Advertentie | |
|
![]() |
|
dat heb ik ook...alleen bij mij is het zo dat mijn vooroordelen meestal wel goed zijn...nouja dat ik er later achterkom dat wat ik dacht ook echt waar is....en dat zie ik ook aan het uiterlijk, hoe iemand zich beweegt, hoe iemand praat enz...
maar ja ik zal als ik jullie was maar niet op je vooroordelen vertrouwen. iedereen heeft een mening over iemand, maar dat hoef je niet meteen te laten blijken. gewoon op iemand afstappen, dan merk je het meteen!
|
![]() |
Ik denk dat iedreeen dat wel doet, en dat is niet zo erg, mits je je mening goed kan aanpassen, wanneer je iemand leert kennen en álsnog (ondanks je voorgevormde mening) open staat voor een andere kant van die persoon..
||
![]() |
Citaat:
|
ik oordeel niet zo snel maar ik heb meestal een gevoel bij mensen.. als ik ze tegen kom bij de een (dit heb ik bij de meeste mensen) voel ik me licht, die mensen kan ik dan snel vertrouwen. maar bij een ander voel ik me zwaar en dan vertrouw ik die mensen niet..
tot nu toe zijn die gevoelens altijd goed geweest. en waren de mensen die ik niet vertrouwde ook niet te vertrouwen.. naja ik weet niet of je dit bedoeld? het is bij mij niet zo van die is beter dan mij die is slechter dan mij.. iedereen is goei zoals die is... maar naja sorry ik kan je denk ik niet echt helpen .. koes koes
|
ben je dan niet bezig met het analyzeren van die persoon op karaktereigenschappen.
ik denk dat iedereen dat wel doet hoor.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opname, ja of nee? Carnivore | 13 | 06-03-2012 17:28 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 2x een polly Ieke | 0 | 07-12-2003 18:38 | |
Psychologie |
Jezelf bijna opzettelijk figuurlijk pijn doen... Gothic | 15 | 10-06-2002 02:55 |