![]() |
||
Citaat:
![]() Dat je je nu gaat aftrekken en er sperma uit je genotsknots vliegt hoort er allemaal bij. Alleen ik zou nog effe wachten met sex hebben met een meisje. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind je daar nog echt te jong voor. Volgens mij beleef je straks als je wat ouder bent je eerste keer een stuk intenser.
|
hij is nu 12.. stel je voor dat ie nu onveilig seks heeft..
kan je het je dan voorstellen.. 2 van die kleuters van een jaar of 13 die over een wandelwagen heen proberen te kijken? ![]()
|
Verwijderd
|
ohja, daar heeft Talon wel gelijk in: mocht je een vriendin krijgen die sex met jou wil hebben, let er dan wel heel goed op dat je het veilig doet, want bij een twaalfjarige is de kans dat ze sterft bij een bevalling volgens mij groter dan dat ze dat overleeft.
En let er heel goed op dat je vriendin dan het wel écht wil, en dat ze het niet alleen maar doet om jou een plezier te doen. Ik denk zelf eigenlijk ook dat je beter een paar jaartjes kunt wachten, want sex is toch leuker in een goede, stabiele relatie en die hebben twaalfjarigen meestal nog niet... maar ik kan je niet tegenhouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
2.ik was 13 iig. 3.ja, maar ik moet toegeven dat ik al sinds de kleutertijd masturberen heb ontdekt. midden in de klas zit ik daar met mezelf te spelen. ![]() |
![]() |
|
als ik jou was liet ik het voorlopig lekker bij je handjes, ga maar met meisjes spelen als je een jaar of 16 bent!
Nu weet je het nog niet, maar 12 is TE jong voor dat soort ongein
|
![]() |
Och mijn god, als die jongen graag sex wil hebben op z'n 12de laat hem dat doen, zolang hij het veilig doet.
Dat 12 jaar te jong is, is de mening van veel mensen, dat betekent niet dat je het niet mag/kan doen of whatever. Jonge als jij dat wil, ga je gang, gebruik wel een condoom.
|
Even serieus nu, goldpower:
Ja, het is hartstikke normaal als je zin hebt in sex of whatever en met jezelf aan de slag gaat, ook als je 12 bent. Volgroeid is 'ie gemiddeld een centimeter of 15, in erectie. Op je 12e kun je nog weinig zeggen over hoe groot 'ie straks wordt, dus als je 'm kunt zien mag je voorlopig tevreden zijn. Ja, wat mij betreft doe je heel je klas een keertje, maar anderen hier zijn het daar schijnbaar niet mee eens. 12 Jaar is niet te jong voor seks, praktisch. Het is alleen zo dat het later allemaal wat makkelijker en natuurlijker gaat. Ik sta nog altijd achter seksende kinders i.p.v. hun telefooncel-slopende soortgenootjes. Om kort te zijn, het gaat allemaal prima, en als je iemand zo ver weet te krijgen, by all means, neuk d'r.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
goldpower, piet en jan kwamen bij de grens. Om naar de andere kant te mogen, moesten de lengtes van hun penis bij elkaar opgeteld een halve meter zijn.
Dus eerst die van piet.....22 cm!!!.........nouw, toen was jan aan de beurt. jaja.....27 cm hoor !!! Sja.....toen was goldpower aan de beurt. YEs....1 cm !! Dus zij met zijn 3en over de grens. Helemaal blij........zeggen ze nog tegen goldpower; gelukkig stond ie in erectie hè ![]() hahaha, neeh sorry!!!! is flauw......maar door al dat gelul over die lengtes moest ik effe aan die mop denken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saairdappelen #1511 Verwijderd | 500 | 28-09-2011 23:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Vader ontduikt onderhoudsplicht. Hellracer_89 | 110 | 18-12-2005 18:48 | |
Algemene schoolzaken |