Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2003, 13:59
gothicje
gothicje is offline
heej
wil het gewoon ffies vertellen...
mijn moeder was weer stom aan het doen tegen me onder het eten en op 1 of andere manier werd ik zo kwaad dat ik haar sloeg niet hard maar toch, ik schrok wel ffies maar tot mijn grote verbazing sloeg ze nog terug ook (ze slaat me nooit) ook niet hard maar toch...
zo ging het wel ffies door ik sloeg zij ook en steeds harder. ik weet niet of het bij mijn moeder een spelletje was of niet maar bij mij zeker niet...
ik schrok best wel van mezelf ik heb dit nog nooit eerder gehad
ik ben bang dat ik dit vaker ga krijgen unk?
liefs me
Oud 02-02-2003, 14:00
Verwijderd
mjah wat moet ik er van zeggen...
je zou met je moeder kunnen praten ofzow..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:08
Quiana
Quiana is offline
Jeetje..
Was het opgekropte woede,
of echt alleen omdat je moeder stom deed..?
Kweenie, als het de 2e is,
probeer het dan uit te praten oid.
Oud 02-02-2003, 16:04
wicce
wicce is offline
ik ken et idd. 1 keer zat mijn vader mij onder het eten zo te sarren dat ik em ook in zen gezicht gemept had. ik vind nog steeds dat hij het hard verdiende. hij slaat mij dan terug, maar dat kan ik verweren. dit doet hij om niet zijn eigen gezicht te verliezen, misschien dat het met je moeder hetzelfde geval was?
het is erg moeilijk om jezelf op die manier in te houden want je voelt je op dat soort momenten aardig machteloos, en het enige wat je kan doen dat een beeje zichtbaar efect heeft is iemand een dreun te verkopen.. ik weet ook niet precies hoe je dit kunt inhouden. ik sla em alang niet meer, ik zeg nu tegen hem hoe het voelt wanneer hij zoiets zegt, op een beledigende manier.. dit werkt voor mij toch beter dan hem een mep verkope..
Oud 02-02-2003, 17:27
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Tja, je kan ook gewoon 1 keer flink hard slaan. Dan weet je zeker dat de tegenpatij niet terugslaat.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:05
faith666
faith666 is offline
Als je het anders de volgende keer aan voelt komen moet je gewoon weg lopen....maar ik vraag em af of je moeder het meende, ze ziet ons ook zo vaak elkaar slaan, gewoon stoeien om dat stomme geboer van jou ja sorry....

Kijk, je bent er zelf bang voor, je weet zelf het probleem en dan kan je het ook beter in de hand houden....teminste dat lijkt mij...

....en anders koom ik gewoon heel vaak bij jou eten en spring ik er wel tussen ..... maar god je begrijpt me hoop ik wel......

Eej, bel dat ene mens...gewoon ff doorzetten of met t telefoonnummer naar mij komen....kan je als je wilt het ook daar over hebben....
Oud 03-02-2003, 16:29
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Tja, je kan ook gewoon 1 keer flink hard slaan. Dan weet je zeker dat de tegenpatij niet terugslaat.
hihi ja das waar...
maar dat ga ik zeker niet doen ik wil mijn moeder helemaal geen pijn daar gaat het nou juist om...
en ookal zou ik het wel willen zelfs dan zou ik het niet doen
Oud 03-02-2003, 16:35
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
faith666 schreef:
Als je het anders de volgende keer aan voelt komen moet je gewoon weg lopen....maar ik vraag em af of je moeder het meende, ze ziet ons ook zo vaak elkaar slaan, gewoon stoeien om dat stomme geboer van jou ja sorry....

Kijk, je bent er zelf bang voor, je weet zelf het probleem en dan kan je het ook beter in de hand houden....teminste dat lijkt mij...

....en anders koom ik gewoon heel vaak bij jou eten en spring ik er wel tussen ..... maar god je begrijpt me hoop ik wel......

Eej, bel dat ene mens...gewoon ff doorzetten of met t telefoonnummer naar mij komen....kan je als je wilt het ook daar over hebben....
ik denk ook dat het begon als het een spelletje (al was ik echt kwaad) maar op een gegeven nee was het meer dan alleen een spelletje.... ik denk ook neit dat mijn ma het echt meende (zo is ze absoluut niet) maar ikke wel, en dat vindt ik gewoon erg van mezelf..

tis waar kweet dat het een probleem is maar in de hand houden

enne dat mens (hihi) heb ik al gebeld donderdag voor ik naar jou kwam, helaas pakte ze niet op (stommerd) dus morgen nog eens proberen (tenminste), kwas het alweer vergeten hihi...
hoe was het bij giek?
Oud 03-02-2003, 19:04
faith666
faith666 is offline
Citaat:
gothicje schreef:
ik denk ook dat het begon als het een spelletje (al was ik echt kwaad) maar op een gegeven nee was het meer dan alleen een spelletje.... ik denk ook neit dat mijn ma het echt meende (zo is ze absoluut niet) maar ikke wel, en dat vindt ik gewoon erg van mezelf..

tis waar kweet dat het een probleem is maar in de hand houden

enne dat mens (hihi) heb ik al gebeld donderdag voor ik naar jou kwam, helaas pakte ze niet op (stommerd) dus morgen nog eens proberen (tenminste), kwas het alweer vergeten hihi...
hoe was het bij giek?
Tja, we hebben het er wel een keer persoonlijk over....vin ik wat makkelijker duzz je moet binnenkort ff tijd voor me maken...

En van dat mens, maar goed dat ik je hielp herinneren heej, en bij giek was t goed, alleen reden die k*t treinen niet waardoor em niet naar Breda konden, hebben daar maar film gekeken en je moet 28 feb. vrij houden, is dan carnavalsfeest bij hun en van giek moeten jij en Peer ook komen, en misschien wel meer van ons, sven heb toch weer met kadetje...hihi..........okeej heb niets met onderwerp te maken, snorry *knuffel*
Oud 03-02-2003, 19:45
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
faith666 schreef:
Tja, we hebben het er wel een keer persoonlijk over....vin ik wat makkelijker duzz je moet binnenkort ff tijd voor me maken...

En van dat mens, maar goed dat ik je hielp herinneren heej, en bij giek was t goed, alleen reden die k*t treinen niet waardoor em niet naar Breda konden, hebben daar maar film gekeken en je moet 28 feb. vrij houden, is dan carnavalsfeest bij hun en van giek moeten jij en Peer ook komen, en misschien wel meer van ons, sven heb toch weer met kadetje...hihi..........okeej heb niets met onderwerp te maken, snorry *knuffel*
hum ikke tijd voor jou, jij voor mij!

zie je wel sven en kadetje, ik had wel gelijk .... maarre zie je nog wel kussies
Oud 05-02-2003, 13:41
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Reageren

Regels voor berichten