Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb nog nooit stoned gereden (in een auto), maar ik merk wel dat als ik een paar dagen veel heb geblowd dat ik minder goed rij. Dat je dingen te laat ziet enz.
Ik fiets wel vaak stoned / high das altijd wel cool ik denk dat ik keer keer in de zomer na 1/2 portie paddo's ga varen dat lijkt me wel wreed wicked ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik zie en handel net zo snel als normaal omdat ik me er noujuist extra op focus omdat ik weet dat ik stoned ben...... ik ben gewoon stoned op de manier zoals ik wil, zit ik in een shop dan ben ik zo lam als iets, zit ik in de auto dan ben ik gewoon allert....
||
Citaat:
ik ben zo helemaal gaar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat is zeker wel waar, toen ik in het begin weinig rookte werd ik veel stoneder van 1 joint!
|
Als je aangehouden wordt onder invloed van softdrugs is de boete in ieder geval net zo hoog als wanneer je onder invloed bent van alcohol.
Ik denk zelf dat het er vanaf hangt hoe je reageert op het middel. Ik denk ook dat je high best kunt rijden, maar als je stoned bent kun je best wel suf worden, en dan is het wat minder veilig.
||
![]() |
Citaat:
Nog nooit echt problemen mee gehad, je moet er idd wel rekening mee houden en niet al te kritisch naar je parkeerkunsten kijken... Maar als je echt heel ver weg bent is het toch wel af te raden, had laatst hasjmelk op, en toen had ik wel het idee dat ik een stuk minder goed reed, moest gelukkig niet al te ver rijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijkt me moeilijk... misschien als je blowt terwijl je aangehouden wordt, maar dat weet ik ook niet zeker... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Mijnheer wilt u even uitstappen en in het bakje plassen?" |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
heb al wat jaartjes het rijbewijsje, chill autootje, ben er vaker knetter in dan nuchter en heb nog nooit ongeluk gehad. ik drink steevast nooit als ik rij, zo onsnugger ben ik niet.
je moet natuurlijk niet die auto aan het uitspacen zijn, maar een x-aantal jointjes of waterpijpjes kan geen kwaad....voor mij althans. kijk, dat je loom en iets minder alert bent, dat compenseer je weer met andere dingen, zoals relaxt in de auto zitten en nooit in paniek raken...je leert rijden als je stoned bent, dat mixt zich wel als je het inzicht een beetje hebt (sorry dames, ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Blowen in de auto Nickson | 101 | 23-02-2009 17:11 | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic deel 73 Mephisto | 501 | 29-05-2007 11:10 |