Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2003, 18:45
Phreak
Phreak is offline
Hallo allemaal, ik ben aan het zoeken geweest en ik vond dit topic. Ik vond dat er maar een nieuwe topic moest komen waar ik heel andere probleem heb en daar toch geen oplossing te vinden was.

Probleem: Wanneer ik aan het Gamen bent [Unreal Tournament] en online speelt komt me Ping steeds boven de 300 en niet lager. Eerder was dit NIET het geval. Maar als ik echter op het internet suft is de snelheid heel normaal en heb verder geen last van. Een tijdje terug ( Week ) kon ik spelen met me "normale" ping van ( Rond ) 80 zonder problemen. Maar het probleem begon gisteren, ik heb verder niks illegaals of iets dergelijks gedownload. het kwam opeens/zomaar. Wie weet wat ik moet doen?

Het rare is dat een vriend van mij dezelfde probleem heeft. We hebben toevallig hetzelfde internet verbinding. Wanadoo Basis Broadband ( ZUIGT!! ) Dit was eerder mijn Ping test: Download: 16.3 KByte/sec
Upload: 5.0 KByte/sec
Connection: 176.0 Conn/min
Pingtest: 58.0 ms

Nu Download: 16.2 KByte/sec
Upload: 2.0 KByte/sec
Connection: 61.0 Conn/min
Pingtest: 423.0 ms

Zoals je ziet ben ik FLINK achteruit gegaan. Maar ik weet niet waar de probleem ligt. http://www.speedtest.nl

Smorgens: Spyware gezocht, NIETS kunnen vinden.
Vanmiddag heb ik maar Adaware eroverheen gegooid, maar geen verandering, het bleef zelfde. Ik heb een Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC ( Fast is die dus niet )
Netwerkkaart zit er goed in, Modem is correct. Dit heb ik dus bij meerdere servers op UT, waarvan 1 me PING op 130 zit en de rest 300 & hoger. Ik heb geen andere online Game dus het moet maar op UT.

Wie kan me helpen? Bvd,
Oud 02-02-2003, 18:48
Koen
Koen is offline
Als een vriend van je met dezelfde provider 't zelfde probleem heeft lijkt me de oorzaak duidelijk; je provider naait je. Mail ze eens. Misschien is er iets aan de knikker in hun netwerk, of hebben ze last van een tijdelijke storing.

Edit: Wat een actie trouwens dat ze dat bij Wanadoo 'Broadband' durven noemen. 16 kb/s is IMHO geen breedband verbinding.. :/
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:58
dystopia
dystopia is offline
je upload is ziekelijk laag
(ik heb bij rtcw minstens 3 nodig)
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Koen schreef:
Als een vriend van je met dezelfde provider 't zelfde probleem heeft lijkt me de oorzaak duidelijk; je provider naait je. Mail ze eens. Misschien is er iets aan de knikker in hun netwerk, of hebben ze last van een tijdelijke storing.

Edit: Wat een actie trouwens dat ze dat bij Wanadoo 'Broadband' durven noemen. 16 kb/s is IMHO geen breedband verbinding.. :/
Ik weet niet meer wat het was maar iig Wanadoo Basic. Maar bedankt iig voor je post ik zal ze NU mailen of anders morgen bellen. Maar mischien dat er meer mensen zijn met dit probleem, anders kan het wel een storing zijn.
dystopia
dystopia is offline
Broadband != breedband.
Marketingtrucje
Oud 02-02-2003, 19:00
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
dystopia schreef:
je upload is ziekelijk laag
(ik heb bij rtcw minstens 3 nodig)
Idd, gewoon ziek. Maar 5KByte/sec is wel normaal voor zo'n verbinding.
Oud 02-02-2003, 20:27
dystopia
dystopia is offline
5 kB is ook wel te doen
maar 2......
Oud 02-02-2003, 20:54
de postbode
de postbode is offline
doe even een tracert naar een sever waarvan je weet dat ie snel is (www.msn.nl oid) dan kan je vanzelf zien waar je ping oploopt.

-de postbode-
Oud 02-02-2003, 23:42
Sano
Sano is offline
Ik weet niet waarom je upload opeens gekelderd is maar heel misschien gebruik en of andere hacker je comp als relay. Hier is vrij simpel achter te komen, als je aan t internet hangt en je verzonden bytes lopen gestaag op als je niets doet dan is er iets heel fout. Probeer een dikke firewall te instaleren en alle poorten dichtgooien en dan kijken wat er doorheen probeert te komen. (zonealarm is hiervoor goed genoeg)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 08:54
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Wacht ff...2kb/sec upload? Met m'n 56k modem kan ik nog sneller uploaden...5k/s haal ik net niet, maar voor kabel is dat ook ziekeljk laag. 20kb/s lijkt me een redelijke uploadsnelheid voor kabel.
Oud 03-02-2003, 08:57
Koen
Koen is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
20kb/s lijkt me een redelijke uploadsnelheid voor kabel.
Meestal kabelproviders hebben 16 kb/s upload.. Erg laag, maar goed, dat is zo ongeveer de standaard..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 13:18
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Broadband != breedband.
Marketingtrucje
was het verschil dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren