Advertentie | |
|
![]() |
|
herbal xtc is nepperij. Het lijkt in de verste verte niet op xtc. Het enige wat het doet is je wat energie geven. De eerste keren dat ik het nam was het wel handig, 1 pil = 1 thermosfles koffie. Later begon het zeer kut te worden. Last van m'n maag door een pil. Is kut.
Mjah, je hebt de volgende dag geen last van een depressie zoals met xtc wel vaak het geval is. Maar xtc is zo zo zo veel beter dat je dat er wel voor over hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Speed, een lijntje en je staat met grote ogen en knarsende tanden rond te draven...voelt best wel onnatuurlijk...maar agressief? Neuh, ik word er in combinatie met blowen juist zwaar sociaal van...beetje xtc gevoel alleen dan veel minder intens (maar wel leuk) Speed is alleen een beetje kut. Je snuift echt heel snel te veel en dan lig je twee dagen wakker. Om nog maar niet over de gezondheisfactor te praten.... |
![]() |
|
Nou, het spijt me, maar ben jij even genept met die walgelijke herbal XTC! Wat een troep is dat spul. Ik zweer bij gewone XTC. Ik heb 1x herbal gebruikt, ik zweette als een gek, mijn huid tintelde en ik werd hartstikke draaierig.
Gewone XTC is veel leuker, helemaal niet vanwege de energie, maar puur om het gevoel dat je er bij hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als t ephedra was kan ik me er wel iets bij voorstellen, hoewel t bij mij sneller werkt. Het is idd wel een onrustige energie die je krijgt, en mijn nachten na ephedra geslikt te hebben zijn idd ook niet rustig (zweten soms, wakker worden, slecht in slaap komen). Heb het met xtc ook, maar drie pillen begin ik (nog?) niet aan. Xtc blijft harddrugs, het is misschien psychologisch en onjuist om zo te redeneren, maar ik raad het gebruik dus niet aan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
echt xtc is idd veel vetter, alleen je gaat er wel vet op achteruit als je er veel van gebruikt :\
maar wat opzcht redelijk overheen komt tussen die 2 is het aaaaaardig vinden van iedereen =) en idd na 3 ongeveer begin je echt fijn high te worden (xtc) Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 19:02. |
![]() |
|
|