Advertentie | |
|
![]() |
||
Te lui om dit hele verhaal zelf te gaan typen, dus ik doe wat kleine aanpassingen en dan klopt het ook voor mij
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Die muziek heeft geen invloed op mijn leven behalve dat ik regelmatig houseparties bezoek. Voor de rest trek ik geen strakke truitjes aan oid, ik ben gewoon een nette student.
Op een gegeven moment luister je die muziek gewoon omdat je het leuk vindt en omdat het je aanspreekt en heb je niet meer zozeer de behoefte om dat ook nog 'ns in je kleren uit te dragen. |
![]() |
|
Muziek heeft al vanaf mn kleuterjaren een grote rol gespeeld. Ik kom uit een vrij muziekale familie (de kant die ik eigenlijk verschrikkelijk stom vind :/ ) en ben begonnen op een althoorn die net zo groot was als ik ongeveer
![]() Ik denk dat de klassieke opleiding die ik heb gehad, ervoor heeft gezorgd dat ik wel meer oor heb voor details en dat ik meer muziek kan waarderen maar echt een hele grote invloed op mn levensstijl heeft het niet gehad.
|
het heeft invloed op mijn kleding....ennuhh...ik heb altijd mijn discman bij me...het heeft onvloed op mn stemming zeg maar..
whatever...laat maar de anderen hadden allemaal veel langere verhalen, maar ik ben te lui om ze te lezen *nutteloze post*
|
Muziek is best belangrijk voor mij.
Ik ben opgevoed met voornamelijk klassieke muziek, en ik heb 10 jaar viool gespeeld. Ik ben van plan om er weer mee verder te gaan, maar dan vooral klezmer en keltische muziek te leren spelen. Verder gingen we dus vaak naar het concertgebouw, en naar de opera. Ik kan sommige klassiek nog steeds heel mooi vinden, maar luister nu naar mijn eigen muziek, die et gevarieerd is op het momebt. Ik ga ook wel naar concerten in de melkweg, maar niet zo veel meer. De laatste tijd ga ik wel naar teknofeesten en ik heb ontdekt dat die muziek, wat ik vroeger slechte stampmuziek vond, geweldig is. Op keiharde tekno kom je juist tot rust, het is een vorm van meditatie... Dus muziek heeft zeker invloed op mijn leven. Begon met klassiek, toen ik me meer wou afzetten begon ik met hardrock en daarna punk, nu veel verschillende dingen. Ik weet niet of de muziek mij beinvloede of omgekeerd, dat ik muziek zocht die op dat moment bij me paste..Ik denk dat het een wisselwerking is. |
![]() |
|
Ja muziek is belangrijk voor mij...
Doe conservatorium (klassiek) dus ben dagelijks veel bezig met klassieke muziek, niet alleen luisteren, maar ook ontleden e.d. (niet dat ik dat altijd even leuk vind maar t hoort erbij ![]() Maar gewoon ter ontspanning heb ik eigenlijk allerlei soorten muziek op mn kamer liggen; gisteren was het Blof, nu Manu chao om maar es een voorbeeld te noemen. Ligt helemaal aan mn stemming. Vind vooral oude soul a la James Brown en Aretha Franklin helemaal geweldig ![]()
|
![]() |
Ik luister zo'n beetje alles van Eurodance tot hardcore (trance/dance/hardstyle/hardhouse/etc). Ik kleed me er alleen totaal niet naar met een plukjes kapsel en strakke truitjes en broeken met gebleekte vlekken en bordeelsluipers.
Verder luister ik ook wel jaren '70 en '80 muziek (vooral Beegees) en klassiek kan ik ook nog wel aanhoren. Eigenlijk van alles wel wat, maar het is niet zo dat ik dat verder terug laat komen in m'n lifestyle ofzo.
|
Muziek heeft altijd invloed bij mij is het niet of ik er sneller van ga skaten dan wel in welke manier ik mij opstel.
Ik denk dat veel mensen het hebben dat als ze bv happy gaan lopen shoppen ofzo liever iets blijere muziek horen dan bv de Toccata en fuga in d mineur. ![]() eerlijk gezegd doet me ass gewoon zeer.
|
Hmz kluister veel 'oude' muziek, ben helemaal weg van the doors, Pink Floyd, de Beatles, Stones, Scorpions etc.
Of dat invloed heeft, nee niet echt, kben qua sommige dingen vrij ouderwets, maar omdat terug te koppelen naar mn muzieksmaak gaat net even te ver ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #89 rare kwast | 498 | 13-03-2007 20:42 |