je beantwoort mijn vraag niet... dus...
1. Als ze door masturberen geen orgasme kan bereiken, en ook niet door ex-vriendjes, dan heeft ze gewoon erg veel moeite om een orgasme te bereiken. Je kunt dan eens sexspeeltjes gebruiken of speciale crème die een tintelend en warm gevoel geeft en ook nog eens als glijmiddel werkt (weet niet meer hoe het heet, is wel vrij duur geloof ik)
2. Als ze door masturberen geen orgasme kan bereiken, maar door ex-vriendjes wel, dan heeft ze ook wat moeite om een orgasme te bereiken. Je wilt het natuurlijk liever niet weten, maar je zou aan haar kunnen vragen wat die ex-vriendjes dan deden om haar te laten klaarkomen.
3. Als ze door masturberen wel een orgasme kan bereiken, maar haar dat nooit gelukt is door ex-vriendjes, dan is er nog steeds wat orgasmemoeite, en heeft ze gewoon iemand nodig die haar echt heel erg goed aanvoelt. Misschien kan ze eens aan je laten zien hoe ze masturbeert, kan ze jou veel leiden en kunnen jullie dat veel oefenen (is ook nog eens leuk

)
4. Als ze door masturberen en door ex-vriendjes wél een orgasme kan bereiken, dan ehm... weet ik het ook niet. Probeer eens een combinatie van bovenstaande tips
Hoe dan ook zou het denk ik wel goed zijn om met haar te praten over hoe belangrijk haar orgasme voor jullie is. Seks kan ook heel lekker zijn zonder orgasme, en om ervoor te zorgen dat zij zich toch 'bijzonder' voelt zou je tijdens de seks en bij voor- en naspel haar extra aandacht kunnen geven, of haar eens van orale of manuele seks bedienen zonder er iets voor terug te verwachten, en zonder aan een orgasme te denken.
Als ze geen ex-vriendjes heeft, dan valt optie 2 weg, als ze niet masturbeert, zou het waarschijnlijk al wat helpen als ze daarmee begon