Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 20:54
Sarsefras
Sarsefras is offline
Wat is het verschil eigenlijk tussen Herbal XTC en normale XTC?
Ik ga morgen naar X-Qlusive en ik heb daarvoor Mc²E ofzo gekocht...
Wat voor effecten krijg je hiermee.. ???
Ik heb het al aan de gast van de smartshop gevraagd maar ik zou het ook van jullie willen horen.. Heb nog nooit pilletjes gehad.. alleen een paar keer ephedra's en 1 keer een ander pilletje maar weet niet meer wat het was..
Maar zouden jullie er iets over willen zeggen en wat tips geven ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 21:46
Julian
Julian is offline
Herbal XTC is meestal een soort van Ephedra met een aantal andere "kruiden". Heb 't nooit gehad zelf. Wel Ephedra en ook 1x XTC..
Ephedra is niet te vergelijken met XTC.. herbal XTC ook niet echt lijkt me.

Van Ephedra zegt men dat het meer een soort herbal-speed is. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, de energie die je krijgt is toch redelijk agressief.

Bij XTC had ik wel veel meer energie, maar je merkt het gewoon niet, je loopt/springt/rent/fietst, word niet moe, je zweeft gewoon En je gaat natuurlijk "spacen" of hoe je het ook wilt noemen, het is geen trippen, maar je gaat dingen wel een beetje anders zien. Zoals licht, en vooral mensen om je heen..
Was voor mij een erg leuke ervaring in ieder geval, maar weet waar je mee bezig bent.. ik sluit nix uit, maar voorlopig laat ik het gewoon bij 1x.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 22:24
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
neem gewoon echte zooi, zit je tenminste altijd goed
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:13
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
Wat is het verschil eigenlijk tussen Herbal XTC en normale XTC?
Ik ga morgen naar X-Qlusive en ik heb daarvoor Mc²E ofzo gekocht...
Wat voor effecten krijg je hiermee.. ???
Ik heb het al aan de gast van de smartshop gevraagd maar ik zou het ook van jullie willen horen.. Heb nog nooit pilletjes gehad.. alleen een paar keer ephedra's en 1 keer een ander pilletje maar weet niet meer wat het was..
Maar zouden jullie er iets over willen zeggen en wat tips geven ofzo?
Je mag nog nie eens legaal naar binnen met die leeftijd!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:29
Mafheid
Mafheid is offline
Herbel XTC is onzin, t effect is niet te vergelijken met MDMA. Maar ik heb t ook nooit genomen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:29
drama
drama is offline
herbal xtc is nepperij. Het lijkt in de verste verte niet op xtc. Het enige wat het doet is je wat energie geven. De eerste keren dat ik het nam was het wel handig, 1 pil = 1 thermosfles koffie. Later begon het zeer kut te worden. Last van m'n maag door een pil. Is kut.

Mjah, je hebt de volgende dag geen last van een depressie zoals met xtc wel vaak het geval is. Maar xtc is zo zo zo veel beter dat je dat er wel voor over hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:33
drama
drama is offline
Citaat:
Xtuv schreef:

Van Ephedra zegt men dat het meer een soort herbal-speed is. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, de energie die je krijgt is toch redelijk agressief.
Als je 1 pilletje neemt dan sta je niet echt zwaar stijf van de energie. Je bent gewoon wakker, je hebt zin om dingen te doen. Het voelt best wel natuurlijk enzo.

Speed, een lijntje en je staat met grote ogen en knarsende tanden rond te draven...voelt best wel onnatuurlijk...maar agressief? Neuh, ik word er in combinatie met blowen juist zwaar sociaal van...beetje xtc gevoel alleen dan veel minder intens (maar wel leuk)
Speed is alleen een beetje kut. Je snuift echt heel snel te veel en dan lig je twee dagen wakker. Om nog maar niet over de gezondheisfactor te praten....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:22
pinhead
pinhead is offline
dat is hetzelfde als bier vs. alcohol vrij vier
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:02
Pan Am
Pan Am is offline
Nou, het spijt me, maar ben jij even genept met die walgelijke herbal XTC! Wat een troep is dat spul. Ik zweer bij gewone XTC. Ik heb 1x herbal gebruikt, ik zweette als een gek, mijn huid tintelde en ik werd hartstikke draaierig.
Gewone XTC is veel leuker, helemaal niet vanwege de energie, maar puur om het gevoel dat je er bij hebt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 01:51
Verwijderd
Sarsani, luister niet naar al die idiooten, Herbal xtc geeft gewoon energie, als je 2 of 3 tegelijk neemt voel je je wel cool.

