Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jullie nemen of teveel werk aan, of hebben te weinig mankracht. Als de werkdruk erg variabel is, zou je kunnen overwegen om tijdelijk een stagiair aan te nemen die routine werk uit jullie handen neemt, waardoor jij en je leidinggevende meer tijd hebben voor het echte werk. 2. Dat is een kwestie van instelling. Een baan is gewoon een baan. Morgen gaat dat bedrijf failliet en heb je jezelf al die tijd voor niks kapot gewerkt voor hetzelfde salaris dat iemand anders verdient die om 5 uur fluitend de deur uit wandelt. Oftewel: er is altijd wel een andere baan. Op het moment dat je niet meer zo bang bent om je baan te verliezen, zit je ook niet meer zo met de problemen die je op je werk hebt ![]() Ik heb altijd zoiets van "het moet redelijk zijn". Een werkgever mag best iets van mij verwachten en ik ben ook best bereid om sporadisch over te werken en er iets leuks van te maken, maar het is niet de bedoeling dat je helemaal verzuipt in het werk en dat ze dan maar van je verwachten dat je het zelf allemaal opknapt. Een leidinggevende hoort rekening te houden met de draagkracht van zijn werknemers. Die draagkracht of verantwoordelijkheid wordt daarom ook vaak verbonden aan het salaris. Hoe meer je verdient, hoe meer mensen van je kunnen verwachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |