Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het kan wel. En Emo, tja, ik vind het leuk. Dan kan je daar een probleem mee hebben, maar ik zit daar niet mee. Dus je hebt er echt alleen maar je eigen mee. Succes. ![]() Als je zo over alles bent, dan... nog een prettig leven verder he. ![]()
|
Uhmm worden Embrace en Rites of Spring hier niet heel hard vergeten?
![]() Anyways ik vind t meestal niks, maar zaken als Embrace/Fugazi etc gaan er bij mij wel in. Trouwens mensen die poppunk luisteren kunnen beter niets zeggen. Er is haast geen saaiere, dertien in een dozijn kutmeuk te vinden als de poep die zich heden ten dage manifesteert op de nederlandse podia. GA JE HEEL HARD SCHAMEN!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
iedereen zegt hier wel dat er over smaak te twisten valt maar er zijn toch bands die gewoon echt goed zijn en die (bijna) iedereen echt goed vind. Maak maar een top vijf van beste bands van het moment of zo en vergelijk. Er komen dan zeker een paar bands uit die het merendeel tof vindt. Of daar nu emo of poppunk tussen zit.
1. The Supersuckers 2. The Hellacopters 3. Wiseguy 4. Gluecifer 5. The Spades |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
emo is gewoon ontstaan toen er totaal andere muziek werd gemaakt (o.a rites of spring) als reactie tegen de toen populaire hardcore, screamo is gewoon een harde soort versie van emocore geloof ik, wat echt totaal geen history heeft. Maar wat boeit het verder, emo is gewoon totaal door de pers vooral verneukt, zelfs bands als sigur ros worden nu emo genoemd! ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
emo of korn paco de taco | 37 | 11-02-2003 04:45 |