Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Naar mijn gevoel probeer je een delicate situatie weer te geven met dit gedicht, maar dat lukt je niet, met dit gedicht.
Ik vind dit omdat je bewoordingen te alledaags zijn, te simpel,.. Bij het lezen van het gedicht had ik het gevoel al te gaan weten wat er ging komen. Een voorbeeld van dit alledaagse in je gedicht is de eerste strofe: een gebroken hart, mooie stem, pijn, tranen van pijn.. Dit zijn dingen die ik tevaak teruglees in gedichten en die deze minder maken. Je kan eens proberen deze dingen anders te omschrijven, ga wat denkwerk niet uit de weg, laat een andere woordenschat toe.. Er zijn zoveel mooie manieren om pijn te omschrijven en toch de ernst te behouden. Net zoals leonoor al zei, je eindigt een beetje zwak. In het einde vind ik niet dat er persé een boodschap moet zetten. Anders lijkt het mij persoonlijk zo'n gedicht dat als campagne wordt gebruikt ofzo.. Neen, ik zou eerder gaan voor een krachtige samenvatting van haar gevoel. Stel ze is gebruikt en misbruikt, en hij verlaat haar.. zij blijft achter, zij... ga eerder die richting uit en het maakt het al sterker (denk ik) Verder wil ik niet alleen negatief zijn hoor! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Van de vlam en de regen. Verwijderd | 9 | 10-07-2004 11:40 | |
Liefde & Relatie |
goede vriend verliefd op me sunnevot | 12 | 04-03-2004 20:05 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
anorexia/bolumia?! meissie | 44 | 03-03-2003 18:06 |