Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 17:15
rachelveldhoven
rachelveldhoven is offline
hoi,

ik heb een vriend waar ik heel veel van hou alleen er is een probleem. als we aan het vrijen zijn en 'het' willen gaan doen wil zijn penis maar niet niet in mijn vagina. Het lijkt wel of zijn penis te dik is of mijn vagina te smal. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Help mij!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:22
LM
LM is offline
Probeer is een langer voorspel met beffen en vingeren..
Pijp hem bevoorbeeld is, misschien word het wat gladder.
Je kan ook de eerste keer proberen met gleimiddel?!
Oud 06-02-2003, 17:50
Krossfire
Krossfire is offline
ik zou het glijmiddel nemen dan....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
rachelveldhoven schreef:
hoi,

ik heb een vriend waar ik heel veel van hou alleen er is een probleem. als we aan het vrijen zijn en 'het' willen gaan doen wil zijn penis maar niet niet in mijn vagina. Het lijkt wel of zijn penis te dik is of mijn vagina te smal. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Help mij!!
De oorzaak kan zijn dat jij inderdaad vrij nauw bent en zijn penis misschien inderdaad vrij dik is..
Je vagina is vrij rekbaar, en als je wat vaker sex hebt gehad dan wordt het wel wijder. Hij kan je bijvoorbeeld van te voren vingeren en dan daarbij steeds meer vingers gebruiken, tot er drie in kunnen - dan kan zijn penis er waarschijnlijk ook wel in. Hij kan ook langzaam doorduwen, dus eerst twee centimeter er in en een beetje bewegen zodat jij het fijn vindt, je ontspant dan meer en hij kan iets verder, dan net zo lang doorgaan tot hij helemaal in je zit... vraag hem dan wel om het niet te forceren, want dan voelt het onaangenaam, wordt je gespannen, en maak je het alleen maar erger

glijmiddel is eventueel ook een idee, maar ik heb niet het idee dat het aan de vochtigheid ligt?

*had ook dit probleem*
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:09
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Probeer is een langer voorspel met beffen en vingeren..
Idd, dan word vanzelf wat meer opgewonden zodat alles makkelijker gaat. Wacht maar af!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:16
JFH
JFH is offline
Het kan vanalles zijn. Een langer voospel kan idd de oplossing zijn. maar misschien ligt het veel ingewikkelder. ik denk dat je het beste op *knip* kunt kijken o.i.d. op dat soort sites staan fora die dus alleen maar over sex gaan. ik denk dat je daar beter advies vindt dan hier.

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
JFH schreef:
Het kan vanalles zijn. Een langer voospel kan idd de oplossing zijn. maar misschien ligt het veel ingewikkelder. ik denk dat je het beste op www.*knip*.nl kunt kijken o.i.d. op dat soort sites staan fora die dus alleen maar over sex gaan. ik denk dat je daar beter advies vindt dan hier.
Ahum?

Dit forum is er juist voor dit soort vragen.

En ongewenste reclame is niet lief.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:17
rachelveldhoven
ja we hebben het al met glijmiddel geprobeerd, maar dat werkt niet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:36
sharkyshark
sharkyshark is offline
Citaat:
rachelveldhoven schreef:
ja we hebben het al met glijmiddel geprobeerd, maar dat werkt niet

de oplossing,

geen sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:13
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gehad, ook glijmiddel geprobeert, maar dat hielp niet...

Je moet er voor zorgen dat je genoeg opgewonden bent, laat hem je vingeren ed.. Daarna kan je hem laten 'aankloppen';
je laat hem voorzichtig met zijn penis tegen je vagina aan duwen, maar niet door duwen.. Gewoon er tegen aan duwen dus, zonder het ruw te doen. Steeds ietsje harder aankloppen, tot je echt vochtig bent (vaak gaat je vagina dan ook wat 'open' zeg maar; je ontspant je meer) dan kan hij proberen een klein beetje in je te komen, laat hem dan weer terug gaan (vrijwel eruit) en weer erin, zo kan je steeds iets verder zonder dat het pijn doet...

Bij mij ging het zo echt heel goed, het kost wat tijd, maar dan lukt het écht goed wanneer je wat gespannen bent.. Als je dit vier keer gedaan hebt (zo ver mogelijk dan dus) gaat het de vijfde keer vrijwel vanzelf, zonder dat 'aankloppen'.. Maar zorg ervoor dat je erg opgewonden bent, dan is je vagina uit zichzelf wat vochtiger en ontspannen, dat gaat altijd beter...

Heel veel succes, en neem gewoon je tijd he
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:33
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb precies hetzelfde gehad, ook glijmiddel geprobeert, maar dat hielp niet...

Je moet er voor zorgen dat je genoeg opgewonden bent, laat hem je vingeren ed.. Daarna kan je hem laten 'aankloppen';
je laat hem voorzichtig met zijn penis tegen je vagina aan duwen, maar niet door duwen.. Gewoon er tegen aan duwen dus, zonder het ruw te doen. Steeds ietsje harder aankloppen, tot je echt vochtig bent (vaak gaat je vagina dan ook wat 'open' zeg maar; je ontspant je meer) dan kan hij proberen een klein beetje in je te komen, laat hem dan weer terug gaan (vrijwel eruit) en weer erin, zo kan je steeds iets verder zonder dat het pijn doet...

Bij mij ging het zo echt heel goed, het kost wat tijd, maar dan lukt het écht goed wanneer je wat gespannen bent.. Als je dit vier keer gedaan hebt (zo ver mogelijk dan dus) gaat het de vijfde keer vrijwel vanzelf, zonder dat 'aankloppen'.. Maar zorg ervoor dat je erg opgewonden bent, dan is je vagina uit zichzelf wat vochtiger en ontspannen, dat gaat altijd beter...

Heel veel succes, en neem gewoon je tijd he
*klop klop*

'hmm? ow jij bent het.. binnen!'
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
*klop klop*

'hmm? ow jij bent het.. binnen!'
Hehe, zoiets ja
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
sharkyshark schreef:
de oplossing,

geen sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de oplossing,

naar de hoeren!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:52
Rah Digga
Rah Digga is offline
Neem idd ruim de tijd voor het voorspel en ga daarna bovenop..
Dan kun jijzelf bepalen hoe snel of langzaam het gaat en heb
je de volledige controle waardoor je ws makkelijker kunt ontspannen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Rah Digga schreef:
Neem idd ruim de tijd voor het voorspel en ga daarna bovenop..
Dan kun jijzelf bepalen hoe snel of langzaam het gaat en heb
je de volledige controle waardoor je ws makkelijker kunt ontspannen.
Succes!
Persoonlijk kan ik bovenop minder kracht zetten en 'floept' de gezellige penis er ook snel uit, maar ze kan het natuurlijk proberen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 22:19
Rah Digga
Rah Digga is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Persoonlijk kan ik bovenop minder kracht zetten en 'floept' de gezellige penis er ook snel uit, maar ze kan het natuurlijk proberen
lol@gezellige penis.
Als je voorover buigt en steunt op je onderarmen kan ie er
niet zo snel uitfloepen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 17:32
rachelveldhoven
we hebben het gisteren weer geprobeerd, eerst heeft mijn vriend me gevingerd en daarna wilde hij met zijn penis in me komen maar het lukte echt niet. ik had erg veel pijn en toen zijn we maar gestopt...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:05
Mindfields
Mindfields is offline
heb precies hetzelfde probleem..
Oud 08-02-2003, 18:51
Verwijderd
Niet forceren, wanneer het pijn doet iets terug gaan en weer 'aankloppen' hoe meer er geforceerd wordt, hoe meer pijn het doet, hoe meer je je aan gaat spannen, hoe meer het weer pijn gaat doen... Gewoon rustig blijven en wanneer het pijn doet iets terug gaan, absoluut niet duwen..

Overigens hielp het bij mij ook erg goed om een kussen oid onder m'n kont te leggen, zodat je bekken wat gekanteld, dan gaat het ook makkelijker...

Blijf dus vooral rustig proberen, wil niet meteen te veel, bouw het langzaam op, dan lukt het echt wel
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:07
rachelveldhoven
ik heb het geprobeerd met een kussen en die eronder gelegd maar dat werkte helemaal niet

heeft iemand een oplossing? ik wil zo graag neuken!!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:14
knijtert!
knijtert! is offline
Als je echt behoefte heb zoek iemand met een minder forse penis...
Maarja je houd weer te veel van hem cker

Sorry kan je niet helpen, mischien wel op www.sexwoordenboek.nl
Oud 10-02-2003, 18:15
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
rachelveldhoven schreef:
ik heb het geprobeerd met een kussen en die eronder gelegd maar dat werkte helemaal niet

Niet te graag willen. Je moet echt helemaal ontspannen zijn, en flink opgewonden. Als je te graag wilt, zal het nog wel even duren voor het echt lukt.
Oud 10-02-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
rachelveldhoven schreef:

hoe lag je dan op dat kussen? want het moet wel ergens bijna onder je rug liggen geloof ik...

de eerste keer met mijn vriend lukte het uiteindelijk toen we allebei zaten... dus hij zit rechtop op de grond op een deken, of op bed, en jij gaat op hem zitten met je gezicht naar hem toe, eigenlijk is het bedoeld om elkaar aan te kijken en zeer diep te komen, maar het maakt de penetratie ook gemakkelijker

en dan heeeel langzaam beginnen... en dan écht langzaam, eventueel gooi je er nog glijmiddel bij... en elkaar lief aankijken, zorgen dat het lekker warm is, blabla
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:15
rachelveldhoven
het is gelukt alleen doet het nog wel erge pijn
ik hoop dat de pijn na een paar keer wel overgaat...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten