´t liever gewoon ´vers`.
|
![]() |
gemiddeld 1 keertje 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? magnetron en naar-karton-ruikend-eten 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? om dak anders gin tijd heb 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? sucks maarreh tis handug als je ff snel moet eten
|
![]() |
1)hoe vaak per week eet je een kant-en-klaarmaaltijd? VAAK ..zeker wel 4 x per week 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? snel smullen ![]() 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? snel klaar ![]() 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? Als ik honger heb denk ik daar niet eens meer aan maar het is wel te eten hoor!! |
![]() |
|
![]() |
1 keer per week ongeveer 2)waar denk je aan bij een kant-en-klaar maaltijd? Iets dat je in de oven ofzo doet en dat binnen kwartier klaar is.. 3)waarom kies jij voor kant-en-klaar maaltijden? Geen zin tijd om iets te maken, of soms is er nix anders.. 4)Wat vind je over het algemeen van de kwaliteit van kant-en-klaar maaltijden? Soms is het lekker, maar meestal proef je wel dat ut niet vers is..
|
![]() |
|
|