Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 18:15
Roberto15
Roberto15 is offline
Batistuta is naar Inter gehaald als vervanger voor Crespo, die waarschijnlijk tot april is uitgeschakeld.

Ik hoop dat hij hier wat meer speeltijd krijgt dan bij AS Roma. Jammer dat zo'n grote voetballer daar zo weinig zijn kunsten kon vertonen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 18:41
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
bron?
Oud 17-01-2003, 18:49
karamba
karamba is offline
Ja... eerst een bron. Trouwens. Batistuta WAS goed. Nu wordt het langzaam minder. Die Capello zet hem er heus niet voor niets eruit.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:52
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Internazionale trekt Batistuta aan

--------------------------------------------------------------------------------
17-1-2003
Gabriel Batistuta maakt de overstap van AS Roma naar Internazionale. Bij de Milanese club moet de Argentijnse oud-international de tijdelijke vervanger worden van zijn landgenoot Crespo.

Internazionale heeft deze week met de Romeinse club gesproken over de overgang van Batistuta. AS Roma-directeur Baldini bevestigde de toenadering. 'Batistuta zat bij het bekerduel met Vicenza op de bank zoals alle spelers die in gesprek zijn met een andere club. Capello wil alleen spelers gebruiken waarvan zeker is dat ze ook na de winterstop voor Roma spelen. Voorzitters Sensi en Moratti hebben met elkaar per telefoon.' Vrijdagmiddag accepteerde AS Roma het aanbod van Internazionale.

Deze week werd duidelijk dat een spierblessure Crespo tot april aan de kant houdt. Voor Internazionale was dit nieuws reden om op zoek te gaan naar een tijdelijke vervanger van de Argentijnse aanvaller. De Nerazurri kwamen terecht bij Batistuta, die bij AS Roma op een zijspoor is beland. De 33-jarige aanvaller, wiens contract bij AS Roma aan het einde van dit seizoen afloopt, werd eerder in verband gebracht met Fulham en Fenerbahçe.
Oud 17-01-2003, 18:57
karamba
karamba is offline
De bron klopt. Ik had em ook al gevonden. Maar je was vergeten het adres erbij te zetten. Dus bij deze: http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=46893
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:20
Verwijderd
Nou, ik geloof dat Batistuta niet zo goed meer is.
Roma heeft met Delvecchio en Montella twee spitsen die minstens zo goed zijn. Dus voor hun is het geen probleem. Nu krijgen ze tenminste nog geld voor Batigol.
En voor Inter is het ook wel handig, omdat Crespo lang geblesseerd is. Maar Batistuta is wel iets slechter dan Crespo denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:59
Diesel
Diesel is offline
Batistuta heeft z'n beste tijd ver achter zich gelaten.

Ik ben een trouwe Inter fan en ik hoop dat deze transfer niet doorgaat. Het lukt wel met Vieri alleen (als Emre en Recoba die geweldige assists blijven geven).
Oud 17-01-2003, 21:00
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Maar Batistuta is wel iets slechter dan Crespo denk ik.
VEEL slechter
Oud 17-01-2003, 21:29
Krugdinho
Krugdinho is offline
Batigol was vroger goed nu kan ie beter naar fulham ofzow gaan...
Oud 17-01-2003, 21:44
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

Groningen biedt zich bij deze ook aan
Oud 17-01-2003, 21:45
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Volendam lijkt me geschikter
Oud 17-01-2003, 22:01
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Volendam lijkt me geschikter
fc omniworld
Oud 18-01-2003, 10:03
Roberto15
Roberto15 is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Nou, ik geloof dat Batistuta niet zo goed meer is.
Roma heeft met Delvecchio en Montella twee spitsen die minstens zo goed zijn. Dus voor hun is het geen probleem.
Cassano wordt ook steeds beter...

er gaan ook geruchten dat ze Morientes willen aantrekken, lijkt mij een beetje te veel van het goede!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:40
Bram
Bram is offline
het contract is nog niet getekend, dat zou pas maandag of dinsdag gebeuren dus er is nog niks officieel.
Batistuta is trouwens zijn beste vorm toch al kwijt, en Inter is dwaas dat ze een nieuwe spits kopen omdat Crespo 5 weken out is, en dat terwijl ze nog oa Vieri, Recoba en Kallon lopen hebben. Nu ja ze doen maar, er is toch maar 1 ECHTE ploeg in Milaan!! Fossa dei Leoni !!!
Oud 18-01-2003, 13:24
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
addy schreef:
Ja... eerst een bron. Trouwens. Batistuta WAS goed. Nu wordt het langzaam minder. Die Capello zet hem er heus niet voor niets eruit.
Inderdaad, hij is 34 ofzo? Dat is een leeftijd waaop de capaciteiten hard achteruit gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:30
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Onze vriend Gabriel is zwaar op zijn retour. Hij is zelfs gestopt met interland voetbal omdat hij toch niet meer geselecteerd zou worden.
Dus wat wil Inter nou? Minder goals???
Oud 19-01-2003, 11:18
karamba
karamba is offline
Volgens mij is het wel tijdelijk, maar dan nog vind ik het een slechte oplossing. Jongere spelers zijn veel ambitieuzer, die vechten eerder voor elke meter. Cassano was een jong italiaans talent voor in de aanval. Kon Inter ook niet zo een jonge italiaanse superspits van Jong Italië ofzo kopen? Dat is ook nog veel beter voor de toekomst. En dan hebben ze naast Vieiri alleen maar buitenlandse aanvallers: Kallon, Recoba. In de voetbal international las ik dat Vieiri ook een lichte spierkwetsuur had. Dan zitten ze helemaal met problemen in de aanval. Zou Santa Cruz trouwens niet in het Italiaanse voetbal passen? Bij Bayern komt ie toch niet aan de bak...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 13:59
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Bram schreef:

Batistuta is trouwens zijn beste vorm toch al kwijt, en Inter is dwaas dat ze een nieuwe spits kopen omdat Crespo 5 weken out is, en dat terwijl ze nog oa Vieri, Recoba en Kallon lopen hebben.
5 weken toch?

Inter Maanden Zonder Crespo

Internazionale heeft de wedstrijd tegen Modena niet zonder kleerscheuren doorstaan. De Italiaanse club moet Hernan Crespo waarschijnlijk minimaal twee maanden missen. De Argentijnse aanvaller liep in het competitieduel een dijbeenblessure op.

'Het is een serieuze blessure', zei clubarts Franco Combi. 'Dinsdag ondergaat hij meer onderzoeken, maar hij heeft zeker de spier gescheurd. Het zal veel tijd kosten voor hij terug is.' Ook Alvaro Recoba liep tegen Modena een dijbeenblessure op. Maar zijn spierblessure lijkt minder ernstig.

Bron

Aangezien Inter veel rouleert doen ze er goed aan om een spits erbij te halen en Batistuta pikt altijd zn goaltjes wel mee.
Oud 19-01-2003, 16:34
Bram
Bram is offline
Citaat:
Souljah schreef:
5 weken toch?

Inter Maanden Zonder Crespo

Internazionale heeft de wedstrijd tegen Modena niet zonder kleerscheuren doorstaan. De Italiaanse club moet Hernan Crespo waarschijnlijk minimaal twee maanden missen. De Argentijnse aanvaller liep in het competitieduel een dijbeenblessure op.

'Het is een serieuze blessure', zei clubarts Franco Combi. 'Dinsdag ondergaat hij meer onderzoeken, maar hij heeft zeker de spier gescheurd. Het zal veel tijd kosten voor hij terug is.' Ook Alvaro Recoba liep tegen Modena een dijbeenblessure op. Maar zijn spierblessure lijkt minder ernstig.

Bron

Aangezien Inter veel rouleert doen ze er goed aan om een spits erbij te halen en Batistuta pikt altijd zn goaltjes wel mee.
Volgens Italiaanse bronnen is het minder erg dan gevreesd, en zou ie over een 6-tal weken opnieuw kunnen spelen.
En zelfs al was het langer, ze hebben er geneog rond lopen ! Nu ja Inter looosers 4-1 op hun doos in Perugia, milan is weg en nu ziet Inter ze niet meer terug ! Met of zonder Bati !
Oud 19-01-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef:
Volgens Italiaanse bronnen is het minder erg dan gevreesd, en zou ie over een 6-tal weken opnieuw kunnen spelen.
En zelfs al was het langer, ze hebben er geneog rond lopen ! Nu ja Inter looosers 4-1 op hun doos in Perugia, milan is weg en nu ziet Inter ze niet meer terug ! Met of zonder Bati !
Chievo Verona komt nog wel ff langs Milan.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:24
Bram
Bram is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Chievo Verona komt nog wel ff langs Milan.
laat ze maar komen
Oud 06-02-2003, 18:03
Roberto15
Roberto15 is offline
Batistuta doet het wel goed... meerdere assists!
Reageren

Regels voor berichten