Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 13:47
tuupie
tuupie is offline
Eej luitjes,

ik zit dus met un probleem, mijn vriendin en ik hebben al ongeveer een jaar wat, maar het probleem is dat ze niet klaarkomt. Nu was dat in het gebin niet zo'n probleem, maar nu gaat ons seksleven er bijna aan. We hebben al verschillende dingen geprobeerd, maar het lukt gewoon. Wat denken jullie dat ik ut beste kan doen????

Alvast bedank

Der Tuup
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 13:49
Verwijderd
komt ze wel klaar als ze masturbeert of heeft ze misschien ex-vriendjes gehad die haar klaar konden laten komen?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:11
bitsj
bitsj is offline
Wow that sucks.
En al helemaal omdat jullie sexleven er nu aan gaat. Het gaat toch niet perse om het klaarkomen? De sex is toch sowieso lekker? Ik denk dat jullie je gewoon wat minder moeten concentreren op dat klaarkomen. Want jij voelt je rot, omdat je haar niet kan laten komen. En zij voelt zich rot, omdat ze zo graag wil komen en ze zich dus ook een beetje schuldig voelt naar jou. Jullie voelen je dus allebei rot! Terwijl als je gewoon geniet van hoe het nu gaat en lekker sex hebt zonder dat klaarkomen altijd in je gedachten te hebben, voelt zij zich op een gegeven moment ook niet meer zo schuldig en dan kan ze de gedachte dat ze moet klaarkomen misschien beter losmaken en alles wat meer over haar heen laten komen zeg maar...

En dan komt ze klaar als NOOIT tevoren.
Oud 16-02-2003, 16:37
poesiefox
poesiefox is offline
Probeer het eens met een blowtje? Daar wordt je net wat meer ontspannen van, en dan lukt het opeens wel. Het is een psychische drempel, als ze daar eenmaal overheen is gaat het voortaan moeiteloos.

En niet te veel op focussen, want dan MOET het, en tja, dan lukt het dus echt niet. Dus niks tegen haar zeggen van het doel van het blowtje, gewoon smoken en het spontaan laten gebeuren.
Oud 17-02-2003, 15:24
very drunk driver
very drunk driver is offline
ohja zet ze ook nog eens aan de drug.

ik weet niet welk standje ze doet maar als ze bovenop ligt kan ze veel beter haar eigenclit stimuleren.

en waarom geen bier dat is beter als drug
Oud 17-02-2003, 15:34
Verwijderd
je beantwoort mijn vraag niet... dus...

1. Als ze door masturberen geen orgasme kan bereiken, en ook niet door ex-vriendjes, dan heeft ze gewoon erg veel moeite om een orgasme te bereiken. Je kunt dan eens sexspeeltjes gebruiken of speciale crème die een tintelend en warm gevoel geeft en ook nog eens als glijmiddel werkt (weet niet meer hoe het heet, is wel vrij duur geloof ik)

2. Als ze door masturberen geen orgasme kan bereiken, maar door ex-vriendjes wel, dan heeft ze ook wat moeite om een orgasme te bereiken. Je wilt het natuurlijk liever niet weten, maar je zou aan haar kunnen vragen wat die ex-vriendjes dan deden om haar te laten klaarkomen.

3. Als ze door masturberen wel een orgasme kan bereiken, maar haar dat nooit gelukt is door ex-vriendjes, dan is er nog steeds wat orgasmemoeite, en heeft ze gewoon iemand nodig die haar echt heel erg goed aanvoelt. Misschien kan ze eens aan je laten zien hoe ze masturbeert, kan ze jou veel leiden en kunnen jullie dat veel oefenen (is ook nog eens leuk)

4. Als ze door masturberen en door ex-vriendjes wél een orgasme kan bereiken, dan ehm... weet ik het ook niet. Probeer eens een combinatie van bovenstaande tips

Hoe dan ook zou het denk ik wel goed zijn om met haar te praten over hoe belangrijk haar orgasme voor jullie is. Seks kan ook heel lekker zijn zonder orgasme, en om ervoor te zorgen dat zij zich toch 'bijzonder' voelt zou je tijdens de seks en bij voor- en naspel haar extra aandacht kunnen geven, of haar eens van orale of manuele seks bedienen zonder er iets voor terug te verwachten, en zonder aan een orgasme te denken.

Als ze geen ex-vriendjes heeft, dan valt optie 2 weg, als ze niet masturbeert, zou het waarschijnlijk al wat helpen als ze daarmee begon
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:39
Verwijderd
Tijdens penetratie kom ik ook niet klaar, ik vind het érg prettig, maar gewoon niet stimulerend genoeg..

Probeer haar eens echt goed op te winden, door haar eerst een beetje te plagen, daarna beetje vingeren, tot ze echt nat is.. dan kan je over haar clitoris gaan, of er om heen - laat haar aangeven wat zij het prettigst vindt voelen - en wissel het af met af en toe vingeren - of doe beide tegelijk. Je kan natuurlijk ook nog wat orale seks erin stoppen, gewoon een beetje vanalles... Zorg er ook voor dat ze rustig is, wanneer ze het doel 'klaarkomen' wil bereiken - en zich dus heel erg daarop gaat concentreren - gaat het erg moeilijk... Zorg dat ze zich ontspant dus!!

Heel veel succes iig! (En het ontbreken van orgasmes hoeft de seks toch niet te verknallen?)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten