Advertentie | |
|
![]() |
|
Onvoldoende assertiviteit kan je relatie naar de knoppen helpen. Het is belangrijk om aan te geven wat jij wilt, hoe lief je het ook bedoelt qua rekening houden met hem. Ik heb het zelf ook meegemaakt en op een gegeven moment wordt het echt irritant voor de ander als je jezelf steeds überflexibel en meningloos opstelt.
Ik denk dat het ook een gevoel van onzekerheid meegeeft aan je partner: 'hee, ze zegt nu wel van zus en zo, maar wil ze dat ook wel?' Geef gewoon duidelijk je mening en neem vooral zelf ook een initiatief met dingen, maar houd daarbij natuurlijk wel op een normale manier rekeing houden met je vriend ![]()
|
jullie hebben wel gelijk,maar ik ben ook zekers onzeker van/over me zelf....ik wil graag dat ie het naar ze zin heeft en als ik denk te merken dat hij het niet leuk vind dan vraag ik 300x (overdreven natuurlijk maar wel vaak) of hij het echt wel leuk vind,hij laat het meestal niet blijken(zo is ze karakter niet) en dan word ie boos omdat ik steeds vraag of ie het echt leuk vind..(snap je het nog?)
|
oow stoppen!!! dit kan echt niet!
precies het zelfde heb ik ook gedaan, me altijd maar aan mijn vriend aanpassen. dat deed ik zo erg dat ik niet meer mezelf kon zijn bij hem. hij was dus gek op zijn ideaal beeld en niet op mij! maar 't is al supergoed dat je jezelf realiseert dat het niet goed is wat je doet! volgens mij moet je nu ff heel goed nadenken over alles wat je doet vraag je telkens af of je dit wel wil! misschien kan jou lieve vriendje je daarbij helpen door te vragen of je het naar je zin hebt en of je je lekker voelt in deze kleren, wat jij graag wilt doen! suc6 x
||
Citaat:
Ik denk dat je je nog vrij ongemakkelijk bij hem voelt, onbewust misschien. Het enige wat echt helpt is eerlijk tegen elkaar zijn en elkaars mening respecteren.
|
![]() |
Als jij moe bent moet je dat tegen hem zeggen. Dat zal hij absoluut niet erg vinden, daar ben ik van overtuigd. Mijn vriendin heeft ook de neiging om te veel rekening met mij te houden, maar niemand heeft er wat aan als zij doodmoe is tijdens het uitgaan oid. Dan kan ze dat beter zeggen, zodat ik haar naar huis kan brengen. Net zoals kleren, ik heb liever dat zij iets aantrekt wat zij lekker vindt zitten, dan iets wat ze niet lekker vindt zitten, maar wat ik mooier vind.
Geloof mij, de meeste jongens zitten helemaal niet te wachten op een meisje dat precies doet wat zij willen, en met alles rekening houdt met haar vriend. Maar het probleem zal waarschijnlijk zijn dat je niet precies weet welke momenten je wel en welke je wat minder rekening kan houden met je vriend. Daarom zou ik het er een keer met hem over hebben. Waarschijnlijk zal hij er dan meer op gaan letten, en uit zichzelf wel eens zeggen dat jullie beter naar huis kunnen gaan, want ik neem aan dat jouw vriend het wel door heeft als jij moe bent.
|
En ik ben juist van ongeveer hetzelfde type. Als het voor mijn vriendin goed is dan vind ik het ook goed. Je zult er over moeten praten en het samen uitwerken.
|
ja jullie hebben wel gelijk en zeg het ook enzo dat ik moei ben,maar als hij het net naar ze zin heb.....dan vind ik dat ik niet moet zeiken en door gaan...maar als ik emaal zit slaap ik....
hij zegt ook vaak zelf van ja,als je dat niet wilt zeg t dan gewoon.... hij is verder heel lief en zo en zit zelf ook op het forum....(onzin enzo)
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De hete hel van Saailands #1697 Verwijderd | 501 | 16-08-2012 21:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans TrUeKiLL | 14 | 07-04-2004 13:08 | |