Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 13:32
CatHeLyn
CatHeLyn is offline
hallo,

Ik zit eigelijk met een grote vraag, mijn vriend heeft het steeds over andere meiden. Hij vertelt dan hoe leuk en knap ze wel niet zijn.
Ik ben zelf best onzeker over mijn lichaam, en ik kan het niet aan om dat te horen. Ik heb er met hem over gepraat, maar toch zit het me niet lekker. Hij zegt dat hij van me houdt, maar ja, hij vindt anderen mooier.
Hij zegt dat elke jongen zo doet, klopt dat?

Ik heb echt alles over voor hem, maar ik weet nu niet of hij alles voor mij over heeft!

Hij wil ook graag over zijn fantasien praten enzo, zou ik daar aan mee moeten doen?

kusjes een angstig meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 13:45
Verwijderd

tsja, ik wil je best geruststellen ofzo...maar ik denk dat ik echt gek zou worden als iemand zo bij mij zou doen.
Fantasieen over die andere meisjes..? Hoe bedoel je...wat wil hij daarover aan jou vertellen dan?

En hoe lang heb je al wat met hem?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:10
CatHeLyn
CatHeLyn is offline
ik heb nu bijna 8 maanden iets met hem, maar in het begin ging alles goed.

Hij fantaseert welleens over andere meiden en hij wil dan vertellen wat hij aantrekkelijk aan hen vindt enzo en wat hij daar over droomt.
Ik zit nu echt in de put, ik vind het niet leuk.
Hij zei dat er meerdere favorieten zijn maar ik de topfavoriet, daar ben ik kwaad over geworden! Maar hij zei dat ik het positief moest zien!

Ik weet echt niet hoe het nu verder moet...
xxx
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:06
Gothic
Gothic is offline
Ik zou er echt absoluut niet tegen kunnen ...

Maar helaas heb ik geen idee wat je eraan kunt doen, je kunt hoogstens zeggen dat je het niet meer wil horen, dat ie het daar maar met zijn vrienden over moet hebben ofzo...
Oud 09-02-2003, 15:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind je vriend eigenlijk best wel een eikel dat ie zo doet. zeker nadat jij het tegen hem gezegd hebt dat je best wel onzeker bent enzo. dan moet ie daar toch begrip voor hebben en je juist opbeuren? ik vind het niet normaal zoals ie doet. ben ook blij dat mijn vriend dat niet doet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:05
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het is normaal als hij soms fantaseert over andere meisjes...Maar hij zou alle details niet moeten uitsmeren en zeker niet uitleggen wat er mooier aan die andere meisjes is dan aan jou...
Je vriend moet begrijpen dat hij jou het gevoel moet geven dat jij de allermooiste bent voor hem.
Ok ik en m'n vriend zitten vaak ook regelmatig bezig van "Wow zie die babe daar lopen" ofzo, maar het moet toch duidelijk blijven dat hij niemand anders zou willen...
En ik vind hem nogal lomp dat hij er geen rekening mee houdt dat je onzeker bent, want zelfs als je niet onzeker bent kunnen zulke uitgesproken fantasieën over anderen wel pijnlijk zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:44
Verwijderd
Ja, elke jongen doet zo.. alleen gaat niet elke jongen zijn vriendin uitgebreid hierover vertellen, dat doe je gewoon niet! Je fantasiën hou je voor jezelf.

Tuurlijk vind je andere mensen ook wel eens mooi, of droom je wel eens ergens over, of fantaseer je.. maar je gaat voor degene van wie je houdt.

Ik vind het echt belachelijk dat hij zo doet, hij moet het jou gewoon niet zo vertellen allemaal, hij maakt je alleen maar onzeker. Is het nadat jij er met hem over hebt gepraat minder geworden?

Mja, hij moet het zien als.. maakt niet uit wat hij ermee bedoeld, hij laat het maar want jou doet het hoe dan ook pijn. En niet als jij moet het anders opvatten dan je doet..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:50
Thomas
Thomas is offline
Ik zou er eens goed met hem over praten. Blijft hij dat doen, dan zit er weinig toekomst in, vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:33
CatHeLyn
CatHeLyn is offline
thnx voor jullie antwoorden,
ik had door hem het gevoel dat het aan mij lag, maar ik weet nu dus dat het niet zo normaal is als hij beweert! thnx!
Ik ga nog eens serieus met hem praten!

xxx *knuffel* An
Ik kom er wel weer boven op hoop ik
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
CatHeLyn schreef:

Hij zegt dat elke jongen zo doet, klopt dat?

Hij wil ook graag over zijn fantasien praten enzo, zou ik daar aan mee moeten doen?
- Nee. M'n vriend zal best over andere vrouwen fantaseren maar hij gaat dat niet uitgebreid met mij bespreken.
- Over fantasieen praten kan best kinky zijn maar alleen als beiden dat leuk vinden. Dus als je daar geen zin in hebt, niet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten