![]() |
|
Hallo allemaal, ik ben aan het zoeken geweest en ik vond dit topic. Ik vond dat er maar een nieuwe topic moest komen waar ik heel andere probleem heb en daar toch geen oplossing te vinden was.
Probleem: Wanneer ik aan het Gamen bent [Unreal Tournament] en online speelt komt me Ping steeds boven de 300 en niet lager. Eerder was dit NIET het geval. Maar als ik echter op het internet suft is de snelheid heel normaal en heb verder geen last van. Een tijdje terug ( Week ) kon ik spelen met me "normale" ping van ( Rond ) 80 zonder problemen. Maar het probleem begon gisteren, ik heb verder niks illegaals of iets dergelijks gedownload. het kwam opeens/zomaar. Wie weet wat ik moet doen? Het rare is dat een vriend van mij dezelfde probleem heeft. We hebben toevallig hetzelfde internet verbinding. Wanadoo Basis Broadband ( ZUIGT!! ) Dit was eerder mijn Ping test: Download: 16.3 KByte/sec Upload: 5.0 KByte/sec Connection: 176.0 Conn/min Pingtest: 58.0 ms Nu Download: 16.2 KByte/sec Upload: 2.0 KByte/sec Connection: 61.0 Conn/min Pingtest: 423.0 ms Zoals je ziet ben ik FLINK achteruit gegaan. Maar ik weet niet waar de probleem ligt. http://www.speedtest.nl Smorgens: Spyware gezocht, NIETS kunnen vinden. Vanmiddag heb ik maar Adaware eroverheen gegooid, maar geen verandering, het bleef zelfde. Ik heb een Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC ( Fast is die dus niet ![]() ![]() Netwerkkaart zit er goed in, Modem is correct. Dit heb ik dus bij meerdere servers op UT, waarvan 1 me PING op 130 zit en de rest 300 & hoger. Ik heb geen andere online Game dus het moet maar op UT. Wie kan me helpen? Bvd, ![]()
|
![]() |
|
doe even een tracert naar een sever waarvan je weet dat ie snel is (www.msn.nl oid) dan kan je vanzelf zien waar je ping oploopt.
-de postbode-
|
Ik weet niet waarom je upload opeens gekelderd is maar heel misschien gebruik en of andere hacker je comp als relay. Hier is vrij simpel achter te komen, als je aan t internet hangt en je verzonden bytes lopen gestaag op als je niets doet dan is er iets heel fout. Probeer een dikke firewall te instaleren en alle poorten dichtgooien en dan kijken wat er doorheen probeert te komen. (zonealarm is hiervoor goed genoeg)
|
![]() |
|
Wacht ff...2kb/sec upload? Met m'n 56k modem kan ik nog sneller uploaden...5k/s haal ik net niet, maar voor kabel is dat ook ziekeljk laag. 20kb/s lijkt me een redelijke uploadsnelheid voor kabel.
|
|