Advertentie | |
|
![]() |
|
Mjah, dat waarom is echt iets rots
![]() Ik wil gewoon niet leven als ik heel mn leven medicatie moet gaan slikken en zo. Ik wil gewoon naar school gaan en zeggen: Hey! Ik ben beter! Ik doe met jullie mee! Ik haal mn examen en ga lekker feesten Maar dat is voor mij gewoon niet weggelegd... Ik moet behoorlijk onder de kalmerende middelen zitten, wil ik geen paniek aanval op school krijgen. En als ik wil feesten moet ik weer opletten dat ik niet te veel alcohol binnen krijg vanwege mijn medicatie... Als mijn cavia zich zo gevoeld had als mij had ik zijn nek omgedraait...
|
Verwijderd
|
Vraag wat mensen van je willen. Dan weet je dat iig en hoef je je daar niet meer druk om te maken.
Dat van inlaten slapen is btw wel een erg verre stap... De problemen die jij hebt zijn niet makkelijk om mee te leven en ik weet niet hoe het is als je wel medicatie slikt, of het dan 'draaglijk' is? Maar slik het anders gewoon, accepteer dat je het nodig hebt. Mensen met een lichamelijke ziekte met veel pijn moeten ook medicijnen slikken, soms ook hun hele leven lang (en dan dus ook maar doorzetten), die laten ze ook niet zomaar inslapen. |
![]() |
|
Ik snap wel wat je zegt en heb daar zelf ook wel ervaringen mee (geen zelfmoord pogingen alleen heel serieuse overwegingen) als je wil msnen of mailen voeg me dan maar toe
skatertje_1988@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
|
Hey meis.
IK kan de woorden van een andere forummer hier wel neerzetten. "Waarom zijn het altijd de lieve mensen die zulke dingen hebben." Ik kan wel het standaard geblaat doen. Maar ik denk dat je met hard werken en veel steun van je vrienden er wel voor een heel groot deel mee zult leren leven. En natuurlijk zul je terugvallen eens in de zoveel tijd. Maar in die tijd dat ik jou heb leren kennen weet ik wel dat jij je terugknokt. En als je iemand nodig hebt om je verhaal bij kwijt te kunnen, om bij uit te huilen of gewoon zomaar dan weet je hoe je me kunt bereiken. Dus houd je taai, want er zijn mensen die achter je staan en in je geloven. En ik ben sowieso 1 van de mensen die geloven dat het met jou wel goed komt. *knuffel*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
ARTistiek |