Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 20:26
mrs B
mrs B is offline
He mensjes,
Vandaag hebben mijn vriend en ik besloten om een tijdelijke break te nemen, maar ik heb niet egt hoop dat t nog goed komt....
Ik voel me er aardig kut door aangezien ik onwijs veel van hem hou, en ik dus niet begrijp hoe het ineens zo slecht kon gaan...

Ongeveer een maand geleden rond kerst gaf hij aan dat ie een beetje twijfels had omdat t allemaal een beetje gewoontjes werd....Allemaal opgelost en goedgekomen en leuke kerst en vakantie gehad....Nou we gaan verder naar vorige week; er bekroop me ineens dit rare gevoel, dat het niet meer goed was. Ik heb een hoop problemen en ik verwacht bij hem troost te vinden en afleiding etc. Nou afgelopen weekl was dat ineens niet zo; hij was er wel maar toch niet... Ik hem dit verteld omdat ik er voor ben om zo eerlijk mogelijk te zijn nou na een lang gesprek is dat ook weer goedgekomen.
tot vandaag, gister was ie langs geweest en ik merkte al dat er iets was. Dus vandaag hem aan de telefoon ermee geconfronteerd. Het waren weer dezelfde twijfels en het gevoel dat het een beetje saai dood en gedwongen werd tussen ons en dat het misschien beter was om elkaar even een tijdje met rust te laten. Volgens mij was hij van mening dat het toch niet meer zoasl eerst zou worden. Maar ik ben er van overtuigd dat als twee mensen zoveel van elkaar houden dat het dan niet kan dat het zo maar na een dipje over is...

Maar ondertussen voel ik me wel zeer kut en weet ik niet wat ik met mezelf en alles aan moet....
Help!!!!

x mrs b
Oud 24-01-2003, 20:42
mrs B
mrs B is offline
hahahah ik geef je eigenlijl groot gelijk... maare ik ga er bij voorbaat van uit dat ik hier op het forum alleen maar leuke chatmaatjes vind en daarbij ik ben gedumpt=wanhopig=opzoek naar afleiding

maar aan u om me niet meer serineus te neme!
Oud 24-01-2003, 20:50
mrs B
mrs B is offline
hihi

Wat je zegt: ik verveel me maar wat.
En internet is internet en qua boys hangen er zekrs kneuzen ron denk ik ja....
Maar goed als t goed komt?Dan lacht ie me uit dat ik hier op dit forum wat wanhopig zat te posten.....

Groetzelz mrs B
Oud 24-01-2003, 23:52
twim
twim is offline
Hey,

Zal je allereerst zeggen dat je absoluut geen kneus bent.
Ik ben altijd heel egoïstisch geweest totdat het uitging.
Ben nu heel ander persoontje.

Heb je toegevoegd aan me msn lijst.
Chatten wel eens
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 03:55
Verwijderd
Oh man Tijdelijke breaks zijn ZO fout.
ah kijk ik ben vrijgezel, kan ik mooi met een paar anderen zoenen en of meer
*blaat*
Het spijt me, ik hou nog steeds van je (ik heb intussen in die 4 weken single zijn wel 3 anderen in bed gehad hoor ), wil je me alsjeblieft terug?

ARG

sterkte though
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 08:05
mrs B
mrs B is offline
Tijdelijke breaks zijn perfecto!
Heb ff stoom af kunnen blazen en alles op een rij kunnen zetten en guess what...
we zijn weer happy!!!!!YEAH!
Lang leve de break die maar 4 dagen duurde omdat hij me echt niet langer kon missen... ik hem trouwens ook nie!!!!

xiez
Oud 03-02-2003, 11:10
nl2suzy
nl2suzy is offline
Eind goed al goed
Oud 03-02-2003, 12:53
lenkje
lenkje is offline
Bij mij ging het echt zoooo precies hetzelfde..bijna onvoorstelbaar maar goed. Twee weken geleden zei hij dat hij het even niet wist, daarna dat het onzin was en toen was het super gezellig. Afgelopen week leek het er echt op dat het niet meer goed zou komen tussen ons...hij geloofde er niet echt meer in. Hadden we afgelopen zaterdag af gesproken elkaar in ieder geval een week niet te zien, konden we even nadenken..Maar guess what ?! gister sprak ik m weer en hij miste me ontzettend en wilde heel graag met mij door..had er spijt van dat ie me pijn had gedaan...enzovoorts !!
Moraal van dit vooral...eind goed al goed..
KUS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten