![]() |
|
![]() |
Hallo iedereen!
Graag had ik geweten of iemand interesse heeft in mijn hond. Ik ga namelijk dit jaar alleen gaan wonen en ten grootste spijt mag mijn hond niet mee. Plus het is moeilijk om mijn studies te combineren met het bezig zijn en liefde geven aan een hond. Ik heb hem vorig jaar als puppy gevonden op reis op straat, ik kon hem niet laten liggen, mijn liefde voor honden is groot. Hij mocht mee in het vliegtuig en dus heb ik hem grootgebracht. Nu is hij ongeveer 7-8 maanden jong en hij is uitstekend gezond, ook heeft hij de nodige inenting/vaccinatie voor dit jaar gekregen. Zijn naam is Achilles, een Griekse hond, het is eer reutje, een bastaard. Waarschijnlijk een mengeling tussen een mechelse schaper en een labrador, maar daar ben ik niet zeker van. Hij is vrij speels en soms wel heel wild, hij moet wel nodig getemd worden. Hoewel ik hem vrij laat lopen in het park en hij bij me blijft, toch heeft hij soms zijn wilde kuren, uiteraard het is een mannetje. Ik vind het jammer dat ikzelf hem niet meer kan opvoeden, ik hou veel van hem maar helaas ontbreekt de tijd ermee bezig te zijn. Ik zoek dus een hondenliefhebber enerzijds en anderzijds iemand die de tijd heeft ermee bezig te zijn en ook de nodige ruimte, want het is een dier dat liever in een grote tuin loopt dan in een kleine kamer opgesloten zit. Ik voeg er een foto bij (dit is enkele maanden geleden genomen, nu heeft hij een middelmate grootte en zal nog eenbeetje groeien), en indien je interesse hebt of vragen kan je me mailen: emmanuelledecordier@yahoo.com Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 12:34. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
|