Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 20:02
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Bestaan die nog? Nette jongens die de deur voor je open houden in plaats van 'm voor je neus dicht te smijten? Jongens die je netjes naar huis brengen na een avondje stappen? Jongens die je de hele avond vrij houden, qua kosten? Jongens die niet meteen na de eerste avond aankomen zetten met een kneuzig vraagstuk waar de boodschap 'Wanneer kom je neuken?' iets te simpel in verwerkt is?

Voor meisjes zal 't net zo zijn, alleen ik kan niets bedenken
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 20:06
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
rodina schreef:
Bestaan die nog? Nette jongens die de deur voor je open houden in plaats van 'm voor je neus dicht te smijten? Jongens die je netjes naar huis brengen na een avondje stappen? Jongens die je de hele avond vrij houden, qua kosten? Jongens die niet meteen na de eerste avond aankomen zetten met een kneuzig vraagstuk waar de boodschap 'Wanneer kom je neuken?' iets te simpel in verwerkt is?

Voor meisjes zal 't net zo zijn, alleen ik kan niets bedenken
*steekt vinger op*

ik ben best netjes
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:08
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rodina schreef:
Bestaan die nog? Nette jongens die de deur voor je open houden in plaats van 'm voor je neus dicht te smijten? Jongens die je netjes naar huis brengen na een avondje stappen? Jongens die je de hele avond vrij houden, qua kosten? Jongens die niet meteen na de eerste avond aankomen zetten met een kneuzig vraagstuk waar de boodschap 'Wanneer kom je neuken?' iets te simpel in verwerkt is?

Voor meisjes zal 't net zo zijn, alleen ik kan niets bedenken
Het zijn wel dingen waar ik op let en die ik zoveel mogelijk nastreef. Ligt natuurlijk ook aan het type meisje waar je mee te maken hebt....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:09
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ja hoor zulke jongens ken ik wel!
Gelukkig maar, met jongens die gelijk over neuken beginnen wil ik niet eens iets te maken hebben
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:13
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Is het omdat we te veel zijn geëmancipeerd? Of de verandering van de 'normen en waarden'? Of aanstellerij?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:18
engerd
engerd is offline
ik ben nog zo.......maarja ik ben dan ook oud
__________________
Six foot four, full of muscles
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:18
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
rodina schreef:
Is het omdat we te veel zijn geëmancipeerd? Of de verandering van de 'normen en waarden'? Of aanstellerij?
lijkt me stug dat het aan de emancipatiegraad ligt hoor...

eerder aan veranderde "normen en waarden"

en de horecaprijzen natuurlijk
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:20
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
lijkt me stug dat het aan de emancipatiegraad ligt hoor...

eerder aan veranderde "normen en waarden"

en de horecaprijzen natuurlijk
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:23
engerd
engerd is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:


en de horecaprijzen natuurlijk
__________________
Six foot four, full of muscles
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:23
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
najaa, misschien heeft het ermee te maken dat ik uit een een-ouder gezin kom? (alleen door m'n moeder opgevoed) En dat ik daardoor meer respect heb voor vrouwen?


(neej, das niet bedoeld als een of andere cheesy slijmtruck, dat meen ik)
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:25
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
najaa, misschien heeft het ermee te maken dat ik uit een een-ouder gezin kom? (alleen door m'n moeder opgevoed) En dat ik daardoor meer respect heb voor vrouwen?


(neej, das niet bedoeld als een of andere cheesy slijmtruck, dat meen ik)
Dus dat zou betekenen dat kinders uit een gezin met een paps en een mams minder respect hebben voor vrouwen? kben het niet met je eens
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:27
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
rodina schreef:
Dus dat zou betekenen dat kinders uit een gezin met een paps en een mams minder respect hebben voor vrouwen? kben het niet met je eens
kbedoel niet dat die minder respect hebben...

maar dat je daardoor wel eerder ziet dat vrouwen vaak thuis veel doen....

(als me moeder es wist dat ik dit typte )

volgens mij dwaal ik af....
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:29
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ja wel een beetje afdwalend

Maar goed ik vind/denk dat jongens steeds meer schijt hebben aan oude gedragsmanieren (dit klinkt krom ), waarom? dat weet ik niet
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:30
tovelone
tovelone is offline
ja die zijn er nog wel hoor. Ken genoeg jongens.
Alleen hecht ik er weinig waarde aan. Ik vind het niet prettig om zo 'bediend' te worden, dan voel ik me schuldig. En het komt zo slijmerig over.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:31
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
rodina schreef:
Maar goed ik vind/denk dat jongens steeds meer schijt hebben aan oude gedragsmanieren (dit klinkt krom ), waarom? dat weet ik niet
dat idee heb ik ook als ik een groep geslachtsgenoten met hun zatte kop zie lopen schreeuwen in de stad op zaterdagavond...

maar dat dnek ik ook van de meiden die ik vervolgens even lam erachter aan zie komen gillen
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:33
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
tovelone schreef:
ja die zijn er nog wel hoor. Ken genoeg jongens.
Alleen hecht ik er weinig waarde aan. Ik vind het niet prettig om zo 'bediend' te worden, dan voel ik me schuldig. En het komt zo slijmerig over.
Is een deur open houden slijmerig? Oke hij hoeft niet een complete avond uit te betalen, dat trek ik ook niet. Maar die kleine dingetjes, zoals deur open houden, jouw voorlaten gaan etc
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:36
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
a new nose schreef:
wie schreeuwde er om gelijkheid
Ik houd ook deuren open, gewoon uit beleefdheid..

Ik zeg niet dat gelijkheid niet goed is, maar *hmz* Het is nogal krom

Dingen waar voor gevochten is zoals stemrecht voor de vrouw, gelijke lonen etc. Prima absoluut. Maar dat neemt niet weg dat een man zich nog wel aan z'n ettiquete kan houden
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:38
Verwijderd
Ik laat sowieso mensen waar ik mee ben vaak voorgaan, ongeacht het geslacht. En mensen die ik net ken houd ik de deur vast zodat ze 'm over kunnen nemen. Voor m'n vriendin betaal ik wel vaak drankjes ja. Jas aanpakken en ophangen same story. Meisjes terugbrengen na een avondje uit is natuurlijk standaard.

Maar dit is toch niet netjes? Lijkt me eerder normaal. Zijn gewoon dingen die je doet basta. Ik ken vrij weinig jongens die dat niet zullen doen hoor dus ik begrijp niet helemaal waar je je zorgen over maakt rodina
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2003, 20:41
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik laat sowieso mensen waar ik mee ben vaak voorgaan, ongeacht het geslacht. En mensen die ik net ken houd ik de deur vast zodat ze 'm over kunnen nemen. Voor m'n vriendin betaal ik wel vaak drankjes ja. Jas aanpakken en ophangen same story. Meisjes terugbrengen na een avondje uit is natuurlijk standaard.

Maar dit is toch niet netjes? Lijkt me eerder normaal. Zijn gewoon dingen die je doet basta. Ik ken vrij weinig jongens die dat niet zullen doen hoor dus ik begrijp niet helemaal waar je je zorgen over maakt rodina
Ik constateer gewoon iets

Misschien is het eerder het algemeen respect voor de medemens wat langzaam aan wegebt..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:45
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
'Wil je neuken?' is zó pauper

ik vraag meestal of ze zin hebben in een gezellig potje copuleren
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:46
tovelone
tovelone is offline
Citaat:
rodina schreef:
Is een deur open houden slijmerig? Oke hij hoeft niet een complete avond uit te betalen, dat trek ik ook niet. Maar die kleine dingetjes, zoals deur open houden, jouw voorlaten gaan etc
Nee het is niet slijmerig maar zo'n indruk krijg ik dan vaak. Ik vind het overdreven. Naar huis brengen is goed, want anders kunnen er dingen gebeuren. Maar deur openhouden maakt me echt niets uit. Diegene die het eerst bij de deur is, doet open en gaat er zelf als eerste doorheen. Niet moeilijk doen. En om drankjes te betalen, waarom zou de man dat doen? Ik krijg ook zakgeld. Ik wil dat zelf betalen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Ik constateer gewoon iets

