Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 12:12
Rioto
Schop haar verott ..simpel zat ...ze zal heus niet veranderen ..dus gewoon terug slaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Schop haar verott ..simpel zat ...ze zal heus niet veranderen ..dus gewoon terug slaan
Wat is dat nou weer voor opmerking.

Ik zou wel naar zo'n pvp'er gaan. In het begin denk je dat negeren helpt en dat het wel over gaat, maar het zal niet overgaan en ondertussen sloopt het je. Doe er wat aan...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:50
darthraver
darthraver is offline
Nja, je moet nooit over je heen laten lopen en ook niet laten zien dat je bang bent ofzo, dan gebeurt er nooit wat . Dus bijvoorbeeld als jij naar haar kijkt ofzo en zij kijkt naar jou snel weg kijken. Of snel langs lopen terwijl je naar de andere kant kijkt ofzo, dat valt op en zo iemand voelt gewoon aan dat je bang bent. Juist dan gaan dat soort mensen dingen doen.

Ga gewoon naar die pvp, waarom zou je het niet doen? Het is toch gewoon irritant dat diegene dat doet, daar moet wat aan gedaan worden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:05
Big Brother
Big Brother is offline
nou soms wil het wel eens werken: wie niet horen wil moet maar voelen

mijn neefje werd vroeger ook altijd geschopt en geslagen, en ik heb em eens gezegd dat hij die persoon eens lekker een rotschop terug moet geven, of hem moest slaan in de buik
en óf ie dat heeft gedaan, en óf het heeft geholpen, het is nu zijn vriendje
maar probeer eerst toch maar wat te regelen via de leiding
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:08
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Myself! schreef:

Ik zou wel naar zo'n pvp'er gaan. In het begin denk je dat negeren helpt en dat het wel over gaat, maar het zal niet overgaan en ondertussen sloopt het je. Doe er wat aan...
Idd, doe er iets aan, voordat
't je echt sloopt..
Misn kan je proberen om met d'r te praten,
mja, dat lijkt me wel heel erg moeilijk..
Oud 29-01-2003, 16:05
Verwijderd
hoezo ben je zo bang voor dr dan?

jeez, waarom durevn mensen zich neit eens meer te verdedigen tegenwoordig.

sorry, maar als mensen mij slaan, kunnen ze gewoon hetzelfde, zo neit meer terugverwachten.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:09
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Havock schreef:
hoezo ben je zo bang voor dr dan?

jeez, waarom durevn mensen zich neit eens meer te verdedigen tegenwoordig.

sorry, maar als mensen mij slaan, kunnen ze gewoon hetzelfde, zo neit meer terugverwachten.
Lees ff goed.
Er staat toch dat ze door haar verleden
zo reageert?
Oud 29-01-2003, 16:13
dewdrop
dewdrop is offline
Tsja dit is weer echt zo'n geval van er moet eerst wat gebeuren voordat mensen er wat tegen doen en dan heb ik het in dit geval over je begelijders! Wat je zeker niet moet doen is stil in een hoekje gaan huilen, daar heb je jezelf alleen maar mee! Het beste wat je kan doen is de slimste wezen, en gewoon wel naar die Pvpér (ofzo) gaan! Misschien is dat moeilijk vooor je en ga je je dan een soort verrader voelen, maar dat lijkt me toch het beste! Angstig voelen is het meest ongelooflijke kutgevoel wat er bestaat, doe je best en probeer er snel van af te komen!
Oud 29-01-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef:
Lees ff goed.
Er staat toch dat ze door haar verleden
zo reageert?
oh, daar heb ik oevrheengelezen denk ik.

maar dan nog, blaffende honden bijten niet; de types met de grootste bek, doen het minste
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:09
kleinedraak
Hallo jullie zijn wel jongens he. Wie weet wat voor ruig type meisje dat wel niet is die 10x zo sterk is. *luna* ik zou me dooer haar niet laten opjagen en praat er met iemand van daar over keej?????sterkte!!!!!!!11
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:16
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
Hallo jullie zijn wel jongens he. Wie weet wat voor ruig type meisje dat wel niet is die 10x zo sterk is. *luna* ik zou me dooer haar niet laten opjagen en praat er met iemand van daar over keej?????sterkte!!!!!!!11
Dat kan ook met jongens, dat je toevallig iemand hebt die ook nog is 10 keer zo sterk is als jou. Mja...

Maar als je doet wat jij zegt heeft die ander haar zin, en heb jij juist niet je zin. Je kan idd gewoon niks doen en haar lekker laten kloten, maar daar opent ze dit topic niet voor, dat ze dit topic opent betekent dat ze er wel wat aan wil doen. Daarom zou ik zeggen, ga naar die pvp toe, want hij is niet voor niks vertrouwenspersoon. Die is er juist voor dit soort dingen , gebruik dat dan ook. Als je haar gewoon door laat gaan wordt het alleen maar erger. Succes

[edit] damn, heb je reply niet helemaal goed gelezen, dacht dat er stond, praat er met niemand over hehe...sorry =] reply slaat dus eigenlijk nergens op, mja [/edit]
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:27
Verwijderd
idd toch naar de pvp gaan denk ik meis! of nog es bij de groepleiding of je mentor er flink op aandringen dat jij je super bedreigd voelt.
zij kunnen wel zeggen dat dat meisje er niks aan kan doen dat ze zo chagrijnig is, ze kunnen ook tegen dat meisje zeggen dat jij er niks aan kan doen dat je je zo bedreigd voelt. en ondertussen blijven jullie met een probleem zitten.
KOM VOOR JE ZELF OP!!!
hoe moeilijk het ook is, maar als je dat doet ben je weer een stapje vooruit (2 zelfs!! 1 dat je voor jezelf bent opgekomen en de 2de omdat je dan weer een proleem hebt opgelost tussen jou en dat meisje).
heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:39
Andora
Andora is offline
ga naar die pvp-er. Want ik neem aan dat zij er tenminste wat aan kunnen doen en aangezien je doodsbang van d'r word, kan je er tenminste voor zorgen dat er iets gebeurt.

succes meis

*knuf*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:41
SuprSoulFighter
SuprSoulFighter is offline
You know what I Said, you got to do what got to do,Girl!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:49
Gatara
Gatara is offline
Toen een paar jongens mij in elkaar wilde meppen zei ik:

Toe dan,.. kom maar op.... sla me maar.

Gevolg:
niks gebeurde

1 keer sloeg een jongen me zomaar. Ik deed niks behalve verweren dan . En mijn mede-klasgenoten vonden zijn actie achterlijk.
Ik heb geen zin om net zo zwak te zijn als iemand die zomaar begint te slaan (tenzij het hard is, dan mep ik gewoon terug ik wil niet dood ofzo).

Er,.. ik heb eigenlijk geen tip, behalve dan dat dit meisje contact gestoord is dat de begeleiders of pvp daarvan op de hoogte gesteld moet worden
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:34
Verwijderd
als je ruzie hebt met iemand die 10 keer zo sterk is meot je gaan trainen.

zodat jij sterker wordt en zijn smoel kan verbouwen.

of je gaat op een vechtsport.
volgende keer dat die je aanraakt *klabam*.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Havock schreef:

of je gaat op een vechtsport.
volgende keer dat die je aanraakt *klabam*.
Door schermen heb ik mijn reactievermogen verhoogd

Maar di's een tijdelijke oplossing: het probleem blijft bestaan, aangezien dit meisje wellicht een ander uitkiest om een grote bek tegen te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten