Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De bron klopt. Ik had em ook al gevonden. Maar je was vergeten het adres erbij te zetten. Dus bij deze: http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=46893
|
![]() |
|
![]() |
het contract is nog niet getekend, dat zou pas maandag of dinsdag gebeuren dus er is nog niks officieel.
Batistuta is trouwens zijn beste vorm toch al kwijt, en Inter is dwaas dat ze een nieuwe spits kopen omdat Crespo 5 weken out is, en dat terwijl ze nog oa Vieri, Recoba en Kallon lopen hebben. Nu ja ze doen maar, er is toch maar 1 ECHTE ploeg in Milaan!! Fossa dei Leoni !!!
|
Onze vriend Gabriel is zwaar op zijn retour. Hij is zelfs gestopt met interland voetbal omdat hij toch niet meer geselecteerd zou worden.
Dus wat wil Inter nou? Minder goals???
|
![]() |
Volgens mij is het wel tijdelijk, maar dan nog vind ik het een slechte oplossing. Jongere spelers zijn veel ambitieuzer, die vechten eerder voor elke meter. Cassano was een jong italiaans talent voor in de aanval. Kon Inter ook niet zo een jonge italiaanse superspits van Jong Italië ofzo kopen? Dat is ook nog veel beter voor de toekomst. En dan hebben ze naast Vieiri alleen maar buitenlandse aanvallers: Kallon, Recoba. In de voetbal international las ik dat Vieiri ook een lichte spierkwetsuur had. Dan zitten ze helemaal met problemen in de aanval. Zou Santa Cruz trouwens niet in het Italiaanse voetbal passen? Bij Bayern komt ie toch niet aan de bak...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Inter Maanden Zonder Crespo Internazionale heeft de wedstrijd tegen Modena niet zonder kleerscheuren doorstaan. De Italiaanse club moet Hernan Crespo waarschijnlijk minimaal twee maanden missen. De Argentijnse aanvaller liep in het competitieduel een dijbeenblessure op. 'Het is een serieuze blessure', zei clubarts Franco Combi. 'Dinsdag ondergaat hij meer onderzoeken, maar hij heeft zeker de spier gescheurd. Het zal veel tijd kosten voor hij terug is.' Ook Alvaro Recoba liep tegen Modena een dijbeenblessure op. Maar zijn spierblessure lijkt minder ernstig. Bron Aangezien Inter veel rouleert doen ze er goed aan om een spits erbij te halen en Batistuta pikt altijd zn goaltjes wel mee.
||
![]() |
Citaat:
En zelfs al was het langer, ze hebben er geneog rond lopen ! Nu ja Inter looosers 4-1 op hun doos in Perugia, milan is weg en nu ziet Inter ze niet meer terug ! Met of zonder Bati !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|