Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de kat van je ouwe omaatjuh of je verteld het ze gewoown, maarruh bereid je dan wel ff voor op heeeeeele preken van je MOEt stoppen bladiebladiebloebladiebla
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb het oowk aan sommigen verteld
|
jah sommige zou je t kunnen vertellen maar me ouders zouk t ( om een bepaalde reden) nooit vertellen. En ik ga ook lang nie tegen iedereen zeggen van jah ik snij in me armen
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
OWWW HELLUP!! ME PYAMA MOUW ZAKTE AF EN ME MA ZAG T EN IK WIST GEEN SMOES DUS IK ONTKENDE T GEWOON HEEL SNEL!!
ZE ZEI ZO VAN: JE BENT WEL BEZIG HE MET JE ARMEN? en ik ontkende verder zo door te zeggen neej joh en toen begon ik snel over wa anders maar ze hebben t wel door lijkt mij. Ze geloven me echt nie zomaar en nu hak dus geen smoes ik kon alleen maar ontkennen ![]() ![]() ![]()
|
he meissie, doe ffies rustig. Je moeder heeft waarschijnlijk het allerbeste met je voor. Nu ze het toch al gezien heeft, kun je het lijkt mij beter vertellen. Eens zal het moeten stoppen, dat snijden, dus waarom begin je er niet vast mee. Ik zou als ik jou was het iig aan je moeder vertellen. Ik weet niet welke reden het is waarom je het niet wilt vertellen, maar onthoud goed, dat je ma echt het beste met je voor heeft! Je kunt ook met (je/een vriend) of een vriendin praten. Doe het echt hor meissie!
Zelf heb ik nooit gesneden, maar er wel vaak aan gad8. mijn leven was ook een jaar/anderhalf jaar lang behoorlijk kut. Ik ben depressief geweest enzo. ik heb ook gepraat met vriendinnen. Je voelt wel zodra je er aan toe bent om echt te praten met je ouder(s). Maar praat iig! Als je het moeilijk vind om het tegen je vriendinnen of anderszins te zeggen (of je wilt een hulp van buitenaf) kun je mij (en mathfreak zei dat ook al) mailen. In ieder geval veelpraten kee. succes!! en sterkte meissie! groetje + xx suus
|
he meissie, doe ffies rustig. Je moeder heeft waarschijnlijk het allerbeste met je voor. Nu ze het toch al gezien heeft, kun je het lijkt mij beter vertellen. Eens zal het moeten stoppen, dat snijden, dus waarom begin je er niet vast mee. Ik zou als ik jou was het iig aan je moeder vertellen. Ik weet niet welke reden het is waarom je het niet wilt vertellen, maar onthoud goed, dat je ma echt het beste met je voor heeft! Je kunt ook met (je/een vriend) of een vriendin praten. Doe het echt hor meissie!
Zelf heb ik nooit gesneden, maar er wel vaak aan gad8. mijn leven was ook een jaar/anderhalf jaar lang behoorlijk kut. Ik ben depressief geweest enzo. ik heb ook gepraat met vriendinnen. Je voelt wel zodra je er aan toe bent om echt te praten met je ouder(s). Maar praat iig! Als je het moeilijk vind om het tegen je vriendinnen of anderszins te zeggen (of je wilt een hulp van buitenaf) kun je mij (en mathfreak zei dat ook al) mailen. In ieder geval veelpraten kee. succes!! en sterkte meissie! groetje + xx suus ey thx voor je berichtje en ook voor je 2de, dat je met me mee leeft maar goed. ik praat dr wel veel over hoor enzow en keb ook hulp alleen me ouders mogen t nie weten en daar is een reden voor. maar jah me ma heeft dr verder nix meer over gezegt (nog niet) Ik ontwijk ze een bietje en stop met krassen zodat ze over een week merken dat dr nix met me aan de hand is verder week nie echt wa te typen, ben dr nie echt in een bui voor vanavond ![]() iedergeval thx voor je berichtjes, je 1e mail had je ook zeker gelijk enzow. liefs Channie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |