Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 13:49
elledc
elledc is offline
Hallo iedereen!

Graag had ik geweten of iemand interesse heeft in mijn hond. Ik ga namelijk dit jaar alleen gaan wonen en ten grootste spijt mag mijn hond niet mee. Plus het is moeilijk om mijn studies te combineren met het bezig zijn en liefde geven aan een hond.

Ik heb hem vorig jaar als puppy gevonden op reis op straat, ik kon hem niet laten liggen, mijn liefde voor honden is groot. Hij mocht mee in het vliegtuig en dus heb ik hem grootgebracht. Nu is hij ongeveer 7-8 maanden jong en hij is uitstekend gezond, ook heeft hij de nodige inenting/vaccinatie voor dit jaar gekregen.

Zijn naam is Achilles, een Griekse hond, het is eer reutje, een bastaard. Waarschijnlijk een mengeling tussen een mechelse schaper en een labrador, maar daar ben ik niet zeker van.

Hij is vrij speels en soms wel heel wild, hij moet wel nodig getemd worden. Hoewel ik hem vrij laat lopen in het park en hij bij me blijft, toch heeft hij soms zijn wilde kuren, uiteraard het is een mannetje.

Ik vind het jammer dat ikzelf hem niet meer kan opvoeden, ik hou veel van hem maar helaas ontbreekt de tijd ermee bezig te zijn. Ik zoek dus een hondenliefhebber enerzijds en anderzijds iemand die de tijd heeft ermee bezig te zijn en ook de nodige ruimte, want het is een dier dat liever in een grote tuin loopt dan in een kleine kamer opgesloten zit.

Ik voeg er een foto bij (dit is enkele maanden geleden genomen, nu heeft hij een middelmate grootte en zal nog eenbeetje groeien), en indien je interesse hebt of vragen kan je me mailen: emmanuelledecordier@yahoo.com

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 12:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 14:13
C'est moi
C'est moi is offline
hoe groot word ie? en per wanneer?

groetjes chretienne
Oud 24-01-2003, 15:38
elledc
elledc is offline
De foto doet het niet meer

@ chretienne: Hij zal nog groeien, hij wordt zo groot als een labrador maar dat is niet zeker aangezien zelfs de dierenarts eraan twijfelt welk mengeling van ras het is.

@ bijnaampje: Het is wel lief van je, en dat is wat ik zoek, iemand die graag honden heeft maar anderzijds is het nog beter als je zelf al een hond hebt, dan kunnen ze vriendjes worden. Mijn hond is nogal sociaal op dat vlak en zou denk ik wel beter zijn voor hem een vriendje te hebben ofzo. Maar helaas ga ik hem binnen een jaar niet meer kunnen terugnemen, dan is hij ook zo gewend aan zijn omgeving.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 17:22
C'est moi
C'est moi is offline
ik ga nml per 1 juli samen wnen en zoek een lief klein hondje.

chretienne
Oud 25-01-2003, 11:04
elledc
elledc is offline
Ik zoek dus iemand die mijn hond permanent wil houden (ik denk ook dat dat het best is voor hem, dat hij vanaf nu gewend geraakt aan 1 baasje) omdat ik namelijk weinig tijd heb en in de toekomst ook. Plus het feit dat ik in een appartement ga wonen en het vrij klein is en hij dus meer een natuurhond is.
Chretienne, hij is niet klein hoor, hij wordt zo groot als een labrador. Hij is ook nog jong dus er valt nog het een en het ander aan te leren. Zitten en bij me blijven wandelen doet hij dus wel al. Hij weet ook dat hij niet binnen mag plassen, hoewel het soms wel eens gebeurt als hij de hele nacht binnen heeft geslapen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:04
C'est moi
C'est moi is offline
nou ik heb ook een appartement dus als hij zo groot als een labrador word is het niks voor mij sorry.

groetjews chretienne
Oud 26-01-2003, 11:03
elledc
elledc is offline
Interessant
Het zit wel zo dat Achilles een mannetje is en daarbij nog jong en zeer speels (hij is het wel gewoon om alleen te blijven in de garage) dus dat zou eventueel wel problemen kunnen zorgen met het teefje dat jij hebt, tenzij hij gesterilliseerd wordt.
Ik zou je moeder kunnen geruststellen dat ik hem terugneem binnen een of twee jaar, misschien is dat tegen dan ook werkelijk mogelijk moest het voor jou een probleem zijn, het is ook leuk om mijn hond te zien opgroeien.
Ik zou hem binnen een maand of twee moeten weggeven, dus je hebt nog even de tijd om erover na te denken.
Ik woon in België, niet zo ver van de grens.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:02
elledc
elledc is offline
Er is geen haast bij hoor, vraag het eens op een goed moment aan je ouders Ook ben ik nog enkele mensen aan het contacteren uit mijn omgeving die geinteresseerd zijn zodanig dat ik mijn hond nog regelmatig kan zien want nabij Amsterdam is direct een eindje. Maar ik denk niet dat het makkelijk is want velen hebben geen tijd voor een hond. Er is wel één iemand geinteresseerd en die heeft ook een grote tuin, maar het is even afwachten.
Indien je mijn hond kan hebben, kan ik eventueel ook een eindje reizen naar jou toe, zodanig dat je niet te ver moet gaan, maar dat zien we wel nog wanneer ik meer zekerheid heb, tenslotte er is geen haast bij.
Mijn msn is gecrasht maar ik hou je nog op de hoogte, anders via e-mail.
Greetz M.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:55
TeSs@1986
TeSs@1986 is offline
Ik kan hem echt niet hebben hoor, maar je gaat hem toch niet af laten maken he. ooow dat zou ik vreselijk vinden. Wat erg dat ie weg moet. Heb je hem al in de krant gezet ofzo. Of op internet bij speciale sites hier voor. Please zorg er wel voor dat ie een goed baasje krijgt

