Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nja, je moet nooit over je heen laten lopen en ook niet laten zien dat je bang bent ofzo, dan gebeurt er nooit wat
![]() Ga gewoon naar die pvp, waarom zou je het niet doen? Het is toch gewoon irritant dat diegene dat doet, daar moet wat aan gedaan worden. |
![]() |
|
nou soms wil het wel eens werken: wie niet horen wil moet maar voelen
mijn neefje werd vroeger ook altijd geschopt en geslagen, en ik heb em eens gezegd dat hij die persoon eens lekker een rotschop terug moet geven, of hem moest slaan in de buik en óf ie dat heeft gedaan, en óf het heeft geholpen, het is nu zijn vriendje ![]() maar probeer eerst toch maar wat te regelen via de leiding |
![]() |
||
Citaat:
't je echt sloopt.. Misn kan je proberen om met d'r te praten, mja, dat lijkt me wel heel erg moeilijk..
||
Citaat:
Er staat toch dat ze door haar verleden zo reageert? ![]()
|
![]() |
Tsja dit is weer echt zo'n geval van er moet eerst wat gebeuren voordat mensen er wat tegen doen en dan heb ik het in dit geval over je begelijders! Wat je zeker niet moet doen is stil in een hoekje gaan huilen, daar heb je jezelf alleen maar mee! Het beste wat je kan doen is de slimste wezen, en gewoon wel naar die Pvpér (ofzo) gaan! Misschien is dat moeilijk vooor je en ga je je dan een soort verrader voelen, maar dat lijkt me toch het beste! Angstig voelen is het meest ongelooflijke kutgevoel wat er bestaat, doe je best en probeer er snel van af te komen!
||
![]() |
Citaat:
Maar als je doet wat jij zegt heeft die ander haar zin, en heb jij juist niet je zin. Je kan idd gewoon niks doen en haar lekker laten kloten, maar daar opent ze dit topic niet voor, dat ze dit topic opent betekent dat ze er wel wat aan wil doen. Daarom zou ik zeggen, ga naar die pvp toe, want hij is niet voor niks vertrouwenspersoon. Die is er juist voor dit soort dingen ![]() ![]() [edit] damn, heb je reply niet helemaal goed gelezen, dacht dat er stond, praat er met niemand over ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
idd toch naar de pvp gaan denk ik meis! of nog es bij de groepleiding of je mentor er flink op aandringen dat jij je super bedreigd voelt.
zij kunnen wel zeggen dat dat meisje er niks aan kan doen dat ze zo chagrijnig is, ze kunnen ook tegen dat meisje zeggen dat jij er niks aan kan doen dat je je zo bedreigd voelt. en ondertussen blijven jullie met een probleem zitten. KOM VOOR JE ZELF OP!!! hoe moeilijk het ook is, maar als je dat doet ben je weer een stapje vooruit (2 zelfs!! 1 dat je voor jezelf bent opgekomen en de 2de omdat je dan weer een proleem hebt opgelost tussen jou en dat meisje). heel veel succes! |
![]() |
|
Toen een paar jongens mij in elkaar wilde meppen zei ik:
Toe dan,.. kom maar op.... sla me maar. Gevolg: niks gebeurde ![]() 1 keer sloeg een jongen me zomaar. Ik deed niks behalve verweren dan ![]() Ik heb geen zin om net zo zwak te zijn als iemand die zomaar begint te slaan (tenzij het hard is, dan mep ik gewoon terug ![]() Er,.. ik heb eigenlijk geen tip, behalve dan dat dit meisje contact gestoord is dat de begeleiders of pvp daarvan op de hoogte gesteld moet worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar di's een tijdelijke oplossing: het probleem blijft bestaan, aangezien dit meisje wellicht een ander uitkiest om een grote bek tegen te hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Arrestatie na bedreigen Wilders T_ID | 46 | 20-04-2009 17:45 | |
Nieuwe bedreigingen Belgische werkgever moslima Love & Peace | 85 | 21-01-2005 23:10 | |
Twee jaar cel voor bedreigen minister Verdonk Rollo Tomasi | 21 | 10-01-2005 20:05 | |
Politie nam bedreigingen aan T. van Gogh niet serieus. Metro publiceert enige e-mails Gatara | 72 | 15-11-2004 22:44 | |
Bush wil bedreigde diersoorten doden?! BillyFish | 89 | 02-11-2003 23:04 | |
Kabinet wil hogere straffen voor bedreiging Boogie | 20 | 18-08-2002 22:45 |