Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2016, 12:08
anoniem678
anoniem678 is offline
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik heb een vaag vermoeden dat ze mij ook leuk vindt, maar dat weet ik niet zeker. Voor de vakantie zat ze dikwijls naar me te lachen en een keer knipoogde ze naar me. In al deze gevallen heb ik een signaal teruggeven (meestal teruggelachen) zodat ze kon weten dat ik haar leuk vind. Ik heb ook het idee dat ze soms naar me kijkt/staart.

Maar ik weet dus nu niet zo goed wat ik hier nu het beste mee kan doen, ik wil het haar niet vragen en er dan achterkomen dat ze mij helemaal niets vindt. Is er misschien een manier dat ik haar kan laten merken dat ik haar leuk vind, zonder het haar echt te zeggen (want dat durf ik niet zo goed).

Bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2016, 12:12
Elin3
Elin3 is offline
Zorg dat je tijd met haar doorbrengt. Klets op school of probeer een keer af te spreken. Als je een keer met z'n tweeën afspreekt ontdek je waarschijnlijk snel genoeg of het klikt.
Oud 04-01-2016, 12:18
anoniem678
anoniem678 is offline
Oke, dank je. Dat is ook al wat ik doe. Ik heb vandaag ook al een leuk gesprek met haar gehad. Komt wel goed, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 12:19
Elin3
Elin3 is offline
Succes!
Oud 04-01-2016, 12:21
anoniem678
anoniem678 is offline
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 19:29
2e jaars
2e jaars is offline
meisjes staren vaak naar de jongen die ze leuk vinden, ze proberen hem "per ongeluk " aan te raken, ze proberen zo veel mogelijk bij hem in de buurt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 21:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
meisjes staren vaak naar de jongen die ze leuk vinden, ze proberen hem "per ongeluk " aan te raken, ze proberen zo veel mogelijk bij hem in de buurt te zijn.
Aanraken zegt lang niet altijd iets. In een omgeving waar ik me op mijn gemak voel bij mensen waar ik mee op kan schieten, kan ik best vaak mensen aanraken. Even een schouderklopje of een speelse poke of duw. Zowel bij jongens als bij meiden, en ook gerust als mijn vriend er bij is. Het heeft soms echt niet meer betekenis dan "Ik vind je wel een tof mens".
Reageren

Regels voor berichten