Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, weinig last van, aangezien ik pas aandacht aan iemand schank nadat die aandacht in mij heeft geinvesteerd (auto protectie systeem
![]() Pienjo |
![]() |
||
Citaat:
![]() (van die akties die achteraf iedereen prachtig vond, maar jij zelf dan wel weer wat beschamend vond.)
|
als k stoned ben duik ik op me vriend als k dronken ben vind ik om 1 of andere reden meisje veel boeiender
![]() ![]()
||
Citaat:
zoals je vinger in je keel steken ( midden in een disco ) vanwege een weddenschap dat je dan niet hoeft te kotsen...en dan je dan lekker je hele arm volkotst.... maar ... t schijnt dat als je dronken bent dat aantrekkelijke mensen dan 25 % aantrekkelijker worden... .. ....
|
![]() |
||
Citaat:
(is daar iets van 'n bron van? ![]() is toch mooi, heb je een smoes: ik zuip omdat ik dan aantrekkelijker ben ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
vreetkick+stronken very drunk driver | 39 | 16-03-2003 11:38 | |
Drugs & Alcohol |
wiet en drank Secretly | 18 | 03-03-2003 20:17 | |
Drugs & Alcohol |
Wat voor muziek als je stoned / dronken / stronken / high / psy bent? A(fro)_Man | 95 | 21-11-2002 19:44 |