![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je hebt wel een verminderde weerstand hoor. Daar is het HB ook voor. Het zelfde als bij Leukemie.. Daar is HB ook heel erg belangrijk. Heb je iets van <4,0 dan krijg je vaak een bloedtransfusie.
Maar heeft hij ook naar de rest van je bloedbeeld gekeken. En waarom ging je bloedprikken? Wat waren de klachten?
||
Citaat:
![]() Meestal moet je naat het ziekenhuis voor bloedprikken, dan doen ze gelijk ook schilklierfuncties en de levenfuncties d8 ik.
|
![]() |
ik heb ook bloedarmoede... en nee volgens mijn dokter is het niet gevaarlijk...
het is alleen irritant door de klachten die je hebt omdat je een slechte weerstand hebt... nou ja de klachten weet je zelf natuurlijk ook wel want je hebt niet voor niks ergens bloed om laten prikken (beetje vaag hihi) maarre heb je geen ijzer pillen gehad? ik heb ze een maand geslikt toen moest ik opnieuw bloedprikken toen bleek dat mijn HB alleen maar lager was geworden, dus nou moet ik nog een maand ijzer pillen slikken...is mijn Hb dan nog niet goed, krijg een verder uitgebreid onderzoek... moet ook naar de neuroloog enzo over 2 weken... nou ja nou dwaal ik af... nou ja succes verdere vragen kan je heus aan me vragen hoor!
|
![]() |
ik geloof dat ik er ook een beetje last van heb. Ik viel vandaag ook bijna flauw toen ik mijn brommer niet gestart kreeg.
Ben midden op de stoep moeten gaan zitten. Ik ben wel ongesteld dus dat kan ook meespelen. Maar omdat ik dat vaker heb gehad ga ik morgen toch maar naar de dokter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb nog een maand ijzerpillen moeten slikken en heb bloed geprikt volgende krijg ik de uitslag pas... kan best zijn dat het nu al over is, ik weet het niet.... heb er zelf niet zo veel verstand van, ik vertrouw op mijn huisarts
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
bloedarmoede? Verwijderd | 22 | 15-08-2008 20:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
[bloedarmoede & diabetes] Klein vraagje. Severus | 13 | 17-01-2006 20:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
bloedarmoede SuperS | 32 | 21-11-2003 17:21 | |
Lichaam & Gezondheid |