Misschien is het eerder het algemeen respect voor de medemens wat langzaam aan wegebt..
Niks van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
eXo schreef:
Niks van gemerkt.
ik wel
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:00
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
ja ik voldoe wel aan die criteria, ik houd deuren open , laat vrouwen voorgaan, breng mijn vriendin altijd thuis (1.5 uur fietsen heen en weer) en ben over het algemeen best beleefd
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:06
Verwijderd
Ik houd voor iedereen de deur netjes open, laat in de supermarkt mensen met minder boodschappen dan ik (komt weinig voor) voorgaan, laat bij de trein oude mensen voorgaan, etc. En ik ben geen slijmbal, ik vind dat normaal. Het is uit respect voor anderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 21:06
Verwijderd
Ik ben er 1 van denk ik. Maar dit is niet relevant, want van de jongens die het niet zijn reageren de meesten toch niet
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:16
Kismo
Avatar van Kismo
Kismo is offline
Ik vin het gewoon zielug om een jongen tijdens een avondje uit alles te laten betalen. Net als of ik niet genoeg geld heb. Dus wat dat betreft vind ik dat niet echt nodig bij een 'galante' man. Een deur open houden vin ik gewoon. Dat doe ik ook voor andere mensen achter me (als die er in iig geen uur over doen om bij die deur te komen) Hij hoeft me nou ook niet perse voor te laten gaan. Volgens mijn vriend is de enegi echte reden waarom mannen dat doen om 'de achterkant' van het vrouwelijk schepsel even goed te bekijken...(geef toe )
Wat ik wel belangrijk vind is dat hij er voor zorgt dat jij veilig thuis komt. En liev zijn natuurlijk
__________________
^.^ Funny Love ^.^
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:18
Verwijderd
Ik hou me altijd keurig aan de omgangsregels zoals ze in de etiquette zijn neergelegd. Overigens doe ik dat niet vaak bij meisjes die ik echt leuk vind, want dat zijn over het algemeen meisjes met een behoorlijk grote bek, zodat het omslaat in een soort bizar rollen-omkeer-spel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:53
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ja wel een beetje afdwalend

Maar goed ik vind/denk dat jongens steeds meer schijt hebben aan oude gedragsmanieren (dit klinkt krom ), waarom? dat weet ik niet
Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om ...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 06:34
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Bestaan die nog? Nette jongens die de deur voor je open houden in plaats van 'm voor je neus dicht te smijten? Jongens die je netjes naar huis brengen na een avondje stappen? Jongens die je de hele avond vrij houden, qua kosten? Jongens die niet meteen na de eerste avond aankomen zetten met een kneuzig vraagstuk waar de boodschap 'Wanneer kom je neuken?' iets te simpel in verwerkt is?

Voor meisjes zal 't net zo zijn, alleen ik kan niets bedenken
Een goede vriend van mij voldoet volledig aan die beschrijving. Hij is echt heel galant; hij houdt de deur voor me open, biedt me altijd drankjes aan, brengt me naar huis, etc. (Misschien omdat 'ie al 2 jaar verliefd op me is, en dat dat niet wederzijds is)
Meestal vind ik het erg aardig van hem, maar soms kan het ook een beetje Te worden, als je begrijpt wat ik bedoel. Soms krijg ik echt het idee van "ik kan ook nog wel iets zelf, hoor!"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 06:41
Faery
Faery is offline
Je gaat gewoon met de verkeerde mensen om
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:00
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Citaat:
engerd schreef:
ik ben nog zo.......maarja ik ben dan ook oud
je hebt wel een provocerende avatar
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:03
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ja, kwestie van een opvoeding hebben genoten..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:04
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Het komt nog wel voor dat ze je iets aanbieden.... maar dat zijn er vrij weinig in mijn omgeving . Echt galant zijn ze over het algemeen niet meer... maar je hebt dat toch ook met meiden... die geen manieren meer hebben.... Het is de tijd denk ik.... Ik zou wel in de jaren 40/50 willen leven Kon je nog 'gewoon 's nachts over straat lopen in de stad *klinkt lekker overdreven, maar het is wel zo *
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:04
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
over het deuren openhouden: af en toe ok, maar ik vind het echt niet meer van de tijd elke deur open te gaan houden. het wordt in mijn ogen ook niet meer als prettig ervaren, als het altijd gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 09:31
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
italianboy schreef:
over het deuren openhouden: af en toe ok, maar ik vind het echt niet meer van de tijd elke deur open te gaan houden. het wordt in mijn ogen ook niet meer als prettig ervaren, als het altijd gebeurt.
Nee, inderdaad. Bovendien is er ook een verschil tussen een deur openmaken en er gelijk doorheenstormen of de dame voor laten gaan ....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-02-2003, 10:24
Yolcu
Yolcu is offline
Ze zijn er nog wel, maar je moet goed zoeken

Sommige jongens zijn écht té erg. Vragen je de helft van de benzinekosten te betalen (voor een keer ok, maar altijd, waar we ook heen gingen) én je eigen bioscoopkaartje én je eigen drankje/popcorn, altijd.. willen je niet thuis brengen, ook al ben je een meisje van 15, vraagt je moeder het aan hem en woon je in een enge buurt, laten altijd en overal scheten (zelfs in bed )...

Ja ik beschrijf nu een ex van me... Tuurlijk hoef je de dame niet altijd voor te laten gaan, dr jas aan te nemen en alles te betalen.. maar vooral tijdens de eerste paar ontmoetingen geeft dat wel een indruk. Nu het uit is met m'n ex realiseer ik me pas hoe rot ik het vond.. nu leer ik jongens kennen die wél een beetje manieren hebben, daar voel ik me toch echt veel beter bij.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 10:44
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
italianboy schreef:
over het deuren openhouden: af en toe ok, maar ik vind het echt niet meer van de tijd elke deur open te gaan houden. het wordt in mijn ogen ook niet meer als prettig ervaren, als het altijd gebeurt.
Inderdaad af en toe is goed, maar altijd is irritant...Ik hou evengoed deuren open voor jongens, als ik er zin in heb...

Veel vrouwen willen geëmancipeerd zijn enzo, maar ze verwachten wél nog dat de man altijd de deur voor hen openhoudt, altijd trakteert, hen altijd overal heen voert,...

Je bent als vrouw pas echt geëmancipeerd als je ook van die verwachtingen kan afstappen. Wat niet betekent dat je niet es vriendelijk kan zijn en de deur openhouden, maar doe het dan NIET OMDAT het een vrouw is.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 10:47
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
als je goed zoekt zijn ze er nog
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 11:42
Verwijderd
ik laat mn vriendin meestal voorgaan als we een duer door moeten, als ik t geld heb zal ik zoveel mogeljik proberen voor haar te betalen maar dat mag nooit van haar, maar ik leg mn jas niet over een plas voor haar..dan loopt ze er maar om heen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik laat mn vriendin meestal voorgaan als we een duer door moeten, als ik t geld heb zal ik zoveel mogeljik proberen voor haar te betalen maar dat mag nooit van haar, maar ik leg mn jas niet over een plas voor haar..dan loopt ze er maar om heen
Heb je dat laatste niet eens voor haar over??!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:35
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ja galante heren zijn er zeker nog wel, tenminste, ik kom ze echt nog wel tegen
Het ligt ook een beetje aan de omstandigheden waarin je elkaar treft. Als je op een of ander ruig zuipfeest jongens ontmoet zijn ze bijna altijd lomp... Maar das dan gewoon een houdinkje, passend bij de sfeer e.d. Vaak als je die jongens beter leert kennen en er 'in nuchtere toestand' mee omgaat, zijn ze heel netjes en beleefd.
Ik moet zeggen dat ik zelf soms ook een beetje twijfel over wat wel en niet moet.. als ik naar mijn ex kijk bijv., hij heeft gewoon veel geld en hij betaalde altijd echt alles voor me, en dan heb ik soms zoiets van hmz moet ik nu zeggen dat het niet hoeft, of... want hij vond het heel vanzelfsprekend, als er iets betaald moest worden, hoppa, had ie al betaald voor ik iets kon zeggen. Dus dat is soms ook wel ongemakkelijk, alhoewel ik het op zich wel hoffelijk vind..
Meisje voor laten gaan e.d. vind ik wel gewoon netjes, dat 'hoort' gewoon. Evenals thuisbrengen, ik hoef nooit alleen te fietsen. En overdreven dingen kunnen soms lief zijn, als het gewoon heel soms gebeurt. Maar teveel hoeft echt niet
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:40
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
rodina schreef:
Jongens die je de hele avond vrij houden, qua kosten?
Ik vraag me toch echt af of dames zo vreselijk op geld geilen.

