Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 11:14
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
jaja je kent het wel

je komt op een dag te vroeg thuis van je werk en je treft je partner thuis aan op de bank MET de buurvrouw/man

nou ja goed valt niet meer goed te praten en je tas is al gepakt

wat voor wraakacties neem jij dan op je EX partner

of stel hij heeft je gebruikt ga jij dan ook gelijk met zijn/haar beste vriend/vriendin aanpappen?

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 11:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 11:15
Verwijderd
Ik zou afstand nemen. Geen wraak.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 11:18
DarkPino
DarkPino is offline
is et jou gebeurd dan?
Oud 06-02-2003, 11:23
het dappere meisje
Citaat:
DarkPino schreef:
is et jou gebeurd dan?
mn vriendinnetje

maar we hebben tips nodig

de hufter

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 12:28.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 11:38
Verwijderd
nou ja kijk...wraak nemen lukt alleen als hij nog gevoelens heeft voor dat meisje. Anders doet het hem helemaal nix en staat ze alleen maar zelf voor l*l.

Toen een jongen mij dumpte omdat z'n ex ff met haar vingers knipte van "ik wil je weer" (nadat hij 500x tegen me gezegd had dat hij haar niet meer terugwou), ben ik diezelfde avond voor z'n neus met een ander gaan zoenen.
(Wel een jongen die ik al kende en vanaf die actie heb ik het 5 maanden met 'm gehad.. )..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 11:43
DarkPino
DarkPino is offline
kdenk da je gelijk heb over die gevoelens zeg maar, tenzij je z'n huis in de fik wil steken das wel wraak maa r ik denk een beetje TUH
kdenk dat je het beste gewoon een brief kan sturen met een tekstje van aan et einde ofzo veel plezier met je nieuwste aanwinst, heb je garantie?
ennuh hopen dat die nieuwe meid hem weer dumpt whaha
Oud 06-02-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
DarkPino schreef:

ennuh hopen dat die nieuwe meid hem weer dumpt whaha
Mja idd...als hij nix meer voor haar voelt kan ze alleen nog maar hopen dat z'n nieuwe vriendin hem ook zal bedriegen en dan leedvermaak hebben... dit klinkt wel erg evil
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 12:10
Optima
Optima is offline
nee, met z'n broer
Oud 06-02-2003, 12:14
Pan Am
Pan Am is offline
Ohja...ik zou wraak nemen...en goed ook...weet niet hoe, maar zou echt een goede actie op touw zetten, daar kan ie van op aan
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 12:22
Sithan
Sithan is offline
Kom op je kent zn zwakheden toch...
Gebruik ze tegen hem...

En anders moet je gewoon nog vrolijk bij zn ouders blijven langskomen als die weten wat er gebeurt is, dat zal m aardig wat vervelende momenten bezorgen als t r van alle kanten wordt ingewreven
Oud 06-02-2003, 12:26
DarkPino
DarkPino is offline
je kan et ook anders zien:
hij is gewoon wat voor een ander gaan voelen, daarkan hij toch niks aandoen?
natuurlijk is het lullig dat hij niks heeft verteld maar je kan hem niet kwalijk nemen dat hij iemand anders leuk is gaan vinden....
vind ik hoor
Oud 06-02-2003, 12:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef:
jaja je kent het wel

je komt op een dag te vroeg thuis van je werk en je treft je partner thuis aan op de bank MET de buurvrouw/man

of stel hij heeft je gebruikt ga jij dan ook gelijk met zijn/haar beste vriend/vriendin aanpappen?

Mmmhh waarom wraak??Zo is t leven nou eenmaal denk ik en naja zoals al gezegd wordt hij is blijkbaar meer gaan voelen voor degene waar hij je mee bedrogen heeft en neej ik zal niet drect met een kameraad van um aanpappen...Mar als je echt wrak wil nemen kan je dat wel doen maarjah dat moet je zelluf weten ik zal t niet doen als ik jou was..Hoe mooi de tijd ook met um was...die is nu over....T enige wat je kan doen is dat accepteren...
Oud 06-02-2003, 13:27
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou wel wraak nemen. ik zou echt zn leven tot een hel proberen te maken. bijvoorbeeld: zn mail (laten) hacken, geruchten over hem verspreiden, intieme foto's bewerken en verspreiden, hmz... met zn nieuwe meisje proberen goed om te kunnen gaan en haar aan een ander proberen te koppelen zodat hij weer alleen komt te staan... etc. zijn zoveel dingen, wel veel lage dingen, maar oke. maar hem absoluut nooit te nimmer meer terugnemen.
Oud 06-02-2003, 13:32
DarkPino
DarkPino is offline
waarom?
omdat hij van iemand anders is gaan houden?
Oud 06-02-2003, 13:40
elledc
elledc is offline
Citaat:
******** schreef:
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:15
Verwijderd
Het is wel onwijs erg als het je gebeurt, maar ik denk dat ik niet echt wraak zou (kunnen) nemen...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:16
Rioto
allebei neer schieten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:16
DarkPino
DarkPino is offline
je bedoelt dat jij nog van diegene zou houden?
Oud 06-02-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef:
jaja je kent het wel

Ik zou geen wraak nemen. Ik zou zeker rondlopen met wraakgevoelens, maar wraakacties zou ik niet ondernemen. Ik ga niet omdat iemand mij heeft gebruikt een ander gebruiken! Dan ben ik net zo'n kut als hij!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:19
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ben niet zo voor wraak...Ik zou hem eerder keihard uitlachen want als hij de buurvrouw kiest, heeft hij geen smaak
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:39
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
ik zou wel wraak nemen. ik zou echt zn leven tot een hel proberen te maken. bijvoorbeeld: zn mail (laten) hacken, geruchten over hem verspreiden, intieme foto's bewerken en verspreiden, hmz... met zn nieuwe meisje proberen goed om te kunnen gaan en haar aan een ander proberen te koppelen zodat hij weer alleen komt te staan... etc. zijn zoveel dingen, wel veel lage dingen, maar oke. maar hem absoluut nooit te nimmer meer terugnemen.
Pff dit vind ik wel erg drastisch hoor.. zulke dingen zou ik nooit doen tegen iemand waar ik van hou/gehouden heb..

Ik ben niet zo wraakzuchtig.. ik zie het nut van wraak ook niet. Lekker laten barsten die gozer!
Oud 06-02-2003, 16:41
het dappere meisje
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ik ben niet zo voor wraak...Ik zou hem eerder keihard uitlachen want als hij de buurvrouw kiest, heeft hij geen smaak
haha precies

Oud 06-02-2003, 16:42
het dappere meisje
Citaat:
sas_andrea schreef:
arme sjaak
Oud 06-02-2003, 16:46
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
dat vind ik dus eigenlijk nog lager dan vreemdgaan Ik denk dat je hem erger 'straft' met negeren.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:35
vampire_esje
vampire_esje is offline
een nieuwe vriend en als je je ex ziet, vooral gelukkig kijken en je nieuwe vriendje lekker zoenen! Vooral niet naar hem (je ex) toe gaan....

Als de situatie namelijk zo is van (She meant nothing to me) refererend naar je ex zijn smoesje om je niet kwijt te willen, ga jij in zijn ogen ook vreemd, maar wel legaal.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 15:43
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
DarkPino schreef:
je kan et ook anders zien:
hij is gewoon wat voor een ander gaan voelen, daarkan hij toch niks aandoen?
natuurlijk is het lullig dat hij niks heeft verteld maar je kan hem niet kwalijk nemen dat hij iemand anders leuk is gaan vinden....
vind ik hoor
Dit is een geweldige reactie!
Ik hoop voor je dat je dit nooit zal meemaken, knul!

DarkPino komt het huis binnen en treft zijn vriendin in de huiskamer, met de buurman bovenop haar!
"Wat is dit?" schreeuwt hij, "wat heeft dit te betekenen?"
"je moet niet zo zeuren, schat!" antwoord zijn vriendin rustig,
"Ok, ik ben vergeten te vertellen dat ik verliefd ben geworden op de buurman, maar dit kan je me toch niet kwalijk?!"

nou, ik denk dat je tot moord in staat bent, op zo'n moment!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:26
Verwijderd
mijn wraak?: ik zou niks meer van me laten horen en verder gaan met mijn leven.

oftewel ik zou me niet gaan verlagen tot t niveau van 0, ik pak jou terug om iets wat je mij geflikt hebt, das een beetje kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
ik denk ook niet dat ie jou terug wil als jij zo doet, denk je ook niet?

Maar waarom zo lame doen? wat win je ermee? niks, je wort een stalkende ex je wint er niks mee, maar je kunt een proces aan je broek krijgen, daar ben je vreet mee
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 18:07
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
******** schreef:
Inderdaad. Al die wraakacties hebben toch geen zin. Het lucht misschien eventjes op, maar de pijn zul je toch blijven houden.
Oud 07-02-2003, 18:18
zomer_oud
zomer_oud is offline
Ik ken iemand die na een hele dag schilderen op zijn boot thuis kwam en een dure mecedis op zijn stoep zag staan. Hij naar binnen ziet ie dus dat zijn vrouw 'bezig' is met de man van die mercedis. Hij dus zo kwaat als die was naar zijn eigen auto, pakt daar een rollertje met menie(heel goeie chemische dikke verf) en loopt met zijn rollertje een vol rondje om die mercedis heen.

Om eerlijk te zijn hoop ik dat als mijn meisje vreemt gaat ik ook zo'n actie weet te bedenken.

Verder is die man er natuurlijk niet vrolijker op geworden, maarja ben jij tenminste niet de enigste die droevig is, en ach gedeelde smart is halve smart, of gaat dat hier niet op?

Maarja je ziet maar, verder vind ik stolken en dergelijke wel erg laag.

Groeten zomer

Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 19:30
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
zomer schreef:

Verder is die man er natuurlijk niet vrolijker op geworden, maarja ben jij tenminste niet de enigste die droevig is, en ach gedeelde smart is halve smart, of gaat dat hier niet op?
Jawel. Maar op een andere manier dan jij bedoelt.
Oud 08-02-2003, 03:40
MeCute1983
MeCute1983 is offline
hee dappiej.. je hebt n topic voor me geopend *voelt zich vereerd*

ok, k ben t er mee eens als mensen zeggen dat iemand er niks aan kan doen als je partner verliefd wordt op n ander, maar iemand botweg gebruiken vraagt gewoon om wraak.
Oud 08-02-2003, 07:41
het dappere meisje
Citaat:
MeCute1983 schreef:
hee dappiej.. je hebt n topic voor me geopend *voelt zich vereerd*

ok, k ben t er mee eens als mensen zeggen dat iemand er niks aan kan doen als je partner verliefd wordt op n ander, maar iemand botweg gebruiken vraagt gewoon om wraak.
ja je geeft me inspiratie!! dat weet je toch

maar inderdaad hij moet hier natuurlijk niet LEVEND onderuit kunnen komen !!!!

Oud 08-02-2003, 09:45
Justice
Justice is offline
Ik zou gewoon zeggen:

Opzouten... Vreemdgaan is een teken van onvrede in de relatie, en dat is al niet meer het "prille" begin van het stuklopen ervan.

Vreemdgaan = Niet te vergeven...
Oud 08-02-2003, 13:47
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Unique schreef:
Pff dit vind ik wel erg drastisch hoor.. zulke dingen zou ik nooit doen tegen iemand waar ik van hou/gehouden heb..

Ik ben niet zo wraakzuchtig.. ik zie het nut van wraak ook niet. Lekker laten barsten die gozer!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:44
Verwijderd
De beste wraak is nog altijd de lichamelijke pijn. (6)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:57
het dappere meisje
Citaat:
nare man schreef:
De beste wraak is nog altijd de lichamelijke pijn. (6)
kun je daar voorbeelden van geven
Reageren

Regels voor berichten