Echte XTC is idd totaal anders, omdat het MDMA bevat, en soms ook speed, dat zijn gewoon hele andere dingen, maar kzou niet aan echte beginnen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:16
BG-Smalls
BG-Smalls is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Sarsani, luister niet naar al die idiooten, Herbal xtc geeft gewoon energie, als je 2 of 3 tegelijk neemt voel je je wel cool.

Echte XTC is idd totaal anders, omdat het MDMA bevat, en soms ook speed, dat zijn gewoon hele andere dingen, maar kzou niet aan echte beginnen.
Sluit ik me helemaal bij aan, uit ervaring en niet van die van-horen-en-zeggen-verhalen.
Oud 27-01-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef:

Dit is dus alles behalve waar, ik heb ook xtc gebruikt en wou dit als alternatief gebruiken nou het viel een beetje tegen, ik had er 3 geslikt, na 5 uur wel veel energie maar dat was wel vetjes, lag om half 2 in mijn bed maar sliep pas rond half 6 MAAR de volgende 2 dagen heb ik me nog nooit zo kut gevoeld wat een kut dingen. Mijn volgende feest wordt qlimax dan ga ik maar nuchter
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:49
BG-Smalls
BG-Smalls is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ik heb ook xtc gebruikt en wou dit als alternatief gebruiken nou het viel een beetje tegen, ik had er 3 geslikt, na 5 uur wel veel energie maar dat was wel vetjes, lag om half 2 in mijn bed maar sliep pas rond half 6 MAAR de volgende 2 dagen heb ik me nog nooit zo kut gevoeld wat een kut dingen.
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, of je nou ephedra of xtc hebt gebruikt toen.
Als t ephedra was kan ik me er wel iets bij voorstellen, hoewel t bij mij sneller werkt. Het is idd wel een onrustige energie die je krijgt, en mijn nachten na ephedra geslikt te hebben zijn idd ook niet rustig (zweten soms, wakker worden, slecht in slaap komen).
Heb het met xtc ook, maar drie pillen begin ik (nog?) niet aan. Xtc blijft harddrugs, het is misschien psychologisch en onjuist om zo te redeneren, maar ik raad het gebruik dus niet aan...
Oud 28-01-2003, 10:16
Verwijderd
Citaat:
BG-Smalls schreef:
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, of je nou ephedra of xtc hebt gebruikt toen.
Als t ephedra was kan ik me er wel iets bij voorstellen, hoewel t bij mij sneller werkt. Het is idd wel een onrustige energie die je krijgt, en mijn nachten na ephedra geslikt te hebben zijn idd ook niet rustig (zweten soms, wakker worden, slecht in slaap komen).
Heb het met xtc ook, maar drie pillen begin ik (nog?) niet aan. Xtc blijft harddrugs, het is misschien psychologisch en onjuist om zo te redeneren, maar ik raad het gebruik dus niet aan...
Ephedra was het, maar ja doe het nooit meer en qlimax ga ik lekker op lucht en red bull zeker weten geen pilletje al hoewel het moeilijk is om nee te zeggen, want ik weet wat ik mis maar het is gewoon te slecht voor je.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 15:23
Isa
Isa is offline
ik heb herbal dynamite gekocht om meer enrgy te krijgen bij mijn trainingen. (nee geen fitness)
ik ging er eigenlijk vooral van zweten, kreeg het heet en werd iets depressiever. de laatste van de 4 pillen heb ik weggegeven.
zooi dus. kreeg er echt geen energy van.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 18:59
Refuse
Refuse is offline
echt xtc is idd veel vetter, alleen je gaat er wel vet op achteruit als je er veel van gebruikt :\

maar wat opzcht redelijk overheen komt tussen die 2 is het aaaaaardig vinden van iedereen =)

en idd na 3 ongeveer begin je echt fijn high te worden (xtc)

Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:42
Sarsefras
Sarsefras is offline
ik had 2 van die herbals genomen en ik vond het wel chill had de hele nacht genoeg energie om te blijven stampen en de volgende dag was ik ook geen eens moe...... khad wel ongelofelijke spierpijn.. maar jah, ik ga standaard vaker herbals nemen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:28
LiNdA!!!xx
LiNdA!!!xx is offline
Kheb ook es Herbal gehad, had 5 van die capsules op, voelde helemaal NIX. Alleen overal van die wazige tintelingen..

Is niet te vergelijken met "echte" XTC
Reageren

Regels voor berichten