Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze hebben een paar waanzinnig geweldige nummers vind ik..
I Alone Lakini's Juice The Dolphin's Cry Dance With You Lightning Crashes verder zijn ze wel okee, live zijn ze ook wel leuk..maar wel een beetje cliche af en toe. (bij het concert vorig jaar ofzo, overcome heel dramatisch zingen met een amerikaanse vlag om hem heen geslagen etc) |
![]() |
|
Ik vond ze vroeger goed. Secret Samadhi vind ik zelfs een topalbum. 'Throwing Copper' vind ik ook goed. "mental jewelry' minder. Ik heb ook nog 'distance to here' maar ben erna gestopt ze te volgen. Ik vind ze te kloterig overkomen met hun 'positive image'. Vroeger, bij secret samadhi hoorde je nog de goede onderhuidse frustratie en spanning (heropsychodreamer!), de woede, die nu geheel verdwenen is en hij zichzelf presenteert als een soort messiah, een pseudo-intellectuele positivist.
Jammer, maar helaas, voor mij hebben ze afgedaan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Live wel een aardige band. Mental Jewelry is een aardig album (wel lekker 'vreemd') maar een beetje zeikerig. Throwing Copper en Secret Samadhi zijn twee topalbums (kijk bijvoorbeeld naar I alone, Shittowne, e.d.) Maar The Distance is al wat minder. Zo fuckin' alleen op commercie gericht dat je er echt van gaat janken. Die nieuwe cd (5) heb ik nog niet: wil 'm wel kopen/branden. Maar niet omdat ik 'm zo geweldig vind maar meer voor de volledigheid.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind throwing copper het beste, en dan 'all over you' |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paar jaar geleden vond ik Live helemaal geweldig, nu is dat best wel minder.. hun oudere albums, en dan vooral Secret Samadhi en Throwing Copper luister ik nog wel eens, en die vind ik nog steeds erg goed.. Distance to Here staan ook nog wel een paar leuke nummers op (Dolphin's cry en Dance with me o.a.), maar dat laatste album luister ik nooit..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie?? D-But | 2 | 24-11-2004 17:26 | |
Verhalen & Gedichten |
zouden jullie je reactie op dit gedicht willen geven? pieper | 10 | 31-01-2004 20:12 | |
ARTistiek |
[live-band] foto's STP | 10 | 27-10-2003 10:07 | |
Muziek |
wat vinden jullie van.... Spacemonkey | 57 | 14-09-2003 20:30 | |
Muziek |
Dropkick Murphys - Live On St. Patrick's Day Rhinus | 11 | 13-11-2002 09:49 | |
Muziek |
wat vinden jullie van pretty girls make graves Silent Enigma | 2 | 01-07-2002 15:42 |