Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil ook wel komen, ookal ben ik dan niet zo bekend hier.
Liefst Eindhoven maar ergens anders is geen probleem. M'n auto brengt me overal naartoe. 16 dec kan ik niet, kerstvakantie wel. Misschien toch beter in Januari, zoals Marcade zei.
||
Citaat:
![]() Oké. Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zonder foto's kan ik moeilijk oordelen ![]() Maar goed, ik ga er niet verder op in. Ik hoop dat je van die docent afkomt... |
![]() |
|
Ik kom altijd
![]() ![]() *sinds de laatste milt-vuur-achtige-ervaringen weet ik zeker dat het cool moet zijn.* *ik stem voor Utrecht, ik wil Bas weer zien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik wil oowk komen!!
maar dan moet het niet te ver weg van zwolle zijn, want dan moetik alleen treinen ensow, en ivm geen geld word da zowiezow al moeilijk. alleen ik weet niet of ik durf... ik ben bang dat ik me zoow klein voel tussen al die grote mensen ![]()
|
Zoals ik al heb gezegd kom ik niet, tenzij het in Amsterdam is, Utrecht heb ik te weinig geld voor en daar durf ik geen 2e keer alleen heen te gaan
![]()
|
Oke, dus dit zijn de namen tot nu toe?
* Anneee * Myself! (Eindhoven) * Gerito Di Mare (Gouda, Rotterdam) * Edwin uit Kaasstad (maybe) * anonieme_teddybeer (Utrecht, Rotterdam) * Doc (Utrecht) * Genesis (2e week kerstvakantie, maybe) * A loved one (als ze is afgevallen ![]() * Lovely1 * Blackdolfin (niet in december) * Internationalist * !KiTTiE! (niet te ver van Zwolle) * John Sickbock * Marc S (heel, heel misschien)
|
![]() |
* Anneee
* Myself! (Eindhoven) * Gerito Di Mare (Gouda, Rotterdam) * Edwin uit Kaasstad (maybe) * anonieme_teddybeer (Utrecht, Rotterdam) * Doc (Utrecht) * Genesis (2e week kerstvakantie, maybe) * A loved one (als ze is afgevallen ) * Lovely1 * Blackdolfin (niet in december) * Internationalist * !KiTTiE! (niet te ver van Zwolle) * John Sickbock * Marc S (heel, heel misschien) * NoortjeMeisje (ook misschien en liefst ergens zaterdag in januari (niet de twaalfde)) Ben ik welkom? 'k Kom hier niet zo vaak. Waar maakt me geen flikker uit. Lelystad is sowieso in the middel of nowhere. VOORSTEL: Almere... *PROEST* nee doe toch maar niet [Dit bericht is aangepast door Noortjemeisje (05-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben er wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() All your psycho's are belong to me! ![]() BTW: Dingen schijnen zich hier thuis te stillen. Mijn vader praat weer gewoon met mij, ook doe ik nu weer meer aan mijn werk. Ik denk dat we er uiteindelijk toch wel komen ![]() Euhm, ik kom misschien. Hangt nogal van het datum af. Ik ben nog een paar dingen aan het 'opruimen' van mijn online leven, daarna sluit ik het kort met de realiteit. Dan is een meeting ook niet zo'n stiekum gedoe meer. Groetjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (zo goed Anne? ![]() [Dit bericht is aangepast door John Sickbock (11-12-2001).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[meeting] Ruudje | 55 | 24-05-2005 17:15 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Psychologie |
psychologie meeting? Eend | 289 | 07-01-2003 12:18 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting misspretty | 236 | 11-01-2002 21:30 |