Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 07:04
dreadlocks
dreadlocks is offline
Ik vraag me af of iemand me kan vertellen wat de droom die ik heb gehad kan uitleggen...wat voor betekenis t misschien zou kunnen hebben. Of dat ik misschien een site kan vinden voor de betekenis. Hier is m'n droom als volgt.
-----

Ik droomde dat we bij m'n vriend thuis op de bank lagen en dat z'n ex vriendin binnengelopen kwam in MIJN kleren. Maar ik bedoel dan ook echt mijn kleren. Ze had mijn rode overseaz broek aan en een chinees jurkje. Ze kwam onze richting uit, boog over me heen en zoende m'n vriend op de lippen, en hij zoende terug. Toen vroeg ze heel dreug aan z'n moeder of er toevallig thee in huis was.

Toen stond ik op en werd boos, en maakte d'r uit voor hoer. Ik vroeg (al schreewend) aan m'n vriend wat ze daar deed, maar hij gaf geen antwoord. Hij negeerde me gewoon half zeg maar. Toen ging hij met d'r achter de computer zitten. Ik ben toen naar zijn kamer toegerend om erachter te komen dat er ondergoed van haar op zijn bed lag. En dat ze dus het bed ook beslapen had, aangezien ik aan het beddek rook, en het rook precies zoals haar.

Ik ben toen weggegaan zonder iets tegen hun te zeggen.

Die avond gingen we uit met een vriend en vriendin van ons(wtf?! lol) en ik was aan de vriendin aan t vertellen wat er gebeurd was. Ze zei dat precies hetzelfde met haar gebeurd was die dag, ook met de ex vriendin van mijn vriend.
Jij kwam daarna aan mij vragen waarom ik z'n ex een hoer had genoemd en toen zei ik dat ze dat verdiende. Hij knikte en kwam naast me zitten.

Toen was ik thuis en ik ging kijken bij m'n ma kijken hoe t was (ik denk dat dit er in voor komt omdat m'n moeder nu griep heeft), en ze lag te huilen. Ze vertelde me dat die ex vriendin dood was, door zelfmoord, en dat m'n vriend t nog nie wist. En dat ik degene was die t aan hem moest vertellen. Ik heb hem toen gebeld en toen nam ie op met z'n naam..ik zei dat ik hem iets moest vertellen...

En op dat moment werd ik wakker...

kan iemand mij vertellen wat dit betekent? please? bedankt.
Oud 11-02-2003, 09:31
Dashja
Dashja is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
Ik droomde dat we bij m'n vriend thuis op de bank lagen en dat z'n ex vriendin binnengelopen kwam in MIJN kleren. Maar ik bedoel dan ook echt mijn kleren. Ze had mijn rode overseaz broek aan en een chinees jurkje. Ze kwam onze richting uit, boog over me heen en zoende m'n vriend op de lippen, en hij zoende terug. Toen vroeg ze heel dreug aan z'n moeder of er toevallig thee in huis was.

Toen stond ik op en werd boos, en maakte d'r uit voor hoer. Ik vroeg (al schreewend) aan m'n vriend wat ze daar deed, maar hij gaf geen antwoord. Hij negeerde me gewoon half zeg maar. Toen ging hij met d'r achter de computer zitten. Ik ben toen naar zijn kamer toegerend om erachter te komen dat er ondergoed van haar op zijn bed lag. En dat ze dus het bed ook beslapen had, aangezien ik aan het beddek rook, en het rook precies zoals haar.
Het eerste waar ik aan denk is jaloezie. (Dat hoeft niet verkeerd
te zijn btw!) Je bent boos op je vriend, omdat zijn ex terug is.
Misschien dat je bang bent om die vriend te verliezen?
Ik heb het idee dat je bang bent dat hij er vandoor gaat met een
ander, dat hij je laat zitten.
Speelt zijn ex nog een grote rol in jullie relatie?

Citaat:
dreadlocks schreef:

Ik ben toen weggegaan zonder iets tegen hun te zeggen.

Die avond gingen we uit met een vriend en vriendin van ons(wtf?! lol) en ik was aan de vriendin aan t vertellen wat er gebeurd was. Ze zei dat precies hetzelfde met haar gebeurd was die dag, ook met de ex vriendin van mijn vriend.
Jij kwam daarna aan mij vragen waarom ik z'n ex een hoer had genoemd en toen zei ik dat ze dat verdiende. Hij knikte en kwam naast me zitten.

Toen was ik thuis en ik ging kijken bij m'n ma kijken hoe t was (ik denk dat dit er in voor komt omdat m'n moeder nu griep heeft), en ze lag te huilen. Ze vertelde me dat die ex vriendin dood was, door zelfmoord, en dat m'n vriend t nog nie wist. En dat ik degene was die t aan hem moest vertellen. Ik heb hem toen gebeld en toen nam ie op met z'n naam..ik zei dat ik hem iets moest vertellen...

En op dat moment werd ik wakker...

Ik wou dat ik hem voor je kon analyseren, maar het is niet makkelijk..
*Meestal lukt het me wel...ff ego*
Ik zal strax even in mijn dromen boek kijken.
Wel duidelijk is dat "ex" een grote rol speelt in je droom...
Ik zal ook kijken of ik wat sites kan vinden.

Liefs,
Dashja
Oud 11-02-2003, 09:38
Dashja
Dashja is offline
Was ik weer...
Check anders even op; droompagina

En deze....
En deze....

Je kan wel even vooruit denk ik!

Hoop dat je wat duidelijkheid kunt vinden, daar heb ik niet
echt naar gezocht.

Succes!

Dashja
Oud 13-02-2003, 18:51
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Ik weet niet of je er al uit bent,
maar je zou het ook nog op mystiek kunnen vragen
ik denk dat ze er daar over het algemeen meer vanaf weten
Oud 16-02-2003, 16:36
La Femme Nikita
La Femme Nikita is offline
ik weet ook nog wel een site:
http://www.freakydreams.com

En als je dr echt geintereseert in ben zijn er in de bibliotheek ook nog heel veel boeken die je uitleg kunnen geven..

Zelf droom ik ook heel veel maar het vervelende aan mijn dromen zijn dat ze gedeeltelijk de volgende dag uitkomen.. Ik hoop voor jou dat dat niet gebeurdt...
Reageren

Regels voor berichten