Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou wel wraak nemen. ik zou echt zn leven tot een hel proberen te maken. bijvoorbeeld: zn mail (laten) hacken, geruchten over hem verspreiden, intieme foto's bewerken en verspreiden, hmz... met zn nieuwe meisje proberen goed om te kunnen gaan en haar aan een ander proberen te koppelen zodat hij weer alleen komt te staan... etc. zijn zoveel dingen, wel veel lage dingen, maar oke. maar hem absoluut nooit te nimmer meer terugnemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet zo wraakzuchtig.. ik zie het nut van wraak ook niet. Lekker laten barsten die gozer!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
een nieuwe vriend en als je je ex ziet, vooral gelukkig kijken en je nieuwe vriendje lekker zoenen! Vooral niet naar hem (je ex) toe gaan....
Als de situatie namelijk zo is van (She meant nothing to me) refererend naar je ex zijn smoesje om je niet kwijt te willen, ga jij in zijn ogen ook vreemd, maar wel legaal..... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop voor je dat je dit nooit zal meemaken, knul! ![]() DarkPino komt het huis binnen en treft zijn vriendin in de huiskamer, met de buurman bovenop haar! "Wat is dit?" schreeuwt hij, "wat heeft dit te betekenen?" "je moet niet zo zeuren, schat!" antwoord zijn vriendin rustig, "Ok, ik ben vergeten te vertellen dat ik verliefd ben geworden op de buurman, maar dit kan je me toch niet kwalijk?!" nou, ik denk dat je tot moord in staat bent, op zo'n moment! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom zo lame doen? wat win je ermee? niks, je wort een stalkende ex je wint er niks mee, maar je kunt een proces aan je broek krijgen, daar ben je vreet mee ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ken iemand die na een hele dag schilderen op zijn boot thuis kwam en een dure mecedis op zijn stoep zag staan. Hij naar binnen ziet ie dus dat zijn vrouw 'bezig' is met de man van die mercedis. Hij dus zo kwaat als die was naar zijn eigen auto, pakt daar een rollertje met menie(heel goeie chemische dikke verf) en loopt met zijn rollertje een vol rondje om die mercedis heen.
Om eerlijk te zijn hoop ik dat als mijn meisje vreemt gaat ik ook zo'n actie weet te bedenken. Verder is die man er natuurlijk niet vrolijker op geworden, maarja ben jij tenminste niet de enigste die droevig is, en ach gedeelde smart is halve smart, of gaat dat hier niet op? Maarja je ziet maar, verder vind ik stolken en dergelijke wel erg laag. Groeten zomer Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 18:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hee dappiej.. je hebt n topic voor me geopend *voelt zich vereerd*
ok, k ben t er mee eens als mensen zeggen dat iemand er niks aan kan doen als je partner verliefd wordt op n ander, maar iemand botweg gebruiken vraagt gewoon om wraak. ![]()
||
Citaat:
![]() maar inderdaad hij moet hier natuurlijk niet LEVEND onderuit kunnen komen !!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|