Advertentie | |
|
![]() |
|
K Had em eigenlijk niet willen up'en en zelf een nieuwe maken maar ok... Ik ben de beroertste niet..
Maar ik had wel een leuk fototje gezien op de site van Jos die tijdens de GP ze zien zal zijn langs de baan: ![]()
|
De uitslag van de eerste F1 van het seizoen 2003:
1. M. Schumacher 2. K. Raikkonen 3. D. Coulthard 4. R. Schumacher 5. J.P. Montoya 6. R. Barrichello 7. M. Webber 8. J. Button 10. J. Verstappen M. Schumacher laat meteen zien waarvoor hij dit seizoen meedoet. McLaren mag meteen achtervolgen, en doet dat met zijn beide coureurs. Het broertje van Schumacher gaat dit jaar hoge ogen werpen. Volgens mij wordt hij dit jaar de concurrent van de groot meester. Montoya en Barrichello zouden nog punten pakken in het oude systeem, maar door het nieuwe, en in mijn ogen betere systeem, mogen ook Webber en Button hun eerste puntjes pakken. Verstappen rijdt zijn eerste wedstrijd uit, maar pakt nog geen punten. Oeps, verkeerde geknipt en geplakt. Thx The Senna Fan ![]()
Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 16:56. |
![]() |
|
Kwalificatie:
1. JPM (Williams) 2. M.Schumi (Ferrari) 3. Barri (Ferrari) 4. R. Schumi (Williams) 5. Kimi (MacLaren) 6. DC (Mac Laren) 7. Trulli (Renault) 8. Heidfeld (Sauber) 12. Jos (Minardi) Race: 1. M.Schumi ![]() 2. Kimi 3. R.Schumi 4. DC 5. Heidfeld 6. Alonso 7. Webber 8. Jos! ![]() Uitvallers: o.a. JPM en Barri
|
Pos. Naam Land Team Tijd
1 R. Barrichello Brazilië Ferrari 1.26.372 2 K. Räikkönen Finland McLaren 1.26.551 3 J. Villeneuve Canada BAR 1.26.832 4 M. Schumacher Duitsland Ferrari 1.27.103 5 J. Button Engeland BAR 1.27.159 6 D. Coulthard Schotland McLaren 1.27.242 7 F. Alonso Spanje Renault 1.27.255 8 O. Panis Frankrijk Toyota 1.27.352 9 J. Trulli Italië Renault 1.27.411 10 J.P. Montoya Colombia Williams 1.27.450 11 C. da Matta Brazilië Toyota 1.27.478 12 N. Heidfeld Duitsland Sauber 1.27.510 13 H. Frentzen Duitsland Sauber 1.27.563 14 G. Fisichella Italië Jordan 1.27.633 15 M. Webber Australië Jaguar 1.27.675 16 R. Schumacher Duitsland Williams 1.28.266 17 R. Firman Engeland Jordan 1.29.977 18 J. Verstappen Nederland Minardi 1.30.053 19 A. Pizzonia Brazilië Jaguar 1.30.092 20 J. Wilson Engeland Minardi 1.30.479 bmw valt door de mand bar , toyota , renault gaan harder ![]() en minardi is gewoon minder
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een gat van 2,4 sec (er vanuitgaande dat R Schum. harder gaat), zie ik Jos echt niet dichtrijden. Ook niet als Webber of iemand daar in de buurt veel benzine heeft en Jos weinig. Hooguit 17e. Toch jammer. Hopende op regen en een mooie Jos-start..
De nummers 3 en 15 binnen een sec. verschil. gaaf. Maargoed, nu de echte kwali. nog... ![]() Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 10:54. |
![]() |
|
Wie gaat hem live kijken?
![]() Ik zal wel gaan stappen in Maastricht, kom ik met de laatste bus thuis rond half 4, 4 uur begint de race, ben ik lekker op tijd dus ![]() ![]() Vorig jaar zat ik half te slapen toen hij begon, maar na die crash was ik al veel meer wakker ![]()
|
![]() |
|
tuurlijk ga ik live kijken
1 K. Räikkönen 2 R. Barrichello 3 J. Villeneuve 4 M. Schumacher 5 J. Button 6 D. Coulthard 7 J.P. Montoya 8 R. Schumacher 9 J. Trulli 10 J. Verstappen maar ik ben ook een dromer
||
![]() |
Citaat:
ik ga t wel proberen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben nog niet overtuigd van het nut van de nieuwe regels voor de kijkers en ook niet voor de deelnemers. Wat moeten we met deze onzin op vrijdag en zaterdag? Vrijdag is gewoonweg nutteloos met een beetje kunstmatige spanning. Zaterdag is net zo onboeiend, aangezien het element van de brandstofhoeveelheid meetelt. Eénrondekwalificatie is op zich niet een slecht idee, maar dan wel onder gelijke omstandigheden. Nog maar een geluk dat het deze keer droog is, anders wordt het helemaal een willekeur die maar met geluk opgelost zal gaan worden in de race. Erg jammer dit. (Maar ja, dat was al bekend. ![]() ![]() Morgen race! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gave vent, die Paul Stoddart, wat ie nu weer heeft gevonden. Als het vlak voor de race keihard gaat regenen rijden Wilson en Verstappen met hun regenbandjes vooraan omdat ze die eronder kunnen leggen, terwijl de rest van het veld op droogweerbanden staat en meteen een pitstop moet maken...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (Volgens de weersvoorspellingen ziet het er erg goed uit voor Minardi en Jos)
|
Verwijderd
|
Kijk hier voor de weersverwachingen in Melbourne...
|
![]() |
|
Idd, ze verwachten regen en dan heeft Minardi er dus goed aan gedaan de auto's binnen te houden, kunnen ze nog van alles veranderen.
|
![]() |
Minardi moet voortaan op vrijdag K*T rijden (dat doen ze gelukkig zoiezo wel
![]() ![]() Snaptum? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Zeker wel een leuke race
![]() En Coulthard eerste! WOEI!! ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik dacht dat er niet aan de auto's gesleuteld ( beh. Min.) mocht worden... Hoe kan het dan dat sommigen op regenbanden startten? ehm ik dacht dat iemand (Montoya geloof ik) op Onzin had gepost dat dat wel mocht worden veranderd i.v.m. de veiligheid van de coureurs.. maar kweet niet zeker. |
![]() |
|
Heb het eerste half uurtje vannacht gekeken en de rest net.
![]() Jos 11e, lekker dat-ie hem uitrijdt maar verder schiet je nix mee op ![]()
|
![]() |
|
|