Advertentie | |
|
![]() |
|
www.domainmonger.com
gratis DNS service. ![]() $17 per .COM/ORG/NET per jaar En om je homepage te maken gebruik je notepad. ![]() Of TextPad vind ik ook heel handig om HTML in te proggen.. Om HTML te leren kun je eens kijken bij www.w3schools.com Have fun ![]()
|
Verwijderd
|
om een homepage te maken gebruik je dus echt-geen notepad.
Je gebruikt een fatsoenlijke text-editor zoals UltraEdit ofzo. En www.w3c.org voor al je html en css reference. En http://html.op-het.net als je ff vlug iets wilt opzoeken |
![]() |
||
Citaat:
Maar tegenwoordig ben ik vooral met PHP bezig, en dat doe ik gewoon met ee in een PuTTY console op een UNIX server. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Natuurlijk is een IDE makkelijker, en een text editor zoals TextPad. Alhoewel ik nu wel weer in een editor als ee m'n scripts schrijf, zonder markup (of syntax highlighting zoals jij dat noemt). Maar 1337 doe ik niet aan, dat is voor patsertjes die zich moeten bewijzen. ![]()
|
ALS je 'm in frontpage bouwt, laat het er dan niet uitzien als een frontpage-site (dus kneuzerig). Denk er bijvoorbeeld aan een title (dus NIET 'nieuwe pagina 1' ofzo).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarjah de meeste ' 1337's ' noemen zich geen 1337 meer ![]() Het begint zo ondertussen een werkwoord te worden :/
||
Citaat:
Ik vind iemand echt veel stoerder die z'n kennis en vaardigheden gebruikt om andere mensen vriendelijk te helpen met problemen die ze hebben. 3ch1 z0'n j0ch13 v4n 15 j44r z13 1k v00r m3 4lS 1k 13m4Nd m3T 1337 z13 G31L3N ![]()
|
![]() |
mja ik stel voor dat jullie die discussie over l33t ff elders voorzetten. Bijv. op onzin of msn ofzo. Graag weer ontopic
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |