Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zelf heb't gevoel dat ik in mijn vorige leven in EGYPTE woonde. |
![]() |
||
Citaat:
der valt zeer veel te zien aan iemand ogen, ook de mate van volwassenheid e.d., maar of je ook kan zien of iemand's ziel oud is? Als ik even het bericht aan het begin van de topic als waar aanneem dan ja. Maar verder.... ben ik erg benieuwd, waar ze dat dan aan ziet...
||
![]() |
Citaat:
Dat kan ze niet uit leggen, maar ik begrijp het wel, soms dan kan je ''aanvoelen'' hoe iemand in elkaar zit, iemands karater en ik zou me ook goed voor kunnen stellen dat ze dan kan ''zien'' hoe oud iemands ziel is.
||
![]() |
Citaat:
je kan toch niets bewijzen over het leven na de dood? áls dat er zou zijn..
|
![]() |
weet je wat ik zo lullig vind aan die reincarnatie theorien (heb het niet helemaal gelezen hoor sorry) dat iedereen er vanuit gaat dat de 1 meer levens heeft dan de ander
dan zou je jezelf of anderen toch hoger plaatsen dan een ander? Dat vind ik dus niet kloppen. volgens mij zijn wij allemaal ontstaan vanuit energie. en energie verdwijnt niet, daarom gaat de energie naar een andere wereld wanneer ons lichaam sterft. Daarom is het ook bewezen door de wetenschappers ![]() maar over die verschillende levens. Ik denk dat sommigen om ons heen in dit leven helemaal vastzitten en daardoor geen stap vooruit komen in hun ontwikkeling. Als dat 100 levens zo doorgaat en in 1 leven ontwikkelen ze zich wel, dan denk ik dat het lijkt alsof die persoon heeeel veel levens gehad heeft. Terwijl bij hun 99e leven het leek alsof ze maar heel weinig levens gehad hebben. klinkt zo stom eigenlijk hoe je over een paar leventjes praat haha, maar daarom ben ik ook niet bang voor de dood, het doodgaan is verandering, je gaat over naar de astrale wereld. het gaat hier om ontwikkeling, niet om hoeveel levens wij hebben.. het gaat niet om hetgene wat je meemaakt maar hetgene wat je bewust ervaart zeg maar..
||
![]() |
Citaat:
Niet iedereen gaat toch op hetzelfde moment dood? dus is het vrij logisch dat er verschillen zijn in lengte van levens..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zat het nog eens met de duivel? akumabito | 133 | 27-06-2007 20:27 | |
Gezeik over evolutie Upke | 10 | 09-08-2004 09:42 | |
Evolutietheorie is bull-shit! Hydrogen | 322 | 20-05-2004 09:01 | |
filosofisch werk over altruïsme, help me out please... anonima | 25 | 10-03-2003 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
mn rechterzij... *~~May~~* | 4 | 06-10-2001 18:54 |