Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
noem mijzelf professioneel spijbelaar, ben er vaak niet, soms is er wat gezeik, maarja...., daar lul je dan wel uit.
maar er zijn mensen bij mij op school die hele dagen niet komen, das wel beetje ziek..... ![]()
|
![]() |
ik heb vandaag nog gespijbeld omdat ik geen zin had om te wcahten op een uur frans en als je de keuze hebt tussen je lief zien en een uur frans dan is de keuze rap gemaakt ik heb dit maar twee keer gedaan spijbelen een keer een hele dag en een keer (vandaag dus) een uurtje maar ben ni van plan om dit geregeld te doen want als ouders erachter komen dan ben ik in de problemen ...
|
Heel heel heeeeeeel af en toe. Als ik op school zit en echt geen zin meer heb doe ik net alsof ik ziek ben, en m'n moeder gelooft me meestal wel
![]()
|
![]() |
Best vaak gedaan op de middelbare school...werd nooit aandacht aan besteed omdat onze school een chaos qua absentiecontrole was...en als ik dan gepakt werd, was t voor een uur dak wel aanwezig was
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik spijbelde vroeger nooit, pas dit jaar is het 'fout' gegaan. ik spijbel elke dag minsten een uur, en het komt steeds vaker voor dat ik hele dagen oversla, omdat ik gewoon geen zin heb in al dat saaie gezeik.Probleem is wel dat ik nogal veel onvoldoendes heb, omdat ik dit jaar ook nog niks aan huiswerk heb gemaakt (en dan bedoel ik ook echt NIKS!) en ik dus waarschijnlijk van school afmoet. ach ja...
||
Citaat:
-ik lach omdat ik het feit dat ze het niet durft grappig vind..niet om haar uit te lachen.. NIET kan..., btw... Uren oefenen op een handtekening is nutteloos... kun je net zo goed meteen wegblijven... en dan die uurtjes straf op school uitzitten... - Ja inderdaad, want straf is leuk! Uren gaat t je niet kosten hoor..hooguit 1, en daar heb je dan nog het hele jaar profijt van. oh nee? -nee, ik zat op een school met 1200 leerlingen..daar hebben ze wel wat beters te doen dan het controleren van briefjes... Enne..kritiek leveren is erg makkelijk..misschien moet je zelf wat handige tips van de hand doen..
||
Citaat:
Overigens, om aan te geven hoe erg onze school is: Ze hebben een keer de ouders van een vriendin van mij opgebeld om te vragen of ze idd ziek was de week daarvoor, aangezien de handtekening met een andere kleur pen was geschreven als de datum van 't ziek zijn... (op 't absentiebriefje) Die ouders zijn trouwens ook een keer opgebeld, omdat diezelfde vriendin al 10 minuten niet in de lessen was. Bleek ze in de mediatheek te zitten werken. Heeft de locatieleider dus aan d'r ouders vertelt dat ze waarschijnlijk op dat moment aan het spijbelen was...
|
spijbelen, kom op. Ik spijbel zon beetje de helf van mn lessen. Je moet alleen bij de goeie lessen spijbel, dus niet als je les hebt van je coordinator. Sommige leraren schrijven de absenten niet eens op, daar kun je makkelijk wegbliven zonder problemen. Maar bv mn mentor, die houdt het altijd bij dus dan word het moelijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
enne dat met die handtekening?..das natuurlijk niet zo handig om het met 2 versch. pennen te doen.. Nog een tip: Fouten van de school..je kan er makkelijk gebruik van maken..een verkeerde roosterwijziging? leraar even niet op tijd? vraag niet hoe het kan..maar profiteer ervan! Zorg natuurlijk altijd voor een heel goed verhaal..en breng dit ook goed..als je niet uit je woorden komt kun je het wel vergeten. GruB Gott!
|
ja je hebt ook scholen waarbij 1 gemist uur meteen als een hele dag gerekent wordt..dat zuigt..
Ik ben gelukkig van dat gezeik af..ik kan me nu gewoon zelf ziekmelden..bovendien komen me gemiste dagen op mn rapport te staan..kan ik het mooi bijhouden..
|
spijbelen wat is dat? Ik mis weleens een les omdat ik iets beters te doen heb, of omdat de leraar toch niks uitlegd dat ik nog niet wist. Dus van de 28 volg ik er per week gemmideld 7. Maar wel altijd op school hoor. En ze doen niet moeilijk, want heb al mavo en havo diploma, en mijn cijfers zijn goed, dus... maar eigenlijk is het geen spijbelen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen SPOED Reinz | 3 | 23-02-2009 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spijbelen dmv rechter landelijk aangepakt nieuwszicht | 47 | 11-11-2005 09:57 | |
Algemene schoolzaken |
De Tweede Fase bevordert het spijbelen Femic | 92 | 04-02-2005 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen spaarvarken | 84 | 14-03-2004 18:54 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen punkyfish | 78 | 11-07-2002 19:35 | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen... Een problematiek om aan te pakken? Frida | 29 | 30-04-2002 15:43 |