En zo ja, dan is dat toch best jammer.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:43
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Ik vraag me toch echt af of dames zo vreselijk op geld geilen.

En zo ja, dan is dat toch best jammer.
Ik toch echt absoluut niet, kijk maar naar mijn vriendjes .
Maar veel vrouwen geilen inderdaad op geld, sociaal meer aanvaardbare vorm van prostitutie, zie je .
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:54
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Ik vraag me toch echt af of dames zo vreselijk op geld geilen.

En zo ja, dan is dat toch best jammer.
Daar draait het in dit geval juíst niet om, geloof ik ...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:57
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Daar draait het in dit geval juíst niet om, geloof ik ...
Er wordt toch echt beweerd dat 'nette jongens' onder andere de kosten van de dame dekken, dat zie ik als geilen op geld .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 13:01
46and2
Avatar van 46and2
46and2 is offline
Vind het best leuk als een jongen 'galant' is.. maar om die jongen alles te laten betalen vind ik dan weer niks. Niet dat bij alles 50-50 betaald moet worden enzo, dat moeilijk doen met afrekenen hij betaald een keer, ik betaal een keer.. and so on. Met bepaalde mate vind ik galante heerschappen wel wat hebben.
__________________
[ formerly known as YuckFou ]
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 13:54
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
rodina schreef:
Bestaan die nog? Nette jongens die de deur voor je open houden in plaats van 'm voor je neus dicht te smijten?
Doe ik altijd.
Jongens die je netjes naar huis brengen na een avondje stappen?
Ik laat mijn vriendin niet eens alleen naar huis fietsen, al dringt ze erop aan.
Jongens die je de hele avond vrij houden, qua kosten?
Ik bied haar wel drankjes gaan en als we bijvoorbeeld uit eten gaan, betaal ik. Maar als we uitgaan koop ik niet al haar drankjes, ze koopt zelf ook wel eens wat.
Jongens die niet meteen na de eerste avond aankomen zetten met een kneuzig vraagstuk waar de boodschap 'Wanneer kom je neuken?' iets te simpel in verwerkt is?
Doe ik niet hoor (volgens mij zijn de meeste jongens toch wel zo netjes om dat niet te doen).

Voor meisjes zal 't net zo zijn, alleen ik kan niets bedenken
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:28
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ken niet zo veel van die jongens, jammer genoeg. Maar als ik er een tegen kom vind ik het echt leuk. Van mij hoeven ze ook niet mn hele avondje uit te betalen, ik ben zelfstandig en al, maar als ze gewoon deuren voor me openhouden of een handkus geven dan vind k dat toch wel ernstig cool.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:35
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
a new nose schreef:
wie schreeuwde er om gelijkheid
Hoeze de man met het ware woord, vrouwen eerlijk waar altijd is er wel iets mis.

Respect voor elkaar vind ik wat beter niet alleen de deur voor haar openhouden maar ook kunnen verwzchten dat deze voor jou open word gehouden.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Waarom verwachten mensen zoveel?
justhanna
27 21-11-2004 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.