Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 15:38
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
(c) Partyflock

Ikkuh eigenlijk weinig doordat ik alleen bier en wiet gebruik en jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 15:51
Verwijderd
van wat ik heb gehad (N2O, ephedra, wiet enzow, paddo's en salvia)

was salvia echt wel het grofste... dat niet meer... veel zweten... en vaaghe trip...

(btw, nice avatar )
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:30
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ligt er aan wat je onder grof verstaan. in ieder geval op dit moment echt geen zin die verhalen weer op te gaan ratelen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:32
angel_girl
angel_girl is offline
Ik ging een keertje trippen door wiet.
Weet, het klinkt raar.
Maar het is waar,.
Oud 12-01-2003, 17:25
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
T gaat bovenal om het verhaal er om heen, vertel dat er dus ook bij!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:59
BlackMystery
BlackMystery is offline
voor 15 euro aan weed met volgens mij lsd op en dan nog halve fles wodka orange,
ik zag toen dingen die niet normaal waren
da was in een periode dat ik eigenlijk pas begon te smoren
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 01:55
Apeklit
Apeklit is offline
Wat voor groentje bedenkt nou zo een vraag.
Oud 18-01-2003, 10:44
Mafheid
Mafheid is offline
In t ziekenhuis beland vanwege alcohol vergiftiging.
Lang geleden, toen ik nog niet zo'n ervaren drinker en drugs gebruiker was, ging ik voor t eerst indrinken met een zooi vrienden die daar al vaker aan deden. Iedereen aan een fles drank, voornamelijk Canei, maar ik kocht Port, want dat was t enige wat ik lekker dacht te vinden. Dronk de fles in aanzienlijk korte tijd in mn eentje op. Daarna nog een joint opgestoken, en verder heb ik alleen nog een paar fragmentarische herinneringen.
Uiteindelijk kwam mn vader me ophalen van t plaatselijke jongerencentrum waar ik inmiddels uitgekickt was, ik alles al onder had gekotst en gepist en niet meer in staat was te lopen. Zonder mn vrienden had ik dit nooit geweten.
Thuis lag ik roerloos op de grond, ouders de dokter gebeld en die adviseerde maar een abulance te laten komen.
In de ambulance werden er een paar vragen aan me gesteld door een verpleger of zo (wat ik op had, waar ik geweest was en zo), en kon deze wonderbaarlijk genoeg nog beantwoorden. Schijnt later op tv te zijn geweest bij de regionale zender (ja, echt) bij n programma genaamd "mee met de abulance" of zo.
In t ziekenhuis begon mn bewustzijn weer wat op te klaren, en ik werd helemaal lek geprikt. Moest alles uitkotsen, werd aan t infuus en zelfs een hartmeter gelegd en bleef er de hele nacht.
In de ochtend mocht ik weer naar huis.

Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:49
Mindfields
Mindfields is offline
Niet zo heel veel speciaals.

Door drank: ik was met 3 vrienden nar Di-rect in de Willemeen geweest. Had 5 breezers op en 5 biertjes ofzo, niet echt heel veel. Mijn vader bracht mijn vriend naar huis en hij heeft nogal een voorliefde voor 220 km p uur te rijden. Dus ik werd opeens heel misselijk in de auto, ben effe met mijn vriend meegegaan, en heb zijn tuinpad ondergekotst, terwijl de wc ietstjes verder op was. Eenmaal thuis heb ik de grond in mijn kamer ondergekotst, opgeruimd en gaan slapen. De volgende ochtend werd ik wakker met heel veel honger

Door wiet: nooit slecht van geworden.

Door hasj: Schooldagje, had bijna niks gegeten. Het was de eerste keer dat ik hasj rookt en heb iets van 7 a 8 joints gerookt. Nadat mijn vrienden naar huis waren gegaan ben ik nog even naar de Coop geweest. Ik stond een zak chips af te rekenen en de kassa was kapot, het schoot allemaal maar niet op. En ik werd steeds beroerder. Stond half zwetend te hijgen en ben effe naar buiten gegaan, in elkaar gezakt en een kwartier buiten gelegen...
Oud 18-01-2003, 13:00
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Parallel schreef:

Door drank: ik was met 3 vrienden nar Di-rect in de Willemeen geweest. Had 5 breezers op en 5 biertjes ofzo, niet echt heel veel. Mijn vader bracht mijn vriend naar huis en hij heeft nogal een voorliefde voor 220 km p uur te rijden. Dus ik werd opeens heel misselijk in de auto, ben effe met mijn vriend meegegaan, en heb zijn tuinpad ondergekotst, terwijl de wc ietstjes verder op was. Eenmaal thuis heb ik de grond in mijn kamer ondergekotst, opgeruimd en gaan slapen. De volgende ochtend werd ik wakker met heel veel honger

Door wiet: nooit slecht van geworden.

Door hasj: Schooldagje, had bijna niks gegeten. Het was de eerste keer dat ik hasj rookt en heb iets van 7 a 8 joints gerookt. Nadat mijn vrienden naar huis waren gegaan ben ik nog even naar de Coop geweest. Ik stond een zak chips af te rekenen en de kassa was kapot, het schoot allemaal maar niet op. En ik werd steeds beroerder. Stond half zwetend te hijgen en ben effe naar buiten gegaan, in elkaar gezakt en een kwartier buiten gelegen...
een vriend van mij dacht in t begin dat hasj een mindere werking zou hebben, dus hij vlink hasj roken en toen getrekt in de shop
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 13:50
Verwijderd
paranoia aanval van wiet

dat waren nog in me begin-smook dagen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:46
Warsocket
Warsocket is offline
thuisgebracht door de politie omdat ik op een schoolpijn lag te slapen omdat ik zo zat was (gelukkig geleerd hoe ik me een beetje kan inhouden)
Oud 19-01-2003, 10:36
CokemanLalalala
vreselijk veel zuipen en dingen nemen enzo
you win some, you lose some
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:42
apekop123
apekop123 is offline
Op een bruggetje wakker worden nadat je superveel hebt gezopen. Of jezelf onderkotsen

Maja ik drink nu veel minder (ik blow liever )
Oud 21-01-2003, 19:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
voor 15 euro aan weed met volgens mij lsd op en dan nog halve fles wodka orange,
-----> onzin
Oud 21-01-2003, 19:24
Blenderhead
Blenderhead is offline
ehm....6 trippende mensen waarvan er 4 fout gingen... incl. ik....

das minder..

en verder the usual.. alcoholvergiftingen enzo....
Oud 22-01-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef:
In t ziekenhuis beland vanwege alcohol vergiftiging.
Lang geleden, toen ik nog niet zo'n ervaren drinker en drugs gebruiker was, ging ik voor t eerst indrinken met een zooi vrienden die daar al vaker aan deden. Iedereen aan een fles drank, voornamelijk Canei, maar ik kocht Port, want dat was t enige wat ik lekker dacht te vinden. Dronk de fles in aanzienlijk korte tijd in mn eentje op. Daarna nog een joint opgestoken, en verder heb ik alleen nog een paar fragmentarische herinneringen.
Uiteindelijk kwam mn vader me ophalen van t plaatselijke jongerencentrum waar ik inmiddels uitgekickt was, ik alles al onder had gekotst en gepist en niet meer in staat was te lopen. Zonder mn vrienden had ik dit nooit geweten.
Thuis lag ik roerloos op de grond, ouders de dokter gebeld en die adviseerde maar een abulance te laten komen.
In de ambulance werden er een paar vragen aan me gesteld door een verpleger of zo (wat ik op had, waar ik geweest was en zo), en kon deze wonderbaarlijk genoeg nog beantwoorden. Schijnt later op tv te zijn geweest bij de regionale zender (ja, echt) bij n programma genaamd "mee met de abulance" of zo.
In t ziekenhuis begon mn bewustzijn weer wat op te klaren, en ik werd helemaal lek geprikt. Moest alles uitkotsen, werd aan t infuus en zelfs een hartmeter gelegd en bleef er de hele nacht.
In de ochtend mocht ik weer naar huis.
Kreeg je hierdoor echt een alcohol vergiftiging van?
Ik heb namelijk een tijdje lang elke week een fles martini opdronken alleen ik ging niet blowen maar ja, je liegt natuurlijk niet maar het lijkt mij alleen een beetje weinig, pure vodka oke maar port?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 11:09
vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef:
ehm....6 trippende mensen waarvan er 4 fout gingen... incl. ik....

das minder..

en verder the usual.. alcoholvergiftingen enzo....
ja, dat.

Geen alcohol vergiftigingen trouwens, ik.
Oud 22-01-2003, 13:26
ApocAngelslayer
ApocAngelslayer is offline
pure ether, het beste wat er is, kent iemand de film fear and loathing in las vegas? die film is echt een must als je wilt gaan kijken welke drugs je wilt gaan gebruiken, als je toch al stoned bent is ie helmaal koel, gelukkig zit er gewoon geen verhaal in de film dus hij is makkelijk te begrijpen, met ether werken je hersenen en ruggegraat niet meer fatsoenlijk samen, je kunt zelfs achteruit gaan lopen terwijl je vooruit wilt, het ergst is dat je jezelf ziet doen in die verschrikkelijk vette toestand, try it and you'll see for yourself, dat was in ieder geval mijn leukste ervaring
Oud 22-01-2003, 14:24
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ik heb namelijk een tijdje lang elke week een fles martini opdronken alleen ik ging niet blowen maar ja, je liegt natuurlijk niet maar het lijkt mij alleen een beetje weinig, pure vodka oke maar port?
De definitie van alcoholvergiftiging is mij lange tijd nogal onduidelijk geweest, maar je loopt al alcohol vergiftiging bij de eerste verschijnselen die optreden als je iets met alcohol op hebt :
http://www.serviceapotheek.nl/lemma/28009226.htm

Ik heb er nix aan over gehouden of zo, als je dat bedoelt, alleen werd toen wel ontdekt dat ik suikerziekte had, wat ik al een aantal maanden bleek te hebben. Dat verklaart ook waarom ik bij 1 fles port al zo ernstig er aan toe was, plus dat ik nog niet zo'n ervaren drinker was..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:29
CokemanLalalala
Citaat:
Syphon schreef:

Ik heb namelijk een tijdje lang elke week een fles martini opdronken
oude jeugdherinneringen... martini hooligans
toen we een jaar of 16/17 waren, altijd flesjes martini halen. hoogtepunt van die periode was wel toen een vriend van me 1 3/4 fles op had in de bus naar spanje
al was ik er zelf nooit zo goed in, krijg nog steeds kotsneigingen als ik die rommel ruik
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
oude jeugdherinneringen... martini hooligans
toen we een jaar of 16/17 waren, altijd flesjes martini halen. hoogtepunt van die periode was wel toen een vriend van me 1 3/4 fles op had in de bus naar spanje
al was ik er zelf nooit zo goed in, krijg nog steeds kotsneigingen als ik die rommel ruik
Ja nu vind ik het ook vies ruiken maar het was leuk voor even
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:44
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
birthmark schreef:
the usual.. alcoholvergiftingen enzo....
hehe
Oud 22-01-2003, 22:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Parallel schreef:

dit soort gebeurtenissen kan ik nog niet op 3 handen tellen...
Oud 22-01-2003, 22:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Syphon schreef:
mjah... icm met blowen kan het bij sommige mensen flink fout gaan

*herinnert zich een aantal incidenten*
Oud 22-01-2003, 23:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ApocAngelslayer schreef:
pure ether, het beste wat er is, kent iemand de film fear and loathing in las vegas? die film is echt een must als je wilt gaan kijken welke drugs je wilt gaan gebruiken, als je toch al stoned bent is ie helmaal koel, gelukkig zit er gewoon geen verhaal in de film dus hij is makkelijk te begrijpen, met ether werken je hersenen en ruggegraat niet meer fatsoenlijk samen, je kunt zelfs achteruit gaan lopen terwijl je vooruit wilt, het ergst is dat je jezelf ziet doen in die verschrikkelijk vette toestand, try it and you'll see for yourself, dat was in ieder geval mijn leukste ervaring
ik denk niet dat ik je serieus ga nemen maar als je op je 15e al met ether bezig bent mag je best wat minderen.
en volgens mij beschrijf je alleen wat er in die film gebeurt met die kerel die ether opheeft....

vooralsnog.. k geloof je niet
Oud 23-01-2003, 10:08
ApocAngelslayer
ApocAngelslayer is offline
Citaat:
birthmark schreef:
ik denk niet dat ik je serieus ga nemen maar als je op je 15e al met ether bezig bent mag je best wat minderen.
en volgens mij beschrijf je alleen wat er in die film gebeurt met die kerel die ether opheeft....

vooralsnog.. k geloof je niet
't spijt me m'n woord keuze was niet optimaal, maar je hebt gelijk,ik heb ook nog nooit ether gehad al lijkt me dat wel super kikke, het ging meer over dat het in de film zo vet was, dat dat mijn vetste trip ooit zou zijn(denk ik vooralsnog)
Oud 23-01-2003, 10:44
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
belgie zeker... smoren

Het grofste was toen bij een party een gast die ik kende werd afgevoerd met een ambulance (ghb, speed, alcohol) [afradertje]
Oud 26-01-2003, 21:22
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
blowen: erachter komen dat als ik stoned niet moet gaan drinken
(in me prullenbakje gekotst.... s'ochtends gezellig een knoopje in de vuilniszak en huppelend naar de container )

paddo's: ehm...samen met een vriendin voor het winkelen paddo's vreten..tja al me geld opgemaakt aan de meest belachelijk rommel, 3 winkels uitgekickt...rare dingen gewoon *zover dit grof is*

pillen: ehm een mislukte ontmaagding ( en nee...daar ga ik verder niet op in) maar die pil was de eerste ...en gelijk de laatste

en van alle andere rotzooi heb ik nooit echt wat grofs meegemaakt trouwens ik blow alleen nog ik vond toen dat ik alles uit moest proberen ...ben wel een beetje van dat idee af

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 11:30
Verwijderd
Citaat:
ApocAngelslayer schreef:
Geweldige film

Bestaat dat ether (als in: drugs) echt?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 10:15
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
eXo schreef:
Geweldige film

op de mavo moesten we er fruitvliegjes mee verdoven, dus ik denk wel dat het effectief is , lijkt me BTW zoals die gast in de film het beschrijft ook een echt afradertje, heldere geest, wankelend onstabiel lichaam.
Oud 29-01-2003, 17:31
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
bad trip van de paddo's:

kwam er op neer dat ik mezelf dood zag aan en begraven zag worden..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 10:11
matthieumatti
matthieumatti is offline
sos en een paar pirky's alcohol speed ghb lsd ketamine en dat soort dingen en je weet wat er gebeurd. (of juist niet )
Maar de volgende dag whoa je gaat weinig eten (ook flauwvallen en dat soort dingen)
en ik persoonlijk word echt zwaar sjagereinig.en heb dan meestal ook niks te vertellen. en tegen dit help water of paracetamol niet echt.. maar ja probeer te stoppen gaat tot nu toe wel goed. bij deze ff een vraag wie van jullie die ook deze shit doet (deed) probeerd ook te stoppe..

in het begin is het leuk maar de volgende dag haat je het.tot het weer weekend is en dan gaat het weer opnieuw.
Oud 30-01-2003, 18:29
bong
bong is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
bad trip van de paddo's:

kwam er op neer dat ik mezelf dood zag aan en begraven zag worden..
baaaaah dat lijkt me egt eng
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:17
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
van wat ik heb gehad (N2O, ephedra, wiet enzow, paddo's en salvia)

was salvia echt wel het grofste... dat niet meer... veel zweten... en vaaghe trip...

(btw, nice avatar )
N2O is lachen...letterlijk flink lurken aan die slagroombus
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:19
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
eXo schreef:
Geweldige film

tuurlijk, gebruik(t)en ze in ziekenhuizen om mensen te verdoven naast chloroform.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
N2O is lachen...letterlijk flink lurken aan die slagroombus
N2O is geweldig

eerst iedereen een ballon en dan allemaal tegelijk ballon innemen

ik krijg er nu weer zin in...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:33
Destrøyer
Destrøyer is offline
vriend van me had'n keer een bad trip, kwart liter pure wodka + 6 joints vielen een beetje verkeerd, hij keek toen naar de muur en raakte totaal in paniek, dacht dat vliegende bakstenen hem achtervolgden

kwas toen nog niet stoned, maar we hebben'm met 3 man vast moeten houden omdat hij door't dolle heen was
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:36
Destrøyer
Destrøyer is offline
én een keer een fles fiero + een fles calumba + 1½ liter bier + wat wodka, ik liep even naar beneden, ging weer naar boven, deed m'n deur dicht en struikelde over een schoen die in de weg lag. Paar uur later word ik wakker in een plas kots en ik voel me nog steeds klote, ik ga op bed liggen en de volgende ochtend besef ik dat ik een hele lading kots op m'n nieuwe vloerkleed heb liggen, dus met kater en al moest ik poetsen, die vlek was daarna nog een maand lang zichtbaar

hoewel mijn ouders daar niets van gemerkt hebben
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:30
ConnX
ConnX is offline
1 keer heel erg zat geworden, 5 bier, 5 breezer, fles wijn, boswandeling en daarna n halve fles oranjebitter.

Als n slang naar mn bed toegekronkeld, en volgende dag waren al mn toenmalige vrienden anat zeiken dak nie genoeg meehielp met opruimen.... haha....

Wel bijna n half jaar last van mn maag gehad in t opzicht dat ik telkens als t warm of benauwd werd ik kotsmisselijk werd.

Dat was al eigenlijk.
Ben nog es bad gegaan op paddoos maar staat elders al beschreven d8 ik.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 11:32
engerd
engerd is offline
ik heb een keer iemands kaak gebroken toen ik coke op had...
Oud 10-02-2003, 15:27
Verwijderd
Ik heb me dit weekend een coma ingezopen.
Ik was toen ik op stoind zaterdag meteen gaan doorzuipen en vanaf 4 uur 's middags ook gaan blowen. Zo'n 6 liter bier en een joint of 6 later op de verjaardag van een meisje dat ik ken viel ik in slaap, dacht men, maar ik was niet meer wakker te krijgen(dit heb ik al vaker gehad) . Haar ouders mijn ouders gebeld en ik opgehaald. Toen door naar het ziekenhuis waar ik een alcohol promilage van 2,15 had(ongeveer dodelijk) Zo'n vijf uur na dat ik was out gegaan werd ik wakker met een infuus in me arm en aan de hartbewaking aangesloten. Was bijna de pijp uit geweest. Was ik een half uur later wakker geworden dan had ik op de intencive care gelegen zo slecht zag het er voor me uit!
Ben me echt kapot geschrokken. Dus voortaan maar wat meer blowen en minder zuipen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:33
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef:
Ik heb me dit weekend een coma ingezopen.
Ik was toen ik op stoind zaterdag meteen gaan doorzuipen en vanaf 4 uur 's middags ook gaan blowen. Zo'n 6 liter bier en een joint of 6 later op de verjaardag van een meisje dat ik ken viel ik in slaap, dacht men, maar ik was niet meer wakker te krijgen(dit heb ik al vaker gehad) . Haar ouders mijn ouders gebeld en ik opgehaald. Toen door naar het ziekenhuis waar ik een alcohol promilage van 2,15 had(ongeveer dodelijk) Zo'n vijf uur na dat ik was out gegaan werd ik wakker met een infuus in me arm en aan de hartbewaking aangesloten. Was bijna de pijp uit geweest. Was ik een half uur later wakker geworden dan had ik op de intencive care gelegen zo slecht zag het er voor me uit!
Ben me echt kapot geschrokken. Dus voortaan maar wat meer blowen en minder zuipen.
Wiieee!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 23:26
ConnX
ConnX is offline
T verhaal van de ouwe man...
Staat op (OOG) TINUS's CU2 , is me nu teveel typwerk
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:45
flipm0
flipm0 is offline
ik had een keer herbal speed op had het nog nooit gedaan had gelijk 2 pilletjes genomen 1 yellow jacket en nog van een andere soort dat ging dus flink fout..ik helemaal in paniek aanvallen etc.
nee niet meer dat soort dingen voor mij
Oud 12-02-2003, 18:10
Hooligirl
Hooligirl is offline
Ik ging met school naar Parijs. Ik en een vriendin van mij hadden ons helemaal gaar gerookt en daarna zijn we gaan drinken, wat geen goed plan was.

- 4 fatsoendelijke joints per persoon'
- 1 fles passoa per persoon
- 3 van die mega glazen bier per persoon
- 3 whiskys per persoon

Resultaat: Ik wou de bus in stappen op de terug weg maar ik viel er weer uit. Toen wou ik op mijn stoel gaan zitte, lag ik languit in de bus.

Resultaat daarvan : Week lang elke dag nablijven.
Oud 12-02-2003, 19:02
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
engerd schreef:
ik heb een keer iemands kaak gebroken toen ik coke op had...
mja, coke + alcohol = ongevoeligheid voor pijn, dus dan kan iemand je helemaal lamslaan of al je botten breken, voor zover mogelijk ga jij dan gewoon door met vechten. Gevolgen merk je achteraf
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:26
NoPrO
NoPrO is offline
Wat is dat N20 nu weer dan? dat ken iik nog niet
Oud 13-02-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
stu schreef:
Wat is dat N20 nu weer dan? dat ken iik nog niet
lachgas -> http://www.drugsinfo.nl/ en dan bij lachgas
Met citaat reageren