Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: wat ik heb gedaan: ik heb thuis een cd-rom van qompas studeren waarop beschrijvingen staan van allerlei studies en beroepen. wat het is, inhoudt, je er mee kan, enzovoorts. daar ben ik er heel veel afgegaan, ook studies waarvan ik van te voren al dacht van 'nee, dat is niks voor mij' want er bleken toch ook studies bij te zitten waar ik een heel verkeerd beeld van had. Alles wat me leuk leek schreef ik op en die ben ik weer verder gaan bekijken. Daarna kan je dus open dagen gaan bezoeken om te kijken naar die studies die je over hebt gehouden! Op http://www.kennisnet.nl/vo/scholier/...diekeuze/#niet vindt je allerlei links naar sites waar je beroepen en studies kan bekijken.
|
![]() |
Als je al een btje weet welke kant je op wilt moet je gewoon vooral veel open dagen gaan bezoeken...dan kom je er vast wel uit!
![]() Ik zit ook in h5...en dr zitten nog best veel mensen bij mij in de klas die ook echt NIET weten wat ze moeten doen... Die gaan meestal eerst naar de decaan..daar krijgen ze boekjes en een test die ze kunnen doen...en verder tjah...open dagen bezoeken zoals ik al zei maar jah...als je echt nog nix weet gaat dat moeilijk ![]() SUCCES! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik vind het zielig voor Joran! anjali | 15 | 09-06-2010 07:21 | |
Psychologie |
ziekenhuis gezeur en verwerking onzeker&anoniem | 6 | 11-06-2004 17:39 | |