Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben een soort boekje gemaakt met daarin een samenstelling van wat theaterstukken en orkesten en dergelijke....daar mochten ze er drie uit kiezen...vonden ze heel leuk.
En dat van geen geld, dat had ik ook maar voordat ze eindelijk besloten hadden wat ze gingen doen kon ik genoeg sparen... inmiddels zijn ze alleen nog niet geweest en het zal er niet meer echt van komen, moeder is inmiddels overleden....maar het gaat op het idee! Succes!
|
2 jaar geleden waren mijn ouders ook 25 jaar getrouwd. eerst zat iedereen zo van ja, je moet wel wat groots en moois kopen hoor. Minstens iets van 150 euro ofzo.
Ik wist al dat mijn ouders daar niet echt veel om zouden geven, en ik denk eigenlijk dat iedereen het veel leuker vind om iets persoonlijks te krijgen. Ik heb uiteindelijk iets heel speciaals gemaakt. Ik heb een foto gemaakt van ik en mijn 2 zusjes waar wij zo'n kus naar de camera maken. Die had ik op een blad geplakt. daaronder had ik dan een mooi verhaaltje geschreven. een mooi gedichtje enzo. En daar omheen hadden ik en mijn zusjes allemaal kusjes gemaakt door lippenstift op te doen en dan op dat papier te zoenen. En daarboven had ik nog 3 kleine fototjes. De eerste was van de trouwdag, de 2e was een foto van kort voor de het 25 jarig samen, waar ze leuk samen opstonden (is ondertussen de foto van de 'echte' dag dat ze 25 jaar samen waren gekomen) en eentje was nog open. In het gedichtje stond ook dat zij die zelf nog moesten invullen want daar moet natuurlijk die van 50 jaar samen komen!!! NOuw, mijn ouders vonden het echt geweldig !!!!!!!!!!! En niet alleen zij ![]() ![]() ![]() Van mij mag je dat idee wel gebruiken hoor. Er zit geen patent op ![]()
Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 22:11. |
![]() |
||
Citaat:
Geen feest gegeven ????
|
Verwijderd
|
We hebben een feestje georganiseerd, een familieschranspartij
![]() Verder kan ik het me niet echt meer herinneren. Toen ze 30 jaar getrouwd waren hebben ik en mijn broers beloofd dat ze een foto van ons 4en zouden krijgen. (maar nu anderhalf jaar later hebben ze die nog steeds niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hebben het niet zo met feestjes enzo ![]() |
![]() |
|
Als je weinig geld heb maakt je een geweldige foto van jou en je zus en die vergroot je een beetj en dan stop je hem in een envelop en geef hem aan je ouders samen met een kusje. Of je kookt samen met je zus voor ze en dan gaan jullie zelf weg en dan laat je ze een avondje alleen. Waarschijnlijk vinden ze alles leuk want ze houden van jullie en hoogstwaarchijnlijk nog van elkaar. Ik heb alleen de indruk dat als mensen al 25 jaar in een relatie samen zijn dat de romantiek dan vaak plaats maakt voor de sleur, dus dat als je ze een fijn moment samen geeft dat ze dan daar dan hartstikke gelukkig mee zijn.
||
Citaat:
ze zijn nu ook 25 jaar getrouwd en zitten, na heel lang elkaar afbekken, in een 'dolle verliefde fase'... Ze gaan weer veel samen 'uit', op weekendjes en ze gaan weer vaker 'vroeg gaan slapen' (blehrk)... Enfin, enkele weken geleden waren ze dus 25 jaar getrouwd, en m'n zus en ik hebben hen gewoon meegenomen en getrakteerd op een etentje in een sjiek restaurant...waren ze wel blij mee. En toen m'n ma ff naar het toilet was, begon m'n vader emotioneel te doen en te zeggen hoe blij hij nog was met haar, en hoe goed ze er wel niet uitzag en de tips voor een goed huwelijk ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |