Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 18:01
Eline-16
Eline-16 is offline
Heey mensen,

Heb echt een probleem: Ik ben gewoon TE snel jaloers!!

Weet echt niet wat ik moet doen.....ik heb nu 3 maanden een vriend waar ik echt heeeel veeeeel van hou!! Hij zegt elke dag tegen me dat hij van me houd en me nooit meer kwijt wilt daar kan ik soms wel om huilen want dat betekend veel voor me!
laatst was ik in een discotheek waar ik altijd kom en toen zag ik het meisje waar hij ook mee had gezoend voor mij. Ik was gelijk saggi en heb bijna de hele disco aangesproken dat ze op haar moeten letten (ik ken veel mensen daar) en als ze 1x dicht bij hem in de buurt komt dat ze dan een knal kan verwachten. Iedereen heeft me geholpen..... Op een gegeven moment kwamen een paar vriendinnen met haar de wc in waar ik ook stond en toen heeft ze me verteld dat ze niets meer probeerd enzo.... daar ben ik heel blij mee.....maar toch iedere x als ik haar zie krijg ik een kut gevoel in mijn buik.....Ook als mijn vriend danst met een meisje die ik niet ken.....als ik die meisjes wel ken maakt het me niet uit.....maar anders wel.....ik word gek van mezelf en ben bang dat mijn vriend het gaat uitmaken.....hij zegt dat er nooit wat zal gebeuren zolang ik met hem ga.....dat stelt me wel gerust!
Over 2 weken gaan we allebij op vakantie hij gaat skien en ik ga naar de canarische eilanden.....ben zo bang dat er wat gebeurd als hij daar is....

wie kan me helpen om van dit kl*te gevoel af te komen???!

Kus eline
Oud 11-02-2003, 18:08
Lakitu
Lakitu is offline
Vertrouw hem. Ze kan gerust wat proberen, maar hoop dat die jongen dan zo slim is om niet mee te doen. Als je hem niet kunt vertrouwen, dan gaat jullie relatie nergens heen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:20
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Waarom wijs je haar erop aan? Hij was er toch ook bij toen ze gezoend hadden. Je moet je vriend vertrouwen. Een relatie bestaat voornamelijk ook uit vertrouwen erg belangrijk dus.
Doe er wat aan tenzij je een verotte vakantie wilt hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:07
shut*up
shut*up is offline
toen ik net wat met mn vriendje had was ik ook altijd heel jaloers, ik wilde altijd alles over zn exen weten en ging mezelf altijd met ze vergelijken enzo... hierdoor werd ik erg onzeker enzo... bij mij is nu over, dit kwam doordat ik er echt heel veel met mn vriendje over heb gepraat en omdat ik het ook ben gaan vergelijken met mezelf... bijvoorbeeld, ik was altijd bang dattie naar andere meisjes keek en hun dan knapper/leuker vond enzo, maar goed, ik kijk zelf ook weleens naar andere jongens en dan denk ik toch ook niet gelijk: goh, die jongen is echt leuker dan mn vriendje!

Probeer er dus met je vriendje over te praten en bedenk ook goed hoezo je eigenlijk jaloers bent en of het terecht is!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:56
Verwijderd
Zie die vakantie als een test
Als jullie na die vakantie nog gek op elkaar zijn en er is nix gebeurd enzo, dan weet je dat het voorlopig hartstikke goed zit..
En anders dan weet je ook gewoon waar je aan toe bent. En natuurlijk denk je van "dat wil ik nu niet weten, ik wil hem gewoon niet kwijt", maar het is juist hartstikke goed voor jullie om op dit moment gescheiden op vakantie te gaan volgens mij.
Geniet gewoon lekker van je vakantie
Wat jij deed in die disco, was krampachtig proberen hem bij je te houden. Stel dat hij dat meisje nou leuk zou vinden en jij zorgt dat ze niet met elkaar in contact komen. Dat werkt even, maar het is natuurlijk niet leuk als hij over een hele tijd toch voor haar kiest.
Net zoals dat gezegde "als je van hem houdt moet je hem vrijlaten. Als hij bij jou blijft dan is hij van jou. Verlaat hij je, dan heb je hem nooit echt gehad." (vrije vertaling ofzo ).

Als hij kan doen wat hij wil en met wie hij dat wil...maar het doet het niet en hij blijft toch bij jou! Dat zegt zoveel meer dan wanneer jij hem tegenhoudt en dus helemaal geen beeld hebt van wat hij onder andere omstandigheden misschien zou doen..

Probeer er wat minder druk op te zetten. Praat of dans tijdens het uitgaan ook gewoon met andere jongens enzo, let niet steeds op hem.
suc6
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Net zoals dat gezegde "als je van hem houdt moet je hem vrijlaten. Als hij bij jou blijft dan is hij van jou. Verlaat hij je, dan heb je hem nooit echt gehad." (vrije vertaling ofzo ).
"If you love something, let it go .. if it doesn't come back, hunt it down and kill it!"

Of was dat de verkeerde?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
"If you love something, let it go .. if it doesn't come back, hunt it down and kill it!"

Of was dat de verkeerde?
tssss
mjah die hou ik er in denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:07
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
******** schreef:

Of was dat de verkeerde?
LOL, maarreh, je moet je vriend maar een beetje vertrouwen........., komt wel goed
Oud 12-02-2003, 08:28
Verwijderd
ik denk dat je moet werken aan t vertrouwen in hem en je zelfvertrouwen, en aan t feit dat als je jaloers wordt dat je er dan boven staat en niet meteen erop klapt als ze te dicht in de buurt komt
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 11:59
Bounce
Bounce is offline
Ej Ej, ik heb dat probleem ook (gehad). Ik word ook snel jaloers en ben steeds bang dat hij bij me weg gaat. Misschien voor een ander leuk meisje.
Toch ligt het aan je eige onzekerheid. Waarom zou hij niet bij jou blijven?
Dat heeft iedereen ook tegen mij gezegt. Soms helpt het, mar soms ook niet en komen er ruzies van.
Je moet proberen te denken aan het feit dat hij bij jou blijft. Jij bent zijn Alles.
Ik weet hoe het is, het is moelijk, maar iig Suc6
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:48
Optima
Optima is offline
je bent gezond

Dat meisje vormt een bedreiging voor je omdat je vriend haar OOIT leuk heeft gevonden en ze anders is dan jij.

Maar omdat het vervelend is: besef je: hij heeft niet voor haar gekozen maar voor jou. En kijken mag, aanraken = doodvonnis
Oud 12-02-2003, 15:23
Tamy
Tamy is offline
Hey je moet je geen zorgen maken hij zal echt niet vreemd gaan hoor
Als hij echt van je houdt dan zal dat niet gebeuren succes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten