Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zal proberen uit te leggen wat ik met de volgorde bedoel. Kijk, het is natuurlijk een heel simpel gedicht (ik denk dat we het daarover eens zijn, niet?), maar als je de ene keer de vraag stelt of hij/zij met jou dood wilt gaan ofzo, en dan erna vraagt of hij/zij samen met jou huiswerk wilt maken, dat zijn 2 verschillende dingen die in mijn ogen zo ongelooflijk botsen, dat dat niet klopt in een gedicht. Ik weet niet of je me nu een beetje begrijpt, ik heb geprobeerd t zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Maargoed, het is natuurlijk ook maar mijn bescheiden mening, wat betreft het gedicht.
||
Citaat:
gaan we dan samen? als ik buiten ga spelen, ga jij dan mee? als ik mijn huiswerk maak, wil je me dan helpen? als ik ga slapen, slaap jij dan ook? als ik van je hou, hou jij dan ook van mij? eerst was het (derde strofe) als ik mijn huiswerk maak, help je me dan?
||
Citaat:
als ik buiten ga spelen, ga jij dan mee? als ik mijn huiswerk maak, wil je me dan helpen? als ik ga slapen, slaap jij dan ook? als ik van je hou, hou jij dan ook van mij? als ik dood ga, gaan we dan samen? dan word het dus zo ![]() of is het een idee om de nu eennalaatste als laatste te gebruiken, en omgekeerd? dus eerst dood en dan houden van?
|
als ik van je hou
hou jij dan ook van mij? als ik buiten ga spelen, speel jij dan met me mee? als ik mijn huiswerk maak, wil je mij dan helpen? als ik ga slapen, slaap jij dan ook met mij? en als ik dood ga, zullen we dan samen gaan? Ik was even aan het experimenteren met jouw gedicht en dit vond ik eigenlijk wel het mooiste. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() dank jou ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hadden ze in de oudheid ook al spam? | 3 | 08-04-2001 20:08 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |