Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 19:27
honey
honey is offline
Zelf heb ik me wel eens afgevraagd hoe ik het zou vinden om een keer seks te hebben met iemand anders van mijn geslacht. Onder seks versta ik hier vooral zoenen en bovenlichaam. Ik denk dat als ik in een discotheek ben en het jongensversieren me niet zal lukken en toevalig een lesbiene zie dat ik het misschien wel zie zitten voor 1 keertje. Ik heb geen idee of ik dat zou doen, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt.

Er zijn ook personen die wel zo'n ervaring willen, maar dan met een vriendin. Dit heeft ook wel wat, je kent elkaar en er is gelijk een ander soort spanning. Maar volgens mij doet dit de vriendschap geen goed.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:32
Verwijderd
volgens mij kun je dan beter iemand nemen die ook eigenlijk heterosexueel is maar het wel een keer wil uitproberen... want straks wordt ze verliefd op je... hoe zou jij je voelen als een jongen met je zou zoenen, jij hem daardoor hartstikke leuk zou gaan vinden, en als dan vervolgens bleek dat die jongen homosexueel was en alleen een keertje wat met een meisje wilde uitproberen..?
ennem... je bent op een forum, je mag wel 'borsten aanraken' zeggen in plaats van 'bovenlichaam'

ontopicer: met iemand uit een disco zou ik het nooit uitproberen, gewoon omdat ik me bij een onbekende niet genoeg op m'n gemak voel om diegene te zoenen... met een vriendin misschien juist wel, als je er een beetje duidelijke afspraken over maakt en je geen van beiden een vriend hebt...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:00
Verwijderd
Andijvie unravels her secrets

Ik heb een hele tijd terug (op mijn 15de) eens het een en ander uitgevoerd met een meisje, was heel lang een goede vriendin van me, vanaf de basisschool ofzo. Ik twijfelde zelf behoorlijk aan mijn geaardheid, of ik nu heteroseksueel was of biseksueel (ik voelde me hoe dan ook aangetrokken tot jongen en had ook een vriendje gehad) maar met meisjes wist ik het nog niet. Tja, ze wilde ook wel proberen
We hebben samen gezoend (ik moet zeggen dat het spannend was maar niet beter dan met een jongen) en we hebben elkaar een beetje bekeken en hier en daar aangeraakt (borsten + billen voornamelijk). Hieruit vloeide toch een raar gevoel uit, we bleven samen en bleven ook zoenen maar toch keken we samen naar jongens Maar we groeiden uit elkaar, vooral omdat ik Rogier (mijn huidige vriend dus) erg leuk begon te vinden
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:58
honey
honey is offline
tja, maar toch lijkt het me moeilijk met een vriendin. Je gaat dan volgens mij anders tegen haar aankijken!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Rebby schreef:
tja, maar toch lijkt het me moeilijk met een vriendin. Je gaat dan volgens mij anders tegen haar aankijken!
Geen idee eigenlijk.. ik denk het niet, als je het gewoon echt bij proberen laat zal er niets veranderen.. denk ik...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten