Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 19:59
Optima
Optima is offline
Als de seks voor de man over is, dus nadat hij is klaargekomen, is het meestal over. maar sinds een tijdje heb ik bij mijn vriend het naspel durven introduceren. Hij hoeft niet zoveel te doen behalve een beetje strelen en me kussen. Na zijn orgasmekoelen we een beetje af en dan zorg ik voor mij orgasme. Hij voelt zich er niet ongemakkelijk bij, en eerlijk gezegd vind ik het heerlijk.

Een uitkomst voor meisjes waarbij de vriend zich meteen omdraait of...eehm..niet zo goed presteerd...bij ons dan
Oud 24-02-2003, 20:03
emperor crono
emperor crono is offline
Ik weet niet hoe dat bij anderen gaat, maar het lijkt me niet meer dan logisch dat een jongen ook nog wat aandacht aan het meisje besteedt nadat hij zijn lading heeft geloosd.
Zo gaat het bij ons (mijn vriendin en ik, that is) tenminste wel, al komt het weinig voor dat we NIET tegelijk komen.
Oud 24-02-2003, 20:07
very drunk driver
very drunk driver is offline
vind ik ook. meestal bij mij komt het meisje wel 3 keer of 4 keer en dan ik. en naspel is gewoon uitrusten
Oud 24-02-2003, 20:54
Thomas
Thomas is offline
Doen wij ook altijd. Werkt prima.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:54
Thomas
Thomas is offline
Doen wij ook altijd. Werkt prima.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:49
Memnoch
Memnoch is offline
Sorry hoor, maar nadat de jongen zijn lading loost zoals dat zo mooi is gezegt doe je toch gewoon een nieuw condoom om en ga je verder?
Is wat ik doe tenminste. No prob, zo kan je wel even doorgaan en kom je beiden tot je trekken. En voor en naspel is ook harstikke logisch.
Oud 25-02-2003, 00:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
he ik eerst, dan hij pas
Oud 25-02-2003, 06:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Memnoch schreef:
Sorry hoor, maar nadat de jongen zijn lading loost zoals dat zo mooi is gezegt doe je toch gewoon een nieuw condoom om en ga je verder?
Is wat ik doe tenminste. No prob, zo kan je wel even doorgaan en kom je beiden tot je trekken. En voor en naspel is ook harstikke logisch.
Oja, jij kan 5 keer achter elkaar, elke dag. Denk het ook.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 07:40
elledc
elledc is offline
Citaat:
Memnoch schreef:
Dus als je klaargekomen bent, nog verder penetreren? Ik denk dat mijn vriend dat behoorlijk pijnlijk zou vinden.
Dus doet ie het manueel verder bij mij na zijn orgasme, aangezien hij altijd eerder klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 07:43
Memnoch
Memnoch is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Oja, jij kan 5 keer achter elkaar, elke dag. Denk het ook.
yup
maar ligt eraan hoe je het ziet, 5 keer klaarkomen per dag elke dag is idd ietwat veel.
5x seks kan wel, aangezien je in principe niet hoeft klaar te komen tijdens seks. De jongen dan, het meisje mag zo vaak klaarkomen als ze zin in heeft.
En bovendien, na die eerste keer hou je het wel weer een lange tijd uit voordat je weer moet verschonen, om het maar zo te zeggen.
Oud 25-02-2003, 07:49
Memnoch
Memnoch is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Dus als je klaargekomen bent, nog verder penetreren? Ik denk dat mijn vriend dat behoorlijk pijnlijk zou vinden.
Dus doet ie het manueel verder bij mij na zijn orgasme, aangezien hij altijd eerder klaarkomt.
Ja, gewoon even schoonmaken en een nieuw condoom om en dan weer verder. En anders als hij het niet kan(zijn er genoeg die dat niet kunnnen) gewoon manueel. En als hij het wel kan, dan ook. Naspel en voorspel zijn even belangrijk als de penetratie. Meestal dan...
Oud 25-02-2003, 08:27
Verwijderd
't is bij mij niet echt nodig...
áls ik een keer niet klaarkom, dan is het omdat hij niet klaar is gekomen en ik het nodig vond om mijn orgasme uit te stellen tot ik tegelijk met hem was... en dan zou 't nogal egocentrisch zijn om mezelf te gaan bevredigen terwijl hij net zo goed onbevredigd is, dus dan bouwen we 't gewoon rustig af met zoenen en knuffelen enzo...

ennem naspel durven introduceren? ik weet dat er mensen zijn, en dan meer jongens/mannen dan meisjes/vrouwen, die uit zichzelf niet aan naspel doen, maar zo veel durf heb je toch niet nodig om naspel te introduceren?

maar het lijkt me wel een handige oplossing, als hij zich niet buitengesloten voelt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:06
poesiefox
poesiefox is offline
Gek, bij ons is het net andersom. Ik ben altijd eerst. Of liever gezegd, hij laat mij eerst, en stelt het bij zichzelf uit.

En als het een keer bij mij niet lukt, dan lukt het ook na afloop niet. Dan is mijn clitje gewoon te gevoelig. Het is een spanningsboog waar we samen gelijk in opgaan, en na zijn climax gaat er bij mij spiegies toch een knop om.

Geeft niet, there's always tomorrow, toch?
Oud 25-02-2003, 13:20
elledc
elledc is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
en na zijn climax gaat er bij mij spiegies toch een knop om.
bedoel je "psychisch"?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:23
poesiefox
poesiefox is offline
Ja, net zo'n uitdrukking als schootbapjes. Of slaatje bla.

Ik kan spellen.

Regels voor berichten