Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
liefde is inderdaad niet gebonden aan leeftijd. ik ben bijna 18, mijn vriend is 23. we verschillen 5,5 jaar. hij heeft er geen last van en ik heb er geen last van. we merken nu wel allebei, nu we wat langer hebben, dat we vaker verschillende meningen over geld kwesties hebben omdat hij fulltime werkt en ik nog gewoon op school zit en maar een klein bijbaantje heb maar is meer een verschil van een ander soort. leeftijdsverschilproblemen zijn er niet.
|
Mijn vriend is ook behoorlijk veel ouder, 46 om precies te zijn.
In het begin was het even moeilijk voor me omdat je toch vaak word nagekeken. Ook was ik bang voor reacties uit de familie maar die nemen het tot nog toe zeer goed op. Het leeftijdsverschil voel ik al lang niet meer. Ik ga dan ook niet uit, zit niet op school en heb niet echt vrienden van mijn leeftijd. Ik ben mijn leeftijdsgenoten ver vooruit en zit redelijk op de zelfde lijn als mijn partner. We wonen al 9 maanden samen en het gaat nog steeds prima
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het ligt idd aan de situatie, maar soms vind ik een leeftijdsverschil echt te groot. En dat heeft ook met de leeftijd zelf te maken. 12-20 vind ik dus een groot probleem, terwijl ik met 22-30 veel minder problemen heb. En 18-46 vind ik ook extreem, diegene zou je vader kunnen zijn! Maarja, het is natuurlijk je eigen keuze, en het ligt er ook nog aan hoe volwassen je zelf bent...
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoals ik al zei ben ik mijn leftijdsgenoten ver vooruit, wat ik hiermee bedoelde is dat ik volwassener ben dan de meeste van hen.
|
Verwijderd
|
mij maakt de leeftijdsverschil bij anderen niet uit, als ze maar gelukkig zijn, dan intresseerd t me geen moer....
voor mezelf heb ik een bepaald leeftijdsgroep waar ik op val, en dat is van mijn eigen leeftijd of 1 jaar jonger ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 12:44. |
![]() |
|
![]() |
ik wilde ff zeggen dat ik ook een vriend heb die een stuk ouder is als mij. ik ben 16 en hij is 28, maar daar zit ik ook niet mee. het gaat erom wat jij voelt voor die jongen en niet wat andere mensen van hem vinden. zolang jullie maar gelukkig zijn. en nog ff 1 tip, vertel het wel aan je ouders en vrienden, achaam je er niet voor, dat deed ik eerst wel, en daar heb ik ook veel problemen mee gehad maar nu mag iedereen het weten. veel succes, en als je echt veel om hem geeft, moet je gewoon je kans grijpen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Groot leeftijdsverschil Neiu | 63 | 16-06-2005 22:38 | |
Liefde & Relatie |