Advertentie | |
|
![]() |
|
thuisgebracht door de politie omdat ik op een schoolpijn lag te slapen omdat ik zo zat was (gelukkig geleerd hoe ik me een beetje kan inhouden)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb namelijk een tijdje lang elke week een fles martini opdronken alleen ik ging niet blowen maar ja, je liegt natuurlijk niet maar het lijkt mij alleen een beetje weinig, pure vodka oke maar port? |
![]() |
|
![]() |
pure ether, het beste wat er is, kent iemand de film fear and loathing in las vegas? die film is echt een must als je wilt gaan kijken welke drugs je wilt gaan gebruiken, als je toch al stoned bent is ie helmaal koel, gelukkig zit er gewoon geen verhaal in de film dus hij is makkelijk te begrijpen, met ether werken je hersenen en ruggegraat niet meer fatsoenlijk samen, je kunt zelfs achteruit gaan lopen terwijl je vooruit wilt, het ergst is dat je jezelf ziet doen in die verschrikkelijk vette toestand, try it and you'll see for yourself, dat was in ieder geval mijn leukste ervaring
||
Citaat:
![]() http://www.serviceapotheek.nl/lemma/28009226.htm Ik heb er nix aan over gehouden of zo, als je dat bedoelt, alleen werd toen wel ontdekt dat ik suikerziekte had, wat ik al een aantal maanden bleek te hebben. Dat verklaart ook waarom ik bij 1 fles port al zo ernstig er aan toe was, plus dat ik nog niet zo'n ervaren drinker was.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() toen we een jaar of 16/17 waren, altijd flesjes martini halen. hoogtepunt van die periode was wel toen een vriend van me 1 3/4 fles op had in de bus naar spanje ![]() al was ik er zelf nooit zo goed in, krijg nog steeds kotsneigingen als ik die rommel ruik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*herinnert zich een aantal incidenten* ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
en volgens mij beschrijf je alleen wat er in die film gebeurt met die kerel die ether opheeft.... vooralsnog.. k geloof je niet
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het grofste was toen bij een party een gast die ik kende werd afgevoerd met een ambulance (ghb, speed, alcohol) [afradertje]
|
blowen: erachter komen dat als ik stoned niet moet gaan drinken
(in me prullenbakje gekotst.... s'ochtends gezellig een knoopje in de vuilniszak en huppelend naar de container ![]() paddo's: ehm...samen met een vriendin voor het winkelen paddo's vreten..tja al me geld opgemaakt aan de meest belachelijk rommel, 3 winkels uitgekickt...rare dingen gewoon ![]() pillen: ehm een mislukte ontmaagding ![]() en van alle andere rotzooi heb ik nooit echt wat grofs meegemaakt trouwens ik blow alleen nog ik vond toen dat ik alles uit moest proberen ![]()
Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 21:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bestaat dat ether (als in: drugs) echt? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
sos en een paar pirky's alcohol speed ghb lsd ketamine en dat soort dingen en je weet wat er gebeurd. (of juist niet
![]() Maar de volgende dag whoa je gaat weinig eten (ook flauwvallen en dat soort dingen) en ik persoonlijk word echt zwaar sjagereinig.en heb dan meestal ook niks te vertellen. en tegen dit help water of paracetamol niet echt.. maar ja probeer te stoppen gaat tot nu toe wel goed. bij deze ff een vraag wie van jullie die ook deze shit doet (deed) probeerd ook te stoppe.. in het begin is het leuk maar de volgende dag haat je het.tot het weer weekend is en dan gaat het weer opnieuw.
|
vriend van me had'n keer een bad trip, kwart liter pure wodka + 6 joints vielen een beetje verkeerd, hij keek toen naar de muur en raakte totaal in paniek, dacht dat vliegende bakstenen hem achtervolgden
kwas toen nog niet stoned, maar we hebben'm met 3 man vast moeten houden omdat hij door't dolle heen was |
![]() |
|
én een keer een fles fiero + een fles calumba + 1½ liter bier + wat wodka, ik liep even naar beneden, ging weer naar boven, deed m'n deur dicht en struikelde over een schoen die in de weg lag. Paar uur later word ik wakker in een plas kots en ik voel me nog steeds klote, ik ga op bed liggen en de volgende ochtend besef ik dat ik een hele lading kots op m'n nieuwe vloerkleed heb liggen, dus met kater en al moest ik poetsen, die vlek was daarna nog een maand lang zichtbaar
hoewel mijn ouders daar niets van gemerkt hebben ![]() |
![]() |
|
1 keer heel erg zat geworden, 5 bier, 5 breezer, fles wijn, boswandeling en daarna n halve fles oranjebitter.
Als n slang naar mn bed toegekronkeld, en volgende dag waren al mn toenmalige vrienden anat zeiken dak nie genoeg meehielp met opruimen.... haha.... Wel bijna n half jaar last van mn maag gehad in t opzicht dat ik telkens als t warm of benauwd werd ik kotsmisselijk werd. Dat was al eigenlijk. Ben nog es bad gegaan op paddoos maar staat elders al beschreven d8 ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me dit weekend een coma ingezopen.
Ik was toen ik op stoind zaterdag meteen gaan doorzuipen en vanaf 4 uur 's middags ook gaan blowen. Zo'n 6 liter bier en een joint of 6 later op de verjaardag van een meisje dat ik ken viel ik in slaap, dacht men, maar ik was niet meer wakker te krijgen(dit heb ik al vaker gehad) . Haar ouders mijn ouders gebeld en ik opgehaald. Toen door naar het ziekenhuis waar ik een alcohol promilage van 2,15 had(ongeveer dodelijk) Zo'n vijf uur na dat ik was out gegaan werd ik wakker met een infuus in me arm en aan de hartbewaking aangesloten. Was bijna de pijp uit geweest. Was ik een half uur later wakker geworden dan had ik op de intencive care gelegen zo slecht zag het er voor me uit! Ben me echt kapot geschrokken. Dus voortaan maar wat meer blowen en minder zuipen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ging met school naar Parijs. Ik en een vriendin van mij hadden ons helemaal gaar gerookt en daarna zijn we gaan drinken, wat geen goed plan was.
- 4 fatsoendelijke joints per persoon' - 1 fles passoa per persoon - 3 van die mega glazen bier per persoon - 3 whiskys per persoon Resultaat: Ik wou de bus in stappen op de terug weg maar ik viel er weer uit. Toen wou ik op mijn stoel gaan zitte, lag ik languit in de bus. Resultaat daarvan : Week lang elke dag nablijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|