Succes!!!

Groetjes Tessa
Oud 29-01-2003, 18:58
Verwijderd
wat een geweldig lief beestje 'k zou hem niet kunnen nemen want wij hebben al een golden retriever.. maar 'k vind die van jou echt lief verdient een heel lief baasje.. jammer dat je hem niet zelf kunt houden!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:47
elledc
elledc is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
wat een geweldig lief beestje 'k zou hem niet kunnen nemen want wij hebben al een golden retriever.. maar 'k vind die van jou echt lief verdient een heel lief baasje.. jammer dat je hem niet zelf kunt houden!
Ja vind ik ook
hoe langer ik hem heb hoe minder ik hem wil afstaan. Je geraakt verdomd gehecht aan zo'n beestje
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:49
elledc
elledc is offline
Bijnaampje, je reacties zijn verdwenen?
Ik hou Achilles alvast nog enkele maanden, maar ik hou je nog op de hoogte.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 02:10
Iwein
Iwein is offline
mn zusje (hester - nogWATJUH - bijnaampje), denk ik account laten wissen hier op s.com, omdat ze niet wou dat ik dingen ging lezen denk ik....zal hier vastn og wel een keer posten
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 10:56
elledc
elledc is offline
Citaat:
iwein schreef:
mn zusje (hester - nogWATJUH - bijnaampje), denk ik account laten wissen hier op s.com, omdat ze niet wou dat ik dingen ging lezen denk ik....zal hier vastn og wel een keer posten
ok
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:26
Fantôme
Fantôme is offline
ahhhh, wat een liefie... Ik kan alleen geen hond hebben, mn broertje en pa zijn zwaar allergisch.... Ik hoop echt dat je snel een goed baasje voor hem vond!
suc-9 ermeej
xxxxx
Oud 08-02-2003, 20:12
japannertje
japannertje is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Hallo iedereen!

Graag had ik geweten of iemand interesse heeft in mijn hond. Ik ga namelijk dit jaar alleen gaan wonen en ten grootste spijt mag mijn hond niet mee. Plus het is moeilijk om mijn studies te combineren met het bezig zijn en liefde geven aan een hond.

Ik heb hem vorig jaar als puppy gevonden op reis op straat, ik kon hem niet laten liggen, mijn liefde voor honden is groot. Hij mocht mee in het vliegtuig en dus heb ik hem grootgebracht. Nu is hij ongeveer 7-8 maanden jong en hij is uitstekend gezond, ook heeft hij de nodige inenting/vaccinatie voor dit jaar gekregen.

Zijn naam is Achilles, een Griekse hond, het is eer reutje, een bastaard. Waarschijnlijk een mengeling tussen een mechelse schaper en een labrador, maar daar ben ik niet zeker van.

Hij is vrij speels en soms wel heel wild, hij moet wel nodig getemd worden. Hoewel ik hem vrij laat lopen in het park en hij bij me blijft, toch heeft hij soms zijn wilde kuren, uiteraard het is een mannetje.

Ik vind het jammer dat ikzelf hem niet meer kan opvoeden, ik hou veel van hem maar helaas ontbreekt de tijd ermee bezig te zijn. Ik zoek dus een hondenliefhebber enerzijds en anderzijds iemand die de tijd heeft ermee bezig te zijn en ook de nodige ruimte, want het is een dier dat liever in een grote tuin loopt dan in een kleine kamer opgesloten zit.

Ik voeg er een foto bij (dit is enkele maanden geleden genomen, nu heeft hij een middelmate grootte en zal nog eenbeetje groeien), en indien je interesse hebt of vragen kan je me mailen: emmanuelledecordier@yahoo.com

is jouw hond in voor anaalsex? dan wil ik m wel overwegen

Oud 10-02-2003, 10:40
elledc
elledc is offline
Citaat:
is jouw hond in voor anaalsex? dan wil ik m wel overwegen
go to hell!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten