Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2001, 14:43
belle_bella
belle_bella is offline
...

ik ben meisje van 18 en heb een enorm moeilijke periode achter de rug, in die periode heb ik mezelf tientallen keer gesneden om me duidelijk te maken dat de fout bij mij zat dat ik me slecht voelde. Toch was dat niet zo integendeel, dat zie ik nu in. Nu heb ik deze periode achter de rug begin ik te genieten van het leven, maar..
heb ik enorm veel littekens op mijn arm, heb ik een heel duidelijke op mijn pols waar ik me enorm van aantrek.. Waarom? mensen blijven me bekijken terwijl ik t wil vergeten, ik ben trots er zijn doorgekomen toch doet t me altijd aan het verleden denken.
zijn er nog zo'n mensen die het hebben meegemaakt?
Als er mensen zijn die zichzelf snijden, plz denk ook aan de gevolgen, t is geen oplossing, wil ik maar even zeggen!
liefs
ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2001, 18:09
powergirl
powergirl is offline
He meissie,
Ten eerste ik vind het echt superknap dat je je nu niet meer snijd. Helaas doe ik het nu nog steeds, maar moet er ECHT mee kappen, ik wil het ook heel graag. Maar weet niet hoe, mijn vraag voor jou was dan dus ook hoe het je is gelukt,ik heb er echt bewondering voor!

Oud 26-12-2001, 18:11
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Het is verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt. Een periode die je wil vergeten, maar dat niet lukt omdat er littekens zijn...
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet sterk zijn. Je bent al zo sterk geweest door er bovenop te komen, blijf vechten en trek je niks aan van de mensen die naar je kijken. Probeer ze te negeren, over een tijd zie je het niet eens meer.
Liefs en sterkte...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 10:45
Black Tangled Heart
Black Tangled Heart is offline
Wat supergoed van je meis dat je niet meer snijd...ikzelf ben nog aan 't worstelen..ik snij nu al een week niet meer..en het gaat op het moment aardig goed met me..ik hoop dit vol te houden want ik wil ook sterk kunnen zijn en ophouden met snijden.
Je zou opsich armbanden kunnen gebruiken om het te verbergen..of make-up..ligt er maar net aan hoe duidelijk je littekens zijn..magoed..ik hoop dat je er geen last meer van krijgt...meis ik vind je supersterk!!(dat moest ik ff kwijt)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 19:26
belle_bella
belle_bella is offline
Dank je

ik raak er stillekes aan over... weet je...
er wordt hier gevraagd op het forum waarom mensen zich soms snijden. Op het moment zelf wist ik niet dat er nog mensen waren, ik dacht de enigste te zijn... als er mensen zijn die t herkennen, mail gerust even
kus
x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten