Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 20:24
WarDevil
WarDevil is offline
Ik heb nu sins 8 maanden een vriendin, en ondertussen GEEN vrienden meer, want die vonden allemaal diezelfde vriendin van mij ook leuk, en natuurlijk kon ik dat niet hebben. Dus ik had binnen de korste keren ruzie. En elke keer weer als ze iemand ontmoet die ik ken dat valt hij als een blok voor haar. Het lijkt er echt op dak de perfecte vriendin heb en iedereen daar mee van wil genieten. Misschien dat ik me ook alleen maar aanstel. Ik weet dat ik van aard al zeer jaoers ben uitgevallen. Toen een vriend van me der vast pakte had hij meteen een vuist in zijn gezicht staan Maar wat doe ik hier aan? Hoe kom ik nou van dat jaloerse af? Tips iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 20:33
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
WarDevil schreef:
Ik heb nu sins 8 maanden een vriendin, en ondertussen GEEN vrienden meer, want die vonden allemaal diezelfde vriendin van mij ook leuk, en natuurlijk kon ik dat niet hebben. Dus ik had binnen de korste keren ruzie. En elke keer weer als ze iemand ontmoet die ik ken dat valt hij als een blok voor haar. Het lijkt er echt op dak de perfecte vriendin heb en iedereen daar mee van wil genieten. Misschien dat ik me ook alleen maar aanstel. Ik weet dat ik van aard al zeer jaoers ben uitgevallen. Toen een vriend van me der vast pakte had hij meteen een vuist in zijn gezicht staan Maar wat doe ik hier aan? Hoe kom ik nou van dat jaloerse af? Tips iemand?
het lijkt er wel op dat jij heel erg jaloers bent!! NIet normaal, iedereen is weleens jaloers dat is heel normaal, maar iemand slaan?? Volgens mij zie jij heel erg snel dingen die er niet zijn.
Waarom laat je het zover komen dat je al je vrienden kwijt raakt? Behalve een vriendin zijn vrienden toch ook erg belangrijk?
Mijn tip is, zie niet overal wat in, tzal best moeilijk zijn maar als je iedereen gaat slaan zal je vriendin zich misschien ook gaan afvragen of ze nog wel met je wil. Slaan lost echt helemaal niks op!!
Oud 05-02-2003, 20:39
WarDevil
WarDevil is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
het lijkt er wel op dat jij heel erg jaloers bent!! NIet normaal, iedereen is weleens jaloers dat is heel normaal, maar iemand slaan?? Volgens mij zie jij heel erg snel dingen die er niet zijn.
Waarom laat je het zover komen dat je al je vrienden kwijt raakt? Behalve een vriendin zijn vrienden toch ook erg belangrijk?
Mijn tip is, zie niet overal wat in, tzal best moeilijk zijn maar als je iedereen gaat slaan zal je vriendin zich misschien ook gaan afvragen of ze nog wel met je wil. Slaan lost echt helemaal niks op!!
Mja kweet dak nogal jaloers ben
Maareh, dat ik uithaalde naar die vriend kwam omdat mijn vriendin het zelf ook niet al te prettig vond dat hij der vast pakte
Anywayz, die vrienden waar ik normaal dan vaak mee optrok kan ik nu niet meer uitstaan Kan het niet hebben als ze tegen me vriendin lopen te fluiteren over msn hoe lekker ze wel niet is en dat ze der geil uitziet zal wel aan mij liggen, maar kvind dat niet bepaald normaal om te doen tegen de vriendin van een vriend van je...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:41
miekmuis
miekmuis is offline
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het ontzettend fout van
je vind dat je een jongen geslagen hebt om die reden.

Ik weet niet wat je aan je jaloezie kunt doen. In ieder geval goed praten met je vriendin zodat zij je misschien wat meer zekerheid kan geven.
Maar zo doorgaan is dus echt stom, je raakt al je vrienden kwijt en als je zo doorgaat ook je vriendin. Dan heb je dus niks meer. Kijk of je die oude vriendschappen misschien kunt herstellen en probeer je niet zo vreselijk druk te maken om andere jongens die met jouw vriendin omgaan.
Oud 05-02-2003, 20:52
WarDevil
WarDevil is offline
Makkelijker gezegt dan gedaan
Maareh, ik ben ooit wel eens in staat geweest om iemand letterlijk het ziekenhuis in te slaan... dat had dan wel een beetje een ander verhaal, maar toen heeft ze me ook tegen gehouden... maar toch... kan link uit de hoek komen. btw, dat was geen vriend van me
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:53
WarDevil
WarDevil is offline
Ow, en ik heb nog wel "vrienden" maar die ken ik dan eigenlijk va school alleen. zie ik verder niet buiten school
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:56
miekmuis
miekmuis is offline
Je komt over alsof je er trots op bent dat je die mensen hebt geslagen...
Oud 05-02-2003, 20:57
WarDevil
WarDevil is offline
Ow, ennuh... ik be opzich er niet zo bang voor dat ik mijn vriendin erdoor kwijt raak... Ik geloof er heilig in dat zei de ware voor mij is.. En ik voor haar. Dus daar maak ik me niet echt zorgen over, this alleen... IK BEN JALOERS
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:58
WarDevil
WarDevil is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Je komt over alsof je er trots op bent dat je die mensen hebt geslagen...
Mensen, dat was er maar 1, en die heeft van mijn vriendin af te blijven als zij daar geen zin in heeft, maar die had znet zo goed een probleem gehad als hij iemand anders tegen haar wil op die manier vast zou pakken...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:05
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
WarDevil schreef:
Mensen, dat was er maar 1, en die heeft van mijn vriendin af te blijven als zij daar geen zin in heeft, maar die had znet zo goed een probleem gehad als hij iemand anders tegen haar wil op die manier vast zou pakken...
Kijk dat ie zo ver ging had je er niet bij verteld.
Dit was dus een geval van ongewenste intimidatie?
Ja in dat geval kan ik het me wel voorstellen, maar dan nog
je zegt zelf al dat je nogal last van losse handjes hebt..
en dat is een slechte eigenschap...

Nouja ik ga slapen
Oud 05-02-2003, 21:08
WarDevil
WarDevil is offline
Neuj, dat zei ik niet, ik zei dak gevaarlijk kan zijn wat dat betreft Als je me boos hebt kan je best wel eens een aardig probleem hebben, ben alleen niet snel boos, alleen snel jaloers
Maareh, anywayz, weltrusten
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:08
WarAngel
WarAngel is offline
Lieverd, je hoeft niet zo jaloers te zijn.
Voor mij ben je echt de enige ennuh.. trouwens, mijn liefie heeft nog nooit iemand geslagen. Niet zomaar! Hij is de liefste vriend van de wereld en ik wil hem echt never nooit meer kwijt!
Hij is de ware voor me!
Schatje, ik hou van je! xxxxxxx TONGZOEN
Oud 05-02-2003, 21:10
WarDevil
WarDevil is offline
Wat doe jij hier, das mijn forum Ksssst, weg avn mijn forumpje jij Kan ook nergens in prive over praten met jou he?
hehe, j/k sweety
ehmmm... hoiz
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:14
WarAngel
WarAngel is offline
Hoi...niet boos doen jij
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor!
Btw, ik hou echt zoveel van je dat zelfs al zou je T. toen iets gedaan hebben, maakt me niet uit.
Als het nog es gebeurt, doek het zelf wel.
Maar dat doet ie niet meer, durft ie niet
Ach ja, sweet dreams sweetie!
Ik ga ook maar eens slapen.. kusjezzzzz en ik spreek je zo!
Oud 05-02-2003, 21:17
WarDevil
WarDevil is offline
Mja, ga naar bed jij, jij moet allang in bed liggen, jij bent ziekjes... *sniff*
Maareh, ik hou ook heel veel van jou sweety
En nu naar bed jij, en opschieten!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
WarDevil schreef:
Mja, ga naar bed jij, jij moet allang in bed liggen, jij bent ziekjes... *sniff*
Maareh, ik hou ook heel veel van jou sweety
En nu naar bed jij, en opschieten!
psst... je mag niet chatten... maar je zorgt wel goed voor dr...

Ennieweg... kweenie, mijn vriend is ook erg jaloers, alleen reageert hij het op mij af... niet fysiek, maar toch.. niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 02:56
Verwijderd
Ik vindt dat als je er echt wat aan wil doen dat jaloerse.. je komt hier nog niet over alsof je het zo graag wilt (ja dat verhaal over slaan kwam net iets verkeerd op me over)
Hou je gewoon in.. bijt op je lip.. kweetniet. In elk gevel bewara je geduld, en euh je vriendin heeft ook een mondje hoor di ekan er zelf toch ook wel aan werken?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:39
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
he je hoort toch hoeveel je vriendin va je houdt??
niet echt een rede om jaloers te zijn. ik weet zelf dat je dat gevoel niet kan onderdrukken maar als je hoort hoeveel ze van je houdt kun je je misshcien in beetje inhouden?
Oud 06-02-2003, 15:04
WarDevil
WarDevil is offline
mja, zit niet veel anders op dan het negeren he?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:06
WarAngel
WarAngel is offline
Nou, ik kan heel goed voor mezelf opkomen hoor en ik zeg er ook heus wel wat van, maar ik snap wel dat het voor mijn vriend niet makkelijk is om al die kwijlende jongens achter mij aan te zien lopen.
Ow, en schat, een ding wat je niet moet doen ist voor jezelf houden. Vind ik geen goede oplossing.
Praat der maar over met mij, kweet dat dat het probleem niet helemaal oplost (want dat hebben we al eerder gedaan) maar ik zal er voor je zijn. En voor mijn part kick ik ze allemaal de wereld af
Oud 06-02-2003, 15:08
WarDevil
WarDevil is offline
hehe, i know
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:25
WarAngel
WarAngel is offline
doen dan maar?
haha, geintje sweetie *kuzzzzzzzzzzzzzzzzz*
Oud 06-02-2003, 15:26
miro
miro is offline
ik begin jullie irritant te vinden. Jullie verneuken je eigen topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten