![]() |
|
Het kan vanalles zijn. Een langer voospel kan idd de oplossing zijn. maar misschien ligt het veel ingewikkelder. ik denk dat je het beste op *knip* kunt kijken o.i.d. op dat soort sites staan fora die dus alleen maar over sex gaan. ik denk dat je daar beter advies vindt dan hier.
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 21:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit forum is er juist voor dit soort vragen. En ongewenste reclame is niet lief. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb precies hetzelfde gehad, ook glijmiddel geprobeert, maar dat hielp niet...
Je moet er voor zorgen dat je genoeg opgewonden bent, laat hem je vingeren ed.. Daarna kan je hem laten 'aankloppen'; je laat hem voorzichtig met zijn penis tegen je vagina aan duwen, maar niet door duwen.. Gewoon er tegen aan duwen dus, zonder het ruw te doen. Steeds ietsje harder aankloppen, tot je echt vochtig bent (vaak gaat je vagina dan ook wat 'open' zeg maar; je ontspant je meer) dan kan hij proberen een klein beetje in je te komen, laat hem dan weer terug gaan (vrijwel eruit) en weer erin, zo kan je steeds iets verder zonder dat het pijn doet... Bij mij ging het zo echt heel goed, het kost wat tijd, maar dan lukt het écht goed wanneer je wat gespannen bent.. Als je dit vier keer gedaan hebt (zo ver mogelijk dan dus) gaat het de vijfde keer vrijwel vanzelf, zonder dat 'aankloppen'.. Maar zorg ervoor dat je erg opgewonden bent, dan is je vagina uit zichzelf wat vochtiger en ontspannen, dat gaat altijd beter... Heel veel succes, en neem gewoon je tijd he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'hmm? ow jij bent het.. binnen!' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet forceren, wanneer het pijn doet iets terug gaan en weer 'aankloppen' hoe meer er geforceerd wordt, hoe meer pijn het doet, hoe meer je je aan gaat spannen, hoe meer het weer pijn gaat doen... Gewoon rustig blijven en wanneer het pijn doet iets terug gaan, absoluut niet duwen..
Overigens hielp het bij mij ook erg goed om een kussen oid onder m'n kont te leggen, zodat je bekken wat gekanteld, dan gaat het ook makkelijker... Blijf dus vooral rustig proberen, wil niet meteen te veel, bouw het langzaam op, dan lukt het echt wel ![]() |
![]() |
|
Als je echt behoefte heb zoek iemand met een minder forse penis...
Maarja je houd weer te veel van hem cker ![]() Sorry kan je niet helpen, mischien wel op www.sexwoordenboek.nl
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
de eerste keer met mijn vriend lukte het uiteindelijk toen we allebei zaten... dus hij zit rechtop op de grond op een deken, of op bed, en jij gaat op hem zitten met je gezicht naar hem toe, eigenlijk is het bedoeld om elkaar aan te kijken en zeer diep te komen, maar het maakt de penetratie ook gemakkelijker en dan heeeel langzaam beginnen... en dan écht langzaam, eventueel gooi je er nog glijmiddel bij... en elkaar lief aankijken, zorgen dat het lekker warm is, blabla |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |