Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maareh, dat ik uithaalde naar die vriend kwam omdat mijn vriendin het zelf ook niet al te prettig vond dat hij der vast pakte ![]() Anywayz, die vrienden waar ik normaal dan vaak mee optrok kan ik nu niet meer uitstaan ![]() ![]() |
![]() |
|
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het ontzettend fout van
je vind dat je een jongen geslagen hebt om die reden. Ik weet niet wat je aan je jaloezie kunt doen. In ieder geval goed praten met je vriendin zodat zij je misschien wat meer zekerheid kan geven. Maar zo doorgaan is dus echt stom, je raakt al je vrienden kwijt en als je zo doorgaat ook je vriendin. Dan heb je dus niks meer. Kijk of je die oude vriendschappen misschien kunt herstellen en probeer je niet zo vreselijk druk te maken om andere jongens die met jouw vriendin omgaan.
|
Makkelijker gezegt dan gedaan
![]() Maareh, ik ben ooit wel eens in staat geweest om iemand letterlijk het ziekenhuis in te slaan... dat had dan wel een beetje een ander verhaal, maar toen heeft ze me ook tegen gehouden... maar toch... kan link uit de hoek komen. btw, dat was geen vriend van me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit was dus een geval van ongewenste intimidatie? Ja in dat geval kan ik het me wel voorstellen, maar dan nog je zegt zelf al dat je nogal last van losse handjes hebt.. en dat is een slechte eigenschap... Nouja ik ga slapen ![]()
|
Lieverd, je hoeft niet zo jaloers te zijn.
Voor mij ben je echt de enige ennuh.. trouwens, mijn liefie heeft nog nooit iemand geslagen. Niet zomaar! Hij is de liefste vriend van de wereld en ik wil hem echt never nooit meer kwijt! Hij is de ware voor me! Schatje, ik hou van je! xxxxxxx TONGZOEN
|
Hoi...niet boos doen jij
![]() Ik probeer je alleen maar te helpen hoor! ![]() Btw, ik hou echt zoveel van je dat zelfs al zou je T. toen iets gedaan hebben, maakt me niet uit. Als het nog es gebeurt, doek het zelf wel. Maar dat doet ie niet meer, durft ie niet ![]() Ach ja, sweet dreams sweetie! Ik ga ook maar eens slapen.. kusjezzzzz en ik spreek je zo!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ennieweg... kweenie, mijn vriend is ook erg jaloers, alleen reageert hij het op mij af... niet fysiek, maar toch.. niet leuk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vindt dat als je er echt wat aan wil doen dat jaloerse.. je komt hier nog niet over alsof je het zo graag wilt (ja dat verhaal over slaan kwam net iets verkeerd op me over)
Hou je gewoon in.. bijt op je lip.. kweetniet. In elk gevel bewara je geduld, en euh je vriendin heeft ook een mondje hoor di ekan er zelf toch ook wel aan werken? |
![]() |
|
Nou, ik kan heel goed voor mezelf opkomen hoor en ik zeg er ook heus wel wat van, maar ik snap wel dat het voor mijn vriend niet makkelijk is om al die kwijlende jongens achter mij aan te zien lopen.
Ow, en schat, een ding wat je niet moet doen ist voor jezelf houden. Vind ik geen goede oplossing. Praat der maar over met mij, kweet dat dat het probleem niet helemaal oplost (want dat hebben we al eerder gedaan) maar ik zal er voor je zijn. En voor mijn part kick ik ze allemaal de wereld af ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
jaloers kreng...neeeeej hellup! droppie | 37 | 16-06-2003 18:35 | |
Liefde & Relatie |
niet jaloers! sicilion | 51 | 19-05-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers andersom!? Kleintjeyakult | 15 | 16-04-2003 15:36 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... tiktoktak | 18 | 08-06-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |