Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom maar een x naar A'dam dan maak ik je wel stoned ![]() |
![]() |
|
![]() |
schatje van me weet je wel wat het verschil is in effect met de rook in je longen laten komen of alleen maar in je waffel houden
![]() ![]() |
![]() |
|
ik rook al iets van een half jaar dus ben het gewend om over mijn longe te doen en wiet dee ik echt ook over me longe hoor!
je moet het zelf wete als je me nie geloof zit ik nie mee maja... ik weet zeker dat dat bij jullie ook een keer is overkomen dat het geen effect heeft ! ![]()
||
![]() |
Citaat:
althans als het gaat om helemaal nooit stoned worde, hetzou wel zo kunnen zijn dat je gewoon meer kan hebben dan je vrienden of dat ze niet weet wat ze moest voelen het daarom niet voelde, het kan net zo goed iets psychisch zijn.... kijkm aar naar de kwakzalvers in de 17e eeuw, die geneeste ook alleen maar omdat de mensen dachten dat het goede medicijnen waren =] ik denk dat je het gewoon nog eens moet proberen maar dan wat meer ofz... succes en tabbee de Kiko heeft gesproken.....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Mass Effect 2 Alpha_Omega | 36 | 22-02-2010 09:27 | |
Muziek |
Gear: Effecten voor Rhodes? Retinite | 2 | 11-01-2008 12:11 | |
Drugs & Alcohol |
Afweging: effect of randverschijnselen? Type | 7 | 06-07-2005 10:01 | |
De Kantine |
Magische drankjes met permanente effecten Rerisen Phoenix | 30 | 16-01-2004 13:19 | |
Psychologie |
Rebound-Effect 86dagreed | 10 | 27-07-2002 03:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Psychologist Discovers the Effect of Repeating the Word "ALLAH" Mujahid | 42 | 23-05-2002 13:40 |