Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2003, 14:34
Purgatori
Purgatori is offline
Heyz mense.. Ik zoek al best wel lang een liedje uit de film MI:2 (Mission Impossible 2) Ik kan het nergens vinde.. Op een cd van die film staat et ook niet.. Ik heb vanalles gecheckt.. Weet iemand hoe dat nummer heet? Et is na dat hele erge vuurgevecht in dat gebouw.. En as die vrouw dan da spul in der arm spijt.. En die gast zegt.. BITCH!! Da stukje.. Zit zow muziekje bij.. Kan iemand ff de titel geve PLEASE!!... Thanks alvast..

Greetz..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2003, 15:22
G.T.C.
G.T.C. is offline
heb je op het album gekeken van Mi2. Daar staan alle nummers uit de film op hoor. Ik heb hem ergens op een cdtje staan, maar ik weet niet precies welk muziekje jij bedoelt. Tenminste.....het is al te lang geleden voor mij om te herineren welk muziekje er in die scene was.

Ik zou nog maar is goed al die muziek van die cd beluisteren. Ik weet zeker dat ie er op staat.
Oud 02-02-2003, 15:26
Purgatori
Purgatori is offline
As je deze cd hebt..

http://www.musicline.de/de/product/O...ible+2(Ost)/CD

Staat hij er niet op..

Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 15:29.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:34
Martijn
Martijn is offline
Op mijn cd staat ie ook niet, alleen een beetje rockmuziek, werl een mooi nummer btw
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
nee, ik heb een andere cd. Want dissapear staat bij mij geloof ik geen eens erop. HEt is echt alleen die film muziek. Bijvoobeeld ook die spaanse muziek. Dat nummer heet dacht ik 'Seville'.

Ik ga wel even voor je zoeken. Het staat ergens op een back up cd. Ik ben alleen mijn database bestand kwijt waar ik kan opzoeken op welke cd-rom ik em heb gezet.
Oud 02-02-2003, 16:17
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
nee, ik heb een andere cd. Want dissapear staat bij mij geloof ik geen eens erop. HEt is echt alleen die film muziek. Bijvoobeeld ook die spaanse muziek. Dat nummer heet dacht ik 'Seville'.

Ik ga wel even voor je zoeken. Het staat ergens op een back up cd. Ik ben alleen mijn database bestand kwijt waar ik kan opzoeken op welke cd-rom ik em heb gezet.
Dat is niet dat ene liedje dat ze daar staan te klapdanse.. Ik bedoel die ene tijdens dat zei die stof in zich spuit.. Die is vrijwel zonder tekst.. Iets van:

hmmmummmmmmmm... tudududuuuuuuuuu hmmmummmmmmmmm mmmmmhmmmmm

Zoiets *SCHAAM SCHAAM*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:31
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Dat is niet dat ene liedje dat ze daar staan te klapdanse.. Ik bedoel die ene tijdens dat zei die stof in zich spuit.. Die is vrijwel zonder tekst.. Iets van:

hmmmummmmmmmm... tudududuuuuuuuuu hmmmummmmmmmmm mmmmmhmmmmm

Zoiets *SCHAAM SCHAAM*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Yo Yo Yo !!!!!

Ik heb het gevonden. Ik heb nog steeds geen idee welk nummer je nodig hebt, maar ik weet 100% zeker dat het 1 van deze nummers is.
JE hebt de muziek van Hans Zimmer nodig. Hij maakt echt de muziek voor in de film, weet je wel. Hij gebruikt vaak ook Lisa Gerrard voor de zang. Zij heeft zo'n hele mysterieuse stem. Maar hij maakt sowieso bij heel veel hollywood films de muziek. OOk bijvoorbeeld van Gladiator. Op die cd staan dus geen soundtracks van artiesten maar puur de muziek uit de film. Is trouwens hele mooie muziek. Ik zit die cd alweer helemaal grijs te draaien

Hier is de play list van de cd:

01 - Hijack
02 - Iko
03 - Seville
04 - Nyah (film version)
05 - Mission impossible theme
06 - The heist
07 - Ambrose
08 - Bio-techno
09 - Injection
10 - Bare island
11 - Chimera
12 - The bait
13 - Mano A Mano
14 - Mission Accomplished
15 - Hyah And Ethan

Ik hoop dus voor je dat je breedband inet hebt, want dan kan je meteen alles downloaden. Ik verzeker je....je zult er geen spijt van krijgen!!!!!

Suc6
Oud 02-02-2003, 18:11
Martijn
Martijn is offline
*heeft geen kazaa*

Hans Zimmer rules

(gladiator pearl harbor, M;i-2, lion king, spirit, hannibal)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:21
Verwijderd
weten sommige lui dan niet dat er ook OST zijn? Original Soundtrack Dat zijn nummers van de film zelf , niet gemaakt door pop/rock/trance lui. Maar meestal door componisten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:02
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
*heeft geen kazaa*
Dan download je kazaa toch?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:52
G.T.C.
G.T.C. is offline
is het nog een beetje gelukt met downloaden?????
Reageren

Regels voor berichten