Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
idd forlan scoord alleen de intikkers rustu kan de bal niet klemmen pirlo zit op de bank bij ac maar veron vind ik wel goed ![]()
|
------------------------Toldo----------------------------------
Ricksen---------Nesta----------Stam----------Roberto Carlos Beckham------Seedorf---------Zidane--------Valeron ----------Van Nistelrooy-------Makaay Bank: Raul--Van der Vaart--Giggs--Moens--Cannavaro--Kluivert. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hem wil ik dus zeker niet in mijn Favoriete team! ![]()
|
------------------------Buffon------------------------
------Nesta----------Maldini----------Roberto Carlos Beckham---Seedorf---------Veron--------Giggs -------------------------Raul-------------------------- --------Sjevchenko-------Ronaldo-----------
|
Verwijderd
|
...............................vd Sar...............................
...Thuram......Nesta............Chivu.........R.Carlos .....Beckham.....Zidane......Rui Costa.......Giggs.. ...................Kluivert............Henry................... Bank: Buffon, Cannavaro, vd Vaart, Zanetti, Vieri en Raul |
![]() |
|
dan zal ik ook maar ff een teampje maken:
GK: Juanmi (Zaragozza) LV: Maldini (AC Milan) LCV: Stevanovic (Vitesse) RCV: Stam (Lazio) RV: Song (Feyenoord) LCM: Van der Vaart (Ajax) VCM: Gravessen (Everton) RCM: Beckham (Man U) LCA: Van Nistelrooy (Man U) ACM: Bakayoko (Marseille) RCA: Shearer (New U) @ smartie85: mooi 10-tal heb je gemaakt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
chivu is een linkspoot en om die nou rechtsachetr te zetten dan kan ik hooguit een middenvelder weghalen morientes is maar een matige aanvaller figo is over zijn top heen en aimar is groeiende en veron ik vind hem gewoon goed alhoewel dit moment misschien niet
||
Citaat:
||
Citaat:
figo over zijn top? geloof dat bergkamp ook al eens afgeschreven was.... snap dan ook je beweegredenen om iemand die op een in jou ogen andere manier uit vorm is wel op te stellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Code:
Buffon Thuram Nesta Chivu Roberto Carlos Davids Aimar van der Vaart Kluivert Raul Makaay ![]() Voor de rest weet ik geen bank zitters... Dan zijn het er te veel en kan ik niet kiezen dus laat het hierbij
Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 21:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
1. Rüstü (Fenerbahce)
2. Lucio (Leverkusen) 3. Chivu (Ajax) 4. Di Biagio (Internazionale) 5. Zanetti (Internazionale) 6. Seedorf (AC Milan) 7. Solksjaer (Manchester United) 8. Emre (Internazionale) 9. Beckham (Manchester United) 10. Henry (Arsenal) 11. Crespo (Internazionale) 12. Buffon (Juventus) 13. Di Vaio (Juventus) 14. Tacchinardi (Juventus) 15. Karpin (Real Sociedad) 16. Nihat (Real Sociedad) 17. Morfeo (Internazionale) 18. Recoba (Internazionale) 19. Dyer (Newcastle United) 20. Bellamy (Newcastle United) 21. Hyypia (Liverpool) 22. Repka (West Ham United) 23. Di Canio (West Ham United) 24. Alpay (Aston Villa)
Laatst gewijzigd op 14-12-2002 om 17:54. |
![]() |
|
Geert de Vlieger
Nuelson Wau Jos van Nieuwstadt Chris Janssens Joris Mathijsen Denny Landzaat Danny Mathijssen Cedric van der Gun Dimitri Shoukov James Quinn Jatto Ceesay BANK: Christoph Martin / Kew Jaliens / Raymond Victoria / Youssef Mariana / Tommie Caluwé / Tarik Sektioui / Tim Gorris ![]()
|
![]() |
keeper:
highuita , vanwege die prachtige scorpionkick verdediging roberto carlos , aanvallend ingestelde speler die mooie goals maakt, toernoi de france vrije trap en goal vanaf achterlijn tegen tenerife. stam: staat er altijd. goed in de lucht en kan zich vastbijten in iemand. waarom speelt die bij lazio ![]() trabelsi: heerlijke rushes langs de lijn en ook verdedigend wordt hij steeds beter. kan nog een hele grote worden, jammer alleen dat hij uit tunesie komt nesta : een verdediger die er ook altijd staat en wedstrijden wint voor zijn team. middenveld litmanen : mijn jeugdidool ![]() vd vaart : het talent voor de toekomst die ook nu al hele mooie dingen laat zien en een echte leider is die de ploeg op sleeptouw neemt. zidane : een fenomeen, zidane heeft klasse die andere niet hebben . hij is heel belangrijk voor een elftal. (begin hem de laatste tijd pas echt goed te vinden) jay -jay okocha , wat een speler. weergaloze acties en kan eeen wedstrijd zeer aantrekkelijk maken(wk tegen zweden) aanval raul , rustige speler zonder sterallures die altijd belangrijke goals maakt. henry , zeer snelle, alrounde aanvaller die nog vaak scoort ook. van hooydonk , heb echt heel veel respect hoe hij het altijd weer doet om iedere belangrijke vrije trap erin te schieten. zo ongelooflijk knap. vieri, helguera, becham vielen net af, alhoewel ook goede spelers ik vraag me af: waarom heeft iedereen figo en kunnen ze me vertellen waarom? ik vind figo echt geen topvoetballer. alleen maar schwalbes maken en zeuren. ik vind hem echt zwaar overschat. (oh kzie dat braindamage het met mee eens is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
eeeeeuh jah ![]() van hooijdonk omdat hij een actie heeft (zijn vrije trap dus) en die altijd gevaarlijk is. vieri heeft niet een speciale beweging maar is gewoon heel trefzeker. van hooijdonk vind ik leuker om te zien, maar zal niet zeggen dat ie beter is |
![]() |
|
![]() |
Hmm...Nou zal ik eens mijn "sterrenteam" maken...!! Ik heb d'r lang over na gedacht...Maar uiteindelijk ben ik er op gekomen
![]() ![]() ![]() GK: V.d. Sar Rüstü Stekelenburg LV: Roberto Carlos Maldini LCV: Chivu Stefanovic Hofland RCV: Hyypia Stam RV: Trabelsi Ricksen LCM: V.d. Vaart Giggs Song CM: Litmanen Keane RCM: Beckham Ono Rui Costa LCA: Owen Raul Solksjaer CA: Nisterrooy Ronaldo Makaay RCA: Zidane V. Hooijdonk Kanu Nou dit is dus MIJN "sterrenteam" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liefs Ulygan! |
![]() |
|
![]() |
Hmm...Nou zal ik eens mijn "sterrenteam" maken...!! Ik heb d'r lang over na gedacht...Maar uiteindelijk ben ik er op gekomen
![]() ![]() ![]() GK: V.d. Sar LV: Roberto Carlos LCV: Chivu RCV: Hyypia RV: Trabelsi LCM: V.d. Vaart CM: Litmanen RCM: Beckham LCA: Owen CA: Nisterrooy RCA: Zidane ----------------------------------- GK: Rustu LV: Maldini LCV: Stefanovic RCV: Stam RC: Ricksen LCM: Giggs CM: Keane RCM: Ono LCA Raul CA: Ronaldo RCA: Hooijdonk ---------------------------------- GK: Stekelenburg LV: - LCV: Hofland RCV: - RV: - LCM: Song CM: - RCM: Rui Costa LCA: Solskjaer CA: Makaay RCA: Kanu Nou dit is dus MIJN "sterrenteam" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liefs Ulygan! p.s. Sorry dat ik vaker heb gepost...Ging iets verkeerd!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
-------------------------------Lobont
Trabelsi---------------------Chivu---------------------O' brien Pienaar---------------------Galasek------------------VD vaart ------------------------------Litmanen VD meyde------------------Zlatan---------------------Sikora Hoppa favoriet voetbalteam